Lowlandsquote:Op maandag 25 mei 2009 16:34 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Lowlands.. Hij zal nu wel op gang komen dan.
Jij weet niet eens op welke dagen het pinksterweekend valt?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:07 schreef washball het volgende:
Dat zo verschrikkelijk he. Al het lang harig tuig verzamelt zich en zit van vrijdag zaterdag tot zondag t/m maandag NIKS te doen. Ja een beetje blowen en muziek luisteren. Ze stinken ook nog! En ze zijn werkeloos.
quote:
Metal!!!111!!! EINZ!!quote:
quote:
quote:
"Hoe kun je die setting in godsnaam aanzien voor een rock-festival?" lijkt mij een betere vraag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef Ritmo het volgende:
Hoe kan ik deze nou gemist hebben?
[ afbeelding ]
Rock-festivals.
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
tsRitmo faalt want heeft geen idee hoe de wereld in elkaar steekt.
Nee, de meeste ouderen en rockers dan die niet door hebben dat de electronische muziekstijlen de rockbandjes allang voorbij zijn bij de Nederlandse jongeren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Hoe kun je die setting in godsnaam aanzien voor een rock-festival?" lijkt mij een betere vraag.![]()
![]()
[..]
Ik zie woorden staan maar daar houdt het ook bij op..quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, de meeste ouderen en rockers dan die niet door hebben dat de electronische muziekstijlen de rockbandjes allang voorbij zijn bij de Nederlandse jongeren.
Die zinsnede na het woord 'alleen'...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar laten we dit topic nou niet verneuken.Ik heb in principe geen problemen met bezoekers van rock-festivals (ondanks dat ik het zelf niet de meest frisse types vind vaak, plus weinig mooie dames), alleen hoor ik veel van die mensen altijd zo minderwaardig over andere muziekliefhebbers doen.
Mwoah, persoonlijk gok ik gezien de typerende muur van speakers, het psychedelisch 'decorstuk' en de (overige) bezoekers toch maar op een al dan niet illegale rave/free party waar men inderdaad één of meerdere "elektronische muziekstijlen" zal draaien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:42 schreef Japsnars het volgende:
Het ziet er wel uit als een boeren rock festival ergens in limburg
Dat valt wel mee, op zich.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, de meeste ouderen en rockers dan die niet door hebben dat de electronische muziekstijlen de rockbandjes allang voorbij zijn bij de Nederlandse jongeren.
Dit ziet er uit als een fijn underground TEKNOfeesje!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef Ritmo het volgende:
Hoe kan ik deze nou gemist hebben?
[ afbeelding ]
Rock-festivals.
En erm, jij wilt beweren dat die tweede beter is dan die eerste?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, op zich.Natuurlijk is dance e.d. populairder, maar jij doet altijd alsof er 1000 mensen Armin van Buuren luisteren en er nog ergens één poppetje te vinden is die naar rock luistert. Kijk maar hoeveel publiek Lowlands en Pinkpop nog trekken, daar zitten genoeg jongeren hoor.
Maar goed, jouw stereotype beeld van rock is volgens mij dit:
Terwijl je ook dit hebt:
Nee, maar ik probeer alleen maar een verschil in stijl aan te tonen. Klassieke, 'vuige' rock & roll vs. de wat hippere variant.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
En erm, jij wilt beweren dat die tweede beter is dan die eerste?
Indd.. franz ferdinand boven guns 'n roses zettenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
En erm, jij wilt beweren dat die tweede beter is dan die eerste?
Dan is het goed.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer alleen maar een verschil in stijl aan te tonen. Klassieke, 'vuige' rock & roll vs. de wat hippere variant.
Zucht, ik had dat voorbeeld ook nooit moeten geven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd.. franz ferdinand boven guns 'n roses zetten![]()
_!
Of dit:quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, op zich.Natuurlijk is dance e.d. populairder, maar jij doet altijd alsof er 1000 mensen Armin van Buuren luisteren en er nog ergens één poppetje te vinden is die naar rock luistert. Kijk maar hoeveel publiek Lowlands en Pinkpop nog trekken, daar zitten genoeg jongeren hoor.
Maar goed, jouw stereotype beeld van rock is volgens mij dit:
bla
Terwijl je ook dit hebt:
bla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |