Noem er nog eens 5 op?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En pinkpop is slechts 1 van de vele alternatieve festivals van de zomer, wat is je punt?
Rock-am-RIng, Rock-Im Park, rockwerchter, zwart-cross, lowlands, pukkelpop,....quote:
Ik ben heel slecht in die namen te onthouden, dus moest ze ff opzoeken:quote:
Die eerste 3 heb ik nog niet eens van gehoord, en de Zwarte cross (quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:25 schreef wise het volgende:
[..]
Rock-am-RIng, Rock-Im Park, rockwerchter, zwart-cross, lowlands, pukkelpop,....
Zwarte Cross - ruim 100.000 bezoekers vorig jaar (http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_Cross)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die eerste 3 heb ik nog niet eens van gehoord, en de Zwarte cross () trekt 10.000 bezoekers.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die eerste 3 heb ik nog niet eens van gehoord, en de Zwarte cross () trekt 10.000 bezoekers.
quote:
Kom jij ook maar eens met die 99 andere feesten van je.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is nog maar 1 van de 100 van zulke feesten komende zomer.
Toegegeven, dat doet hij hier dus een keertje niet. Hij geeft zelfs aan af en toe zelf naar rock te luisteren! (quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:37 schreef Siniti het volgende:
Ritmo, doe jij ooit iets anders dan proberen jouw muzieksmaak als superieur te stellen aan andere mensen?
Dat doe ik helemaal niet hoor, dat doet de gemiddelde PP/LL-bezoeker nou juist en daarom ga ik er zo hard tegenin.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:37 schreef Siniti het volgende:
Ritmo, doe jij ooit iets anders dan proberen jouw muzieksmaak als superieur te stellen aan andere mensen?
'Alternatief' het woord zegt het toch al? Wanneer dat populairder zou zijn dan andere stijlen zou het mainstream worden. Overigens zul je vast nog wel 500.000 mensen in NL (incl. ouderen) hebben die graag naar de festivals die hierboven genoemd worden en daarom zullen ze dan ook bestaansrecht hebben ja. Maar 'populair'? Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Toegegeven, dat doet hij hier dus een keertje niet. Hij geeft zelfs aan af en toe zelf naar rock te luisteren! ()
Hij geeft echter wel aan vrij onwetend te zijn over hoe populair de alternatieve festivals zijn, en dat is spijtig aangezien hij ons hetzelfde verwijt over dance.
Aha, en daar val je weer in je vertrouwde rolquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet hoor, dat doet de gemiddelde PP/LL-bezoeker nou juist en daarom ga ik er zo hard tegenin.
Nog 100.000 boeren naar de zwarte cross?OMG.
Komen daar nou echt mensen uit Amsterdam of Utrecht naar toe?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:46 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Aha, en daar val je weer in je vertrouwde rol. Volgens jou is het dus volstrekt logisch om 100.000 mensen gelijk te stellen aan boeren, omdat een paar van die gasten het nodig vinden om in de modder te rollen, maar je gaat op je achterpoten staan wanneer het beeld bij mensen komt dat alle dance-bezoekers pillenslikkers zijn als er op een avond 400 mensen opgepakt worden.
Er is een woord voor een persoon als jij, het begint met een h en eindigt op ypocriet
Dit moet je mij toch even uitleggen, dancefestivals en dagen als pinkpop trekken ruwweg evenveel bezoekers, maar dance is wel populair en pinkpopmeuk niet? Die redenatie mag je even toelichtenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Alternatief' het woord zegt het toch al? Wanneer dat populairder zou zijn dan andere stijlen zou het mainstream worden. Overigens zul je vast nog wel 500.000 mensen in NL (incl. ouderen) hebben die graag naar de festivals die hierboven genoemd worden en daarom zullen ze dan ook bestaansrecht hebben ja. Maar 'populair'? Nee.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:46 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Aha, en daar val je weer in je vertrouwde rol. Volgens jou is het dus volstrekt logisch om 100.000 mensen gelijk te stellen aan boeren, omdat een paar van die gasten het nodig vinden om in de modder te rollen, maar je gaat op je achterpoten staan wanneer het beeld bij mensen komt dat alle dance-bezoekers pillenslikkers zijn als er op een avond 400 mensen opgepakt worden.
Er is een woord voor een persoon als jij, het begint met een h en eindigt op ypocrietomo
Sterk tegenargument.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Komen daar nou echt mensen uit Amsterdam of Utrecht naar toe?
Nou vooruit voor even dan omdat je het zolang vol kan houden om toch maar weer te gaan zeiken.quote:
'Pinkpopmeuk' is zeker populair, maar die hebben dan ook als doelgroep 10-80 terwijl dancefestivals meer bezoekers trekken met een veel kleinere doelgroep (op dit moment leeftijd 16-30). Naast Pinkpop en Lowlands heb je niet echt superbekende festivals terwijl Mysteryland, Sensation, Qlimax, Dance Valley etc. allemaal zo enorm groot zijn. In bezoekersaantallen is het misschien net gelijk maar in verhouding is dance enorm veel groter. De vergrijzing houdt LL en PP nog groot.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dit moet je mij toch even uitleggen, dancefestivals en dagen als pinkpop trekken ruwweg evenveel bezoekers, maar dance is wel populair en pinkpopmeuk niet? Die redenatie mag je even toelichten
En verder heet het alternatief, omdat het ooit die benaming heeft gekregen op het moment dat het op kwam, en nu iedereen enigszins weet wat je bedoelt als je die nama gebruikt. Het heeft niet meer de betekenis van "vreemd", "apart" of "tegendraads". Maar ik neem aan dat jij dat stiekem ook wel begreep
Ik kan me best voorstellen dat dit het jaarlijkse hoogtepunt van heel de achterhoek en Twente is, maar om dit nou echt als groot festival te zien? Iets waar Mooi Wark en Normaal optreden kan toch nooit op tegen PP met Bruce Springsteen of Armin Van Buuren op Dance Valley?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Sterk tegenargument.
Overigens: ja, genoeg mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |