Lowlandsquote:Op maandag 25 mei 2009 16:34 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Lowlands.. Hij zal nu wel op gang komen dan.
Jij weet niet eens op welke dagen het pinksterweekend valt?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:07 schreef washball het volgende:
Dat zo verschrikkelijk he. Al het lang harig tuig verzamelt zich en zit van vrijdag zaterdag tot zondag t/m maandag NIKS te doen. Ja een beetje blowen en muziek luisteren. Ze stinken ook nog! En ze zijn werkeloos.
quote:
Metal!!!111!!! EINZ!!quote:
quote:
quote:
"Hoe kun je die setting in godsnaam aanzien voor een rock-festival?" lijkt mij een betere vraag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef Ritmo het volgende:
Hoe kan ik deze nou gemist hebben?
[ afbeelding ]
Rock-festivals.
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
tsRitmo faalt want heeft geen idee hoe de wereld in elkaar steekt.
Nee, de meeste ouderen en rockers dan die niet door hebben dat de electronische muziekstijlen de rockbandjes allang voorbij zijn bij de Nederlandse jongeren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Hoe kun je die setting in godsnaam aanzien voor een rock-festival?" lijkt mij een betere vraag.![]()
![]()
[..]
Ik zie woorden staan maar daar houdt het ook bij op..quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, de meeste ouderen en rockers dan die niet door hebben dat de electronische muziekstijlen de rockbandjes allang voorbij zijn bij de Nederlandse jongeren.
Die zinsnede na het woord 'alleen'...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar laten we dit topic nou niet verneuken.Ik heb in principe geen problemen met bezoekers van rock-festivals (ondanks dat ik het zelf niet de meest frisse types vind vaak, plus weinig mooie dames), alleen hoor ik veel van die mensen altijd zo minderwaardig over andere muziekliefhebbers doen.
Mwoah, persoonlijk gok ik gezien de typerende muur van speakers, het psychedelisch 'decorstuk' en de (overige) bezoekers toch maar op een al dan niet illegale rave/free party waar men inderdaad één of meerdere "elektronische muziekstijlen" zal draaien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:42 schreef Japsnars het volgende:
Het ziet er wel uit als een boeren rock festival ergens in limburg
Dat valt wel mee, op zich.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, de meeste ouderen en rockers dan die niet door hebben dat de electronische muziekstijlen de rockbandjes allang voorbij zijn bij de Nederlandse jongeren.
Dit ziet er uit als een fijn underground TEKNOfeesje!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Rock-festivals.
En erm, jij wilt beweren dat die tweede beter is dan die eerste?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, op zich.Natuurlijk is dance e.d. populairder, maar jij doet altijd alsof er 1000 mensen Armin van Buuren luisteren en er nog ergens één poppetje te vinden is die naar rock luistert. Kijk maar hoeveel publiek Lowlands en Pinkpop nog trekken, daar zitten genoeg jongeren hoor.
Maar goed, jouw stereotype beeld van rock is volgens mij dit:
Terwijl je ook dit hebt:
Nee, maar ik probeer alleen maar een verschil in stijl aan te tonen. Klassieke, 'vuige' rock & roll vs. de wat hippere variant.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
En erm, jij wilt beweren dat die tweede beter is dan die eerste?
Indd.. franz ferdinand boven guns 'n roses zettenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan is het goed.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer alleen maar een verschil in stijl aan te tonen. Klassieke, 'vuige' rock & roll vs. de wat hippere variant.
Zucht, ik had dat voorbeeld ook nooit moeten geven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd.. franz ferdinand boven guns 'n roses zetten![]()
_!
Of dit:quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, op zich.Natuurlijk is dance e.d. populairder, maar jij doet altijd alsof er 1000 mensen Armin van Buuren luisteren en er nog ergens één poppetje te vinden is die naar rock luistert. Kijk maar hoeveel publiek Lowlands en Pinkpop nog trekken, daar zitten genoeg jongeren hoor.
Maar goed, jouw stereotype beeld van rock is volgens mij dit:
bla
Terwijl je ook dit hebt:
bla
Had dan een band als Europe gedaan ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zucht, ik had dat voorbeeld ook nooit moeten geven.
daar gaat het niet omquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die speaker muur is geen typisch rave object en die decorstukken zijn gewoon poepquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mwoah, persoonlijk gok ik gezien de typerende muur van speakers, het psychedelisch 'decorstuk' en de (overige) bezoekers toch maar op een al dan niet illegale rave/free party waar men inderdaad één of meerdere "elektronische muziekstijlen" zal draaien.
Armin van Buuren is trancequote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die speaker muur is geen typisch rave object en die decorstukken zijn gewoon poep
Het ziet er eerder uit als een krakers bijeenkomst
Ik vind het ook niet echt super. Maar ik gebruik dance als verzamelnaam voor trance/techno/hardstyle. Ik weet dat er veel verschil tussen zit onderling, maar je moet het beestje toch een naam geven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:22 schreef Japsnars het volgende:
Armin van Buuren is tranceEen van de weinige elektronische genres waar ik echt niet tegen kan. Al die klote spacey deuntjes met die enorm lang aanhoudende synths
Idd, maar er is ook niks mis met elektronische muziek in principe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lowlands heeft trouwens ook vele elektronische acts en niet-muzikale optredens
Komen de Sugababes ookquote:Op maandag 25 mei 2009 14:21 schreef B.E.D het volgende:
Pinkpop
Naar een optreden van de Sugababes kijkenen luisteren
![]()
Whehehe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Rock-festivals.
Wat, Keane?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga dr ook heen
Ben es beniewd oft iets is ( al acht ik de kans zeer klein dat het niks wordt)
Keanedaar ga ik eigenlijk voor
Al die andere artiesten komen toch heul niet op TMF behalve Anouk.... die zie je wel soms verschijnen daaropquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Keanequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga dr ook heen
Ben es beniewd oft iets is ( al acht ik de kans zeer klein dat het niks wordt)
Keanedaar ga ik eigenlijk voor
Lowlands is tegenwoordig ook dance en hardcore.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind Guns 'N Roses best aardig hoor, en ook Franz Ferdinand is best om aan te horen.quote:Maar goed, jouw stereotype beeld van rock is volgens mij dit:
Terwijl je ook dit hebt:
Maar het bashen is zo leuk héquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind Guns 'N Roses best aardig hoor, en ook Franz Ferdinand is best om aan te horen.Alleen zou nooit een concert gaan. (Daarvoor vind ik de muziek niet leuk genoeg en bovendien teveel van die schooiers) Maar ik luister meer rock dan jij waarschijnlijk denkt.
Op elke allochtone randstad-jongere heb je minimaal 3 autochtone 'boeren' in Nederland natuurlijk. Even een wilde, compleet gegokte schatting onder 16-30 jarigen:quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die speaker muur is geen typisch rave object en die decorstukken zijn gewoon poep
Het ziet er eerder uit als een krakers bijeenkomst
[..]
Armin van Buuren is tranceEen van de weinige elektronische genres waar ik echt niet tegen kan. Al die klote spacey deuntjes met die enorm lang aanhoudende synths
Daarnaast denk ik dat het merendeel van de jeugd naar Hip-Hop/R&B () luisterd. Getuige de muzikale voorkeur van al onze allochtonen en wannabe-allochtonen vrienden in de randstad.
Kijkend naar mijn persoonlijke omgeving is het ongeveerquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Even een wilde, compleet gegokte schatting onder 16-30 jarigen:
[ 50 % Dance ]
[ 25 % Rock ]
[ 20 % Hip-Hop/R&B]
[ 5 % Overig]
Zoiets? Maar goed, een rock-liefhebber kan ook trance luisteren en een hip-hop liefhebber ook rock natuurlijk.
Zo af en toe, maar ik kan me echt storen aan rock-fans die hun muziek 'echte muziek' noemen.quote:
Ritmo luistert rockquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind Guns 'N Roses best aardig hoor, en ook Franz Ferdinand is best om aan te horen.Alleen zou nooit een concert gaan. (Daarvoor vind ik de muziek niet leuk genoeg en bovendien teveel van die schooiers) Maar ik luister meer rock dan jij waarschijnlijk denkt.
Zoiets zou ook kunnen ja. Maar pop is lastig te defineren tegenwoordig. De meeste pop is r&b-achtig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kijkend naar mijn persoonlijke omgeving is het ongeveer
40% Dance
30% Hip-Hop / R&B
25% pop/rock
5%overig
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ritmo luistert rock. Vuige alto dat je er bent.
Ik kots echt op Jan Smit en consorten maar de gemiddelde r&b is echt wel 1000 keer beter geproduceerd dan die Nederlandse crap.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Merkie het volgende:
Ik zou graag een scheiding willen maken tussen hip-hop en R&B. Hip-hop, hoewel niet mijn smaak, heeft m.i. alle bestaansrecht. R&B daarentegen is gewoon de negerversie van Frans Bauer en Jan Smit, om te kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |