Kan me er weinig van herinnerenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus?Het was hier echt oorverdovend zo rond 4 uur
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:54 schreef Bravebart het volgende:
Nou, maar eens naar college; kijken of het binnen 5 minuten te fietsen is![]()
Ja, maar volgens mij zijn wat plaatsen toevallig overgeslagen. Hier in Zwijndrecht is het ook net alsof er niets is gebeurd. Terwijl in Vlaardingen de bomen op de weg liggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus?Het was hier echt oorverdovend zo rond 4 uur
Das wel heel opvallendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij zijn wat plaatsen toevallig overgeslagen. Hier in Zwijndrecht is het ook net alsof er niets is gebeurd. Terwijl in Vlaardingen de bomen op de weg liggen
Bij mij was het net een heel orkest naast mijn oor. Wat wel leuk was: Rond kwart voor 5 was het weer redelijk wind/onweer vrij. En jahoor: een vogeltjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel heel opvallendHier heb ik alleen wat takjes op de weg zien liggen, verder niet
Maar het waaide/regende wel hard vannacht
Alleen het onweer heb ik niet echt meegekregen, maar kan best dat het er wel was
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij mij was het net een heel orkest naast mijn oor. Wat wel leuk was: Rond kwart voor 5 was het weer redelijk wind/onweer vrij. En jahoor: een vogeltje
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
In Zeeland was niet zoveel onweer
Ohquote:Hoewel om 3:20 er wel een hoop kruisjes staan bij Zeeland.
Het kan ook gewoon toevallig overgetrokken zijn. Bij ons was het de hele nacht zowat aan het rommelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, vandaar
[..]
OhNou ja, ik weet het gewoon niet meer, dus het zal wel niet veel geweest zijn
Die kan je als netwerker dus gebruiken om "er uit te springen" dus dat mensen je zo herinneren, beter blijven hangen etc.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen ideeMaar wat wil je dan doen met die personages
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Yesse het volgende:
Die kan je als netwerker dus gebruiken om "er uit te springen" dus dat mensen je zo herinneren, beter blijven hangen etc.
Welke er zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikMaar wat ga je er op je presentatie dan over vertellen / mee doen?
Ohquote:
Mja, hier in Delft lagen er ook lekker wat bomen op de weg/spoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij zijn wat plaatsen toevallig overgeslagen. Hier in Zwijndrecht is het ook net alsof er niets is gebeurd. Terwijl in Vlaardingen de bomen op de weg liggen
Geen sneak dus weer?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier vandaag ook.. Vanavond maar vroeg naar bed![]()
Whehequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon toevallig overgetrokken zijn. Bij ons was het de hele nacht zowat aan het rommelen
Heb jullie mening nodig. Voor mijn afstudeerzitting moet ik het volgende doen:
"de student geeft een korte toelichting op het afstudeerwerk (10 à 15 minuten). Let erop dat deze toelichting toegevoegde waarde moet hebben: je publiek kent het afstudeerrapport reeds."
Vernieuwend en van toegevoegde waardeJa leuk maar ik heb al mijn kennis in m'n scriptie gezet. Dus had ik het volgende idee om het leuk en luchtig te houden, maar toch informatief: Ik heb het in mijn verslag kort over het feit dat je een basis verhaaltje moet hebben bij het ontmoeten van nieuwe mensen en dat je een beetje moet opvallen. Nu keek ik laatst weer eens naar HIMYM en toen zochten Barney & Marshall een oplossing om Marshall zijn baan te behouden. Barney zei toen zoiets van: 'je moet niet hard je best doen, je moet bekend staan, die bekenden blijven namelijk hangen. Dus verzonnen ze voor Marshall een 'personage'. Ik dacht, dat kun je ook mooi doen met netwerken:
Ik wilde 5 persoonstypen verzinnen waar ik een aantal karaktertrekken aan hang (zodat je het makkelijk kunt uitkiezen) en daarbij een paar dingen om dat imago te creëren zodat je herinnerd wordt als een personage en niet als 'zomaar een persoon die bij bedrijf abc werkt.' Dus ik dacht aan types zoals: "De clown of theeleut (gezelligheid, hoop vrienden etc.)" , "De ondernemer / innovator (de man/vrouw die altijd nieuwe bedrijfjes opstart en anderen helpt hierbij)" , ik wil er dus nog 3 bijverzinnen, maar ik weet nog niet welke ik nog toe wil voegen.
Maar is dit überhaupt wel een goed idee??
Ik zie het nut er ook nog steeds niet echt van in, maar goed, heb sowieso een hekel aan presenterenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:04 schreef Bravebart het volgende:
Voor de rest prima idee lijkt meZeker luchtig houden zal veel mensen aanspreken, aangezien zulke dingen vaak oer en oersaai zijn
Naja nut, je moet het gewoon doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie het nut er ook nog steeds niet echt van in, maar goed, heb sowieso een hekel aan presenteren
Mja, okquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:09 schreef Bravebart het volgende:
Naja nut, je moet het gewoon doenJe kan moeilijk afstuderen zonder een presentatie gegeven te hebben
En dat het niet alleen maar een samenvatting van je scriptie mag zijn lijkt me duidelijk
Nee, wij hebben sowieso amper iets in het Engels gehad afgelopen 4 jaarquote:Moeten jullie ook in het Engels, volgens mij niet hè?
Ja daaromquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ok![]()
![]()
[..]
Nee, wij hebben sowieso amper iets in het Engels gehad afgelopen 4 jaar
Moeten weet ik niet, misschien mag Engels ook welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja daaromJij moet je scriptie ook in het Nederlands?
Okquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeten weet ik niet, misschien mag Engels ook welDocent zou het niet erg vinden iig
Maar gewoon in het Nederlands ja
Zal wel afhankelijk van de opleiding zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkIs dat altijd bij HBO, dat het in het Nederlands moet/mag?
Ja dat eerste snap ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal wel afhankelijk van de opleiding zijnEngelstalige/internationale studies zullen wel in het Engels moeten
Maar Nederlandstalige opleiding = Nederlandse scriptie lijkt me zo
Hoe zit dat dan met bachelor/master bij jou eigenlijk? Want je master is dan wel in het Engels?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Bravebart het volgende:
Ja dat eerste snap ikNaja omdat het bij ons wel in het Engels moet, ondanks dat onze bachelor ook in het Nederlands is.
Klopt, heb ik niet eens op gereageerdquote:Mijn foto van vanmorgen deed het zeker niet, aangezien het .local was
Master is sowieso in het Engels en grootste deel van mn 3e jaar is ook al in het Engels. En presentaties moeten al een jaar in het Engels.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met bachelor/master bij jou eigenlijk? Want je master is dan wel in het Engels?
Ja, het is ff wennenquote:[..]
Klopt, heb ik niet eens op gereageerd
Ah, okquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef Bravebart het volgende:
Master is sowieso in het Engels en grootste deel van mn 3e jaar is ook al in het Engels. En presentaties moeten al een jaar in het Engels.
quote:Ja, het is ff wennenMaar nu zou hij het moeten doen
Ik denk het nietquote:
Hé wat is er mis met HIMYM, daar kreeg ik nou eenmaal het idee vanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe
Voor de rest prima idee lijkt meZeker luchtig houden zal veel mensen aanspreken, aangezien zulke dingen vaak oer en oersaai zijn
Naja, al onze boeken zijn altijd al Engels geweest, dus alle vaktermen werden zelfs in de Nederlandstalige colleges altijd al Engels gebruiktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, okDan ken je alle vaktermen enzo ook al, dat scheelt
Dat zou bij ons nu echt een ramp worden
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik denk het nietDan ben ik morgen écht kapot.
Lezenquote:[..]
Hé wat is er mis met HIMYM, daar kreeg ik nou eenmaal het idee van
Ik dut in
quote:U meldt ons dat u een bestelling niet heeft ontvangen. Wij vragen u vriendelijk zeven dagen af te wachten. Als u de bestelling dan nog niet heeft ontvangen, kunt u opnieuw contact met ons opnemen. Wij stellen dan een onderzoek in.
ik snap het nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]Maar ik snap het wel.
[..]
LezenIk zeg niet dat er wat mis is met HIMYM.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tijd om mn oude huis eens te gaan ontruimen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:03 schreef Piles het volgende:
Officiële opening van onze nieuwe website, weer al het personeel erbijIk sla ff over
quote:LS,
Onze website is vernieuwd. Neem een blikkie bier en geniet!
Groeten,
Uw webmaster
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:11 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk die opening, maar kunnen ze dan niet beter een mailtje sturen?
[..]
Je zegt dat je 'laatst weer eens' HIMYM zat te kijken, alsof je het sinds lange tijd weer eens keekquote:
Oh zo.. Ja maar het was laatst en het was weer omdat ik al 4 weken lang HIMYM kijk. En dit is de eerste serie waar ik weer opnieuw aan het kijken benquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je zegt dat je 'laatst weer eens' HIMYM zat te kijken, alsof je het sinds lange tijd weer eens keek
Wehkampquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat een uitleg. Van welke gare webwinkel is dit het geval?
Daar kwam ik vanmorgen ook achter ja...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef Yesse het volgende:
Slaaptekort kan je productiviteit tot onder 0 drijven
Kloptquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef Yesse het volgende:
Slaaptekort kan je productiviteit tot onder 0 drijven
Mensen slapen gewoon tekortquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef Piles het volgende:
Is heel Nederland tegenwoordig moe trouwens?
Je hoort het best vaak eigenlijk...
Waren de nachten ook maar zo langquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mensen slapen gewoon tekortDagen van 25/26 uur hè
Liever nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Waren de nachten ook maar zo lang![]()
Het enige doel voor de rest van de dag is zorgen dat de accountants naar m'n procesbeschrijving gaan kijken, verder geloof ik het wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |