Dat was Roemenië.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kazachstan? Kom op zeg, ooit Borat gezien?
Ja, die werd ontvoerd door aliens ofzo toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:50 schreef Erasmo het volgende:
Eerst al dat gezeik met Niburu, dan 25 mei en nu dit weer. Ken je het verhaal van de jongen die wolf riep?
Da's in scene gezet door BigPharma omdat Marilyn Monroe van de medicijnen af wouquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
President John F. Kennedy & UFOs : Was JFK silenced for knowing too much?
Neen. Boratquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:50 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik ben benieuwd. Het lijkt me sterk maar er is altijd een kans waar je op kunt hopen.
[..]
Dat was Roemenië.
Daar zit taurine in, daarmee veranderen ze je naar een van hen! Een reptillian omfg !!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zeg, hoe staat het trouwens met je 'mono-atomic gold', ben je al een ubermensch inmiddels ?
Ja, en Borat is pure komedie. Geen enkele scène is ooit daadwerkelijk in Kazachstan gefilmd maar wel in Roemenië en de VSquote:
Je meent het, ik dacht Borat een echt bestaand persoon isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:46 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Ja, en Borat is satire. Geen enkele scène is ooit daadwerkelijk in Kazachstan gefilmd maar wel in Roemenië en de VS
Heus niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je meent het, ik dacht Borat een echt bestaand persoon isMijn oorspronkelijke opmerking, waardoor dit gesprek op gang is gekomen, was ook gekscherend bedoeld
Dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je meent het, ik dacht Borat een echt bestaand persoon isMijn oorspronkelijke opmerking, waardoor dit gesprek op gang is gekomen, was ook gekscherend bedoeld
Als je dat werkelijk denkt dan denk ik dat je je iets meer moet verdiepen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:23 schreef EipNiC het volgende:
Ik vraag me af waarom het UFO gebeuren altijd in verband gebracht wordt met de V.S.
Waarom niet elk ander willekeurig land ? Heeft de V.S. een monopolie op de waarheid van UFO's ? Is de wereld afhankelijk van de V.S. rond het UFO gebeuren ? Als ze bestaan, waarom alleen door hun waargenomen en geborgen gehouden ? Ik vind het frapant...
quote:
t followed us during half of our orbit. We observed it on the light side, and when we entered the shadow side, it disappeared completely. It was an engineered structure, made from some type of metal, approximately 40 meters long with inner hulls. The object was narrow here and wider here, and inside there were openings. Some places had projections like small wings. The object stayed very close to us. We photographed it, and our photos showed it to be 23 to 28 meters away.
Cosmonaut Victor Afanasyev commenting on a UFO sighting that occurred while en route to the Solyut 6 space station in April of 1979.
http://www.ufocasebook.com/ufoquotes1.html
http://www.ufocasebook.com/mexicanmilitary.htmlquote:Yevegni Khrunov, Soyuz-5 spacecraft pilot in 1969:
"Is the presence of extraterrestrial civilizations conceivable? Of course
knip..
Vladimir Kovalyonok, Major-General of Aviation stated:
"On May 5, 1981, we were in orbit [in the Salyut-6 space station]. I saw an object that didn't resemble any cosmic objects I'm familiar with.
knip..
Major-General Pavel Popovich, pioneer Cosmonaut, "Hero of the Soviet Union," and the President of All-Union Ufology Association of the Commonwealth of Independent States:
"Today it can be stated with a high degree of confidence that observed manifestations of UFOs are no longer confined to the modern picture of the world, or the simple refutation of the orthodox natural science paradigm.
http://www.ufoevidence.org/documents/doc521.htm
quote:The reason I find Russian cases more interresting than American cases is that - they couldn’t commercialize on their experiances during the Communist regime
http://www.ufo.se/ufofiles/english/issue_3/ussr1.htm
Voornamelijk Midden en of Zuid Amerika.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:23 schreef EipNiC het volgende:
Ik vraag me af waarom het UFO gebeuren altijd in verband gebracht wordt met de V.S.
Waarom niet elk ander willekeurig land ? Heeft de V.S. een monopolie op de waarheid van UFO's ? Is de wereld afhankelijk van de V.S. rond het UFO gebeuren ? Als ze bestaan, waarom alleen door hun waargenomen en geborgen gehouden ? Ik vind het frapant...
In Egypte hoor ik er weinig over..quote:Op zondag 31 mei 2009 03:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Voornamelijk Midden en of Zuid Amerika.
Denk maar aan Mexico.
Een andere plek op de wereld is Israel.
Link ze nu eens aan de geschiedenis.
Deze plekken zijn de basis van belangrijke religieuse culturen.
'UFO's' en 'Sightings' zijn echt niet vanaf de tijd dat de televisie ons dingen laat inbeelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |