Hier is het net voorbijquote:Op maandag 25 mei 2009 21:38 schreef Bravebart het volgende:
Ik zit nog lekker op het balkon van het onweer in de verte te genieten
Oh jaquote:Op maandag 25 mei 2009 21:34 schreef Susi het volgende:
Onweer![]()
Net op tijd, ben vanavond begonnen met een flyballcursus met onze hond en wij hadden nog schitterend weer
Tofquote:
Hier gaat het nu vol losquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:46 schreef Susi het volgende:
[..]
TofEr werd met balletjes gegooid dus Dazzle was helemaal in de gloria. Alleen mocht ie niet, want er waren nog drie andere hondjes die eerst moesten
. Maar an sich was het erg tof voor zo'n eerste keer. Alle andere drie hadden of recentelijk een andere cursus gedaan of de cursus al een keer gedaan, dus het wordt wel aanpoten
Wie, wat, waar, hoe ?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ie maar een beetje luistert, dan lukt het wel toch
Kijken jullie ook 40 jaar Pinkpop trouwens?
Dat wordt een uitzending gemistje, hier staat ie op Vermist of Spoorloos of iets in die trant. Maar ... zijn het niet de beelden die elk jaar rond Pinkpop weer langskomen ?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ned 3, korte reportages/beeldenAl een half uur bezig
Sorry, was ff druk met de crash enzoquote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat wordt een uitzending gemistje, hier staat ie op Vermist of Spoorloos of iets in die trant. Maar ... zijn het niet de beelden die elk jaar rond Pinkpop weer langskomen ?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
Crash op Schiphol![]()
Hier nu fel oranje onweer
Edit: oh deze Meerdere doden vliegtuigcrash vliegveld Midden-Zeeland
Op Schiphol is niks aan de hand neequote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
Crash op Schiphol![]()
Hier nu fel oranje onweer
Edit: oh deze Meerdere doden vliegtuigcrash vliegveld Midden-Zeeland
Ik dacht even Turkish Airlines nog een keerquote:
Dat zal wel jaquote:Op maandag 25 mei 2009 22:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik dacht even Turkish Airlines nog een keer
Heb dat vliegtuig zien liggen overigens, best indrukwekkend. En toen we er vorige week langsreden, zag je nog steeds een kuil in de grond van waar hij er in was geknald.
Hier ookquote:
Kan die man niet gewoon zingen voor zn geld?quote:
Voor een avondje is het toch wel tof hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
en het regent meters bier dat wordt dus pompen of verzuipen da's de enige manier om de juiste koers te varen met de wind in onze rug geniet met volle teugen deze tijd komt nooit weer terug
jalalalalalalalalaaaalalalalalala
Jaquote:Op maandag 25 mei 2009 23:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Voor een avondje is het toch wel tof hoor![]()
![]()
Volgens mij driekwart Nederland met jou hoor, geen zorgenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaDe '
' is voornamelijk omdat ik het uit m'n hoofd ken
Ja, er ging ook een strook slechte onweer over het land heen dat ook een hoop delen heeft gemist.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:13 schreef DaFrenk het volgende:
Het heeft hier volgens mij wel iets geregend, maar meer geloof ik niet. Het scheelt dat we op een hoge berg/heuvel wonen, dan trekken sommige (onweers)buien zo langs je heen
Lanceren, dat moet ik zienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:19 schreef Yesse het volgende:
Nou ja ik ben in ieder geval op rotterdam centraal. Nu wachten tot mijn andere trein. Haha. Ik wist niet dat ze een trein ook konden lanceren. Je mag niet instappen omdat de trein wordt gelanceerd. Nog nooit van gehoord!
Dat lees ik overal, maar ik heb alleen last van storm gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben de halve nacht wakker geweestEen beetje onweer is leuk, maar dit ging wel heel ruig
Zo erg was het hier blijkbaarquote:dennis - 26-05-'09 04:22
ik ben WAKKER.
Godallejezus wat een weer om 4u10.
zaten we in the eye of the storm? nu weer stil, maar daarnet wilde mijn deur niet eens open door het luchtdrukverschil in huis. scary shit was het even!
Serieus?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat lees ik overal, maar ik heb alleen last van storm gehad eigenlijk
Of ik was nog iets te slaperig
Kan me er weinig van herinnerenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus?Het was hier echt oorverdovend zo rond 4 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |