Hier is het net voorbijquote:Op maandag 25 mei 2009 21:38 schreef Bravebart het volgende:
Ik zit nog lekker op het balkon van het onweer in de verte te genieten
Oh jaquote:Op maandag 25 mei 2009 21:34 schreef Susi het volgende:
Onweer![]()
Net op tijd, ben vanavond begonnen met een flyballcursus met onze hond en wij hadden nog schitterend weer
Tofquote:
Hier gaat het nu vol losquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:46 schreef Susi het volgende:
[..]
TofEr werd met balletjes gegooid dus Dazzle was helemaal in de gloria. Alleen mocht ie niet, want er waren nog drie andere hondjes die eerst moesten
. Maar an sich was het erg tof voor zo'n eerste keer. Alle andere drie hadden of recentelijk een andere cursus gedaan of de cursus al een keer gedaan, dus het wordt wel aanpoten
Wie, wat, waar, hoe ?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ie maar een beetje luistert, dan lukt het wel toch
Kijken jullie ook 40 jaar Pinkpop trouwens?
Dat wordt een uitzending gemistje, hier staat ie op Vermist of Spoorloos of iets in die trant. Maar ... zijn het niet de beelden die elk jaar rond Pinkpop weer langskomen ?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ned 3, korte reportages/beeldenAl een half uur bezig
Sorry, was ff druk met de crash enzoquote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat wordt een uitzending gemistje, hier staat ie op Vermist of Spoorloos of iets in die trant. Maar ... zijn het niet de beelden die elk jaar rond Pinkpop weer langskomen ?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
Crash op Schiphol![]()
Hier nu fel oranje onweer
Edit: oh deze Meerdere doden vliegtuigcrash vliegveld Midden-Zeeland
Op Schiphol is niks aan de hand neequote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
Crash op Schiphol![]()
Hier nu fel oranje onweer
Edit: oh deze Meerdere doden vliegtuigcrash vliegveld Midden-Zeeland
Ik dacht even Turkish Airlines nog een keerquote:
Dat zal wel jaquote:Op maandag 25 mei 2009 22:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik dacht even Turkish Airlines nog een keer
Heb dat vliegtuig zien liggen overigens, best indrukwekkend. En toen we er vorige week langsreden, zag je nog steeds een kuil in de grond van waar hij er in was geknald.
Hier ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |