Dus rock is nu ineens geen 'echte muziek' meer?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo af en toe, maar ik kan me echt storen aan rock-fans die hun muziek 'echte muziek' noemen.
Maar ik heb b.v. ook niets met hardcore en hardstyle ofzo (dan is rock nog 10 keer betere muziek) alleen daar heb ik minder 'last' van. Ook geen behoefte om die te bashen ofzo eigenlijk. Die gaan gewoon lekker hun gang en zo hoort het. Maar die zie ik in elk geval niet claimen dat je alleen hun gedreun muziek mag noemen.
Jawel, maar dat is dance en hip-hop net zo goed. "Huhu ja maar de computur is geen instrument!!!!!"quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus rock is nu ineens geen 'echte muziek' meer?
Hapquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is dance en hip-hop net zo goed.
Dance is meer componeren dan een instrument bespelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is dance en hip-hop net zo goed. "Huhu ja maar de computur is geen instrument!!!!!"
En waarom niet?De electrische gitaar of de synth is er toch ook een?
Vaak wel idd. Maar de meeste producers kunnen ook wel 1 of meer instrumenten bespelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dance is meer componeren dan een instrument bespelen.
Dat ziet er best wel vet uitquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vaak wel idd. Maar de meeste producers kunnen ook wel 1 of meer instrumenten bespelen.
Kijk voor de lol dit eens. Het gaat hier om een remixer die imo niet echt bijzonder goed instrumenten bespeeld ofzo maar even dat je ziet wat er in zo'n nummer zit vaak.
Ik snap dat zoiets niet in een dagje in elkaar geflanst isquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vaak wel idd. Maar de meeste producers kunnen ook wel 1 of meer instrumenten bespelen.
Kijk voor de lol dit eens. Het gaat hier om een remixer die imo niet echt bijzonder goed instrumenten bespeeld ofzo maar even dat je ziet wat er in zo'n nummer zit vaak.
Je hebt altijd retards in de wereld. Laat ze lekker, je gaat ze toch niet serieus nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo af en toe, maar ik kan me echt storen aan rock-fans die hun muziek 'echte muziek' noemen.
Maar ik heb b.v. ook niets met hardcore en hardstyle ofzo (dan is rock nog 10 keer betere muziek) alleen daar heb ik minder 'last' van. Ook geen behoefte om die te bashen ofzo eigenlijk. Die gaan gewoon lekker hun gang en zo hoort het. Maar die zie ik in elk geval niet claimen dat je alleen hun gedreun muziek mag noemen.
Het zijn niet eens retards die zo praten. Zo praat bijna een hele (babyboom)generatie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt altijd retards in de wereld. Laat ze lekker, je gaat ze toch niet serieus nemen.
Hoppa, weer eentje die ik nog niet genoemd had. En zo is er de komende maanden elke week wel minimaal 1 zo'n feest.quote:door Francine Wildenborg. woensdag 27 mei 2009 | 07:45 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 27 mei 2009 13:04
WIJCHEN - De 20.000 kaarten voor de vijfde editie van dancefestival Emporium raken woensdag uitverkocht, zo voorspelt organisator David Brons van The Matrixx. Brons wilde eigenlijk dat het evenement bij recreatieplas De Berendonck zaterdag, dit keer met het thema 'Maya's en Inca's', 25.000 mensen zou trekken, maar de gemeente Wijchen zag dat niet zitten.
Volgens de Matrixx-eigenaar kost het geen enkele moeite om 25.000 kaarten kwijt te raken. Desondanks doet de organisatie er elk jaar vanalles aan om het spektakel van de verschillende dj-optredens te vergroten. Zo zijn er dit jaar twee vuurwerkshows in plaats van een, waarvan een op het water met vuurballen. Ook zullen mensen in opblaasballen over de plas rollen.
„Het thema Maya’s en Inca’s leent zich goed voor creatieve podia, waaronder een offertempel van 18 meter hoog, waarop een offerritueel zal worden nagespeeld, mét onthoofding”, aldus Brons. Een immens Mayamasker met ‘ogen’ van plasmaschermen vormt een van de andere zes podia.
Naast het uiterlijk vertoon, benadrukt de organisator dat ook de voorzieningen dit jaar zijn verbeterd. „We leren elk jaar bij. Dit jaar zijn de parkeerplekken naar weilanden in de buurt verplaatst, omdat vorig jaar bleek dat de pendelbussen tussen een weiland verder weg vertragend werkten bij afloop.” Ook zijn er meer toiletten, meer kluisjes.
Wat heeft dit met Pinkpop te maken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoppa, weer eentje die ik nog niet genoemd had. En zo is er de komende maanden elke week wel minimaal 1 zo'n feest.
Meer met de discussie dat Pinkpop door de media groter gemaakt wordt dan het is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:38 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Pinkpop te maken?
Ligt er aan welke media je volgt. Heb op Slam FM nog nooit veel over Pinkpop gehoord, wel over al die festivals waar jij de hele tijd over aan het ratelen bent en ik ga nu toch ook niet zeggen dat die festivals door de media veel groter gemaakt worden dan ze zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Meer met de discussie dat Pinkpop door de media groter gemaakt wordt dan het is.
SlaMFM is een zender met een gerichte doelgroep. Als KinkFM ofzo aandacht aan Pinkpop besteedt zul je mij er ook niet over horen. Maar het gaat me meer om bijvoorbeeld fok.nl, nu.nl en de publieke omroep.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ligt er aan welke media je volgt. Heb op Slam FM nog nooit veel over Pinkpop gehoord, wel over al die festivals waar jij de hele tijd over aan het ratelen bent en ik ga nu toch ook niet zeggen dat die festivals door de media veel groter gemaakt worden dan ze zijn?
Nou is Pinkpop wel veel groter dan de festivals die jij noemt, natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
SlaMFM is een zender met een gerichte doelgroep. Als KinkFM ofzo aandacht aan Pinkpop besteedt zul je mij er ook niet over horen. Maar het gaat me meer om bijvoorbeeld fok.nl, nu.nl en de publieke omroep.
Dat vraag ik me af. Eigenlijk alleen omdat ze zo lang bestaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou is Pinkpop wel veel groter dan de festivals die jij noemt, natuurlijk.
60.000 man tegen 25.000 . Dat zegt toch wel genoeg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Eigenlijk alleen omdat ze zo lang bestaan.
Blijkbaar zit jij dan ook verkeerd hier op Fok, want je wilt alleen over je dancefestivals praten en niet over Pinkpop.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
SlaMFM is een zender met een gerichte doelgroep. Als KinkFM ofzo aandacht aan Pinkpop besteedt zul je mij er ook niet over horen. Maar het gaat me meer om bijvoorbeeld fok.nl, nu.nl en de publieke omroep.
Dat feest klinkt nog best wel vetquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoppa, weer eentje die ik nog niet genoemd had. En zo is er de komende maanden elke week wel minimaal 1 zo'n feest.
20.000quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? FOK! is een Pinkpop-forum?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:10 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Blijkbaar zit jij dan ook verkeerd hier op Fok, want je wilt alleen over je dancefestivals praten en niet over Pinkpop.
En pinkpop is slechts 1 van de vele alternatieve festivals van de zomer, wat is je punt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is nog maar 1 van de 100 van zulke feesten komende zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |