Tofquote:Op maandag 25 mei 2009 12:37 schreef Susi het volgende:
We vonden vanmiddag een ballon en een kaartje uit België op het land, dus vanavond maar even wat terugsturen.
Dit zonnetje stond om 07:30 uur al in de schuur hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 12:39 schreef Piles het volgende:
Goedemiddag zonnetje![]()
Zonnetje is net op zeker?
[..]
Tof
Zozoquote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Susi het volgende:
Dit zonnetje stond om 07:30 uur al in de schuur hoor
quote:Over vijf minuutjes weer heen, ik kwam alleen even dag zeggen
Ik wilde bijna vragen wat je vrijdag dan ging doenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:43 schreef Susi het volgende:
Net ook even m'n oordopjes voor vrijdag geregeld, maar voor de zekerheid.
Was het ookquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen wat je vrijdag dan ging doen![]()
En je kunt ze beter voor niks meenemen, dan thuislaten en ze nodig hebben iddIk heb er geen, dus ik zal zonder moeten doen
quote:
Ik leg de link concert <-> oordopjes niet zo snelquote:Op maandag 25 mei 2009 12:48 schreef Susi het volgende:
![]()
Ach, die dingen kosten 10 cent ofzo, zo'n grote zak met van die gele krijg je voor weinig. Het geluid staat al vaak te hard
Maar dan wel de oude, niet met die moeder, maar met Bert (toch?)quote:En de cafescenes waren ook tof
Werksequote:Maar wij gaan zo weer terug, dus aju
Ik heb die dingen eigenlijk altijd nodig maar heb ze nietquote:Op maandag 25 mei 2009 13:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik neem mn dopjes ook mee, ook al heb ik ze bij concerten nog nooit nodig gehad
quote:
Ik heb wel gehoorbescherming, maar die valt iets meer op dan van die dopjesquote:Op maandag 25 mei 2009 13:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik neem mn dopjes ook mee, ook al heb ik ze bij concerten nog nooit nodig gehad
Das niet zo handigquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef Yesse het volgende:
Oops was gisteren de finale van Dennis vs. Valerio vergeten..
Ja ben het nu aan het kijken. Eerste opdracht was echt dom van Dennisquote:Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef Piles het volgende:
Ja, leven![]()
En ik ga zo weg
[..]
Das niet zo handigAl was het niet heel boeiend vond ik
naturel met suiker gewoonquote:Op maandag 25 mei 2009 17:01 schreef Yesse het volgende:
Iemand nog ideeën voor het lekkerder maken van een pannenkoek?
Ham/kaas, paprika/salami/champignons, ontbijtspek?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:01 schreef Yesse het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:25 schreef Yesse het volgende:
Dennis is de echte man?Kan wel zeggen dat ie die kant van zichzelf niet heeft laten zien die 10 afleveringen...
quote:
Hem aan mij gevenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:01 schreef Yesse het volgende:
Daar wordt ie niet lekkerder vanquote:
Dat klinkt dan wel weer heel ergquote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Bravebart het volgende:
En de lekkerste pannenkoek is: uien. spek, kaas en dan stroop eropDaar kan je me echt in mn winterslaap voor wakker maken
!
Voor mij welquote:
Mja, das ook weer waarquote:
Lekker handig is dat altijdquote:Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef Bravebart het volgende:
Mn pakketjes lijkt kwijt te zijnZowel de directe buren als de overburen zeggen het niet te hebben en volgens de site is hij geleverd
Morgen maar ff bellen doen
Lekker zuur dan..quote:Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef Bravebart het volgende:
Mn pakketjes lijkt kwijt te zijnZowel de directe buren als de overburen zeggen het niet te hebben en volgens de site is hij geleverd
Morgen maar ff bellen doen
Voor mij ookquote:Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, das ook weer waar![]()
Pannenkoeken, veel te lang geleden
Mja, hier in de grote stad (quote:[..]
Lekker handig is dat altijd
Gelukkig kent de pakketenleverancier mij bijna persoonlijk zo onderhand
Mja ach, ik heb nog niet betaald, dus als het 'kwijt' is ga ik mooi niet betalenquote:
Aardappelen met slaquote:
Ach, als ie maar vaak genoeg komtquote:Mja, hier in de grote stad () zal dat niet snel gebeuren
Idd, laten ze eerst 'jouw' handtekening maar eens zienquote:Mja ach, ik heb nog niet betaald, dus als het 'kwijt' is ga ik mooi niet betalen
quote:
Mja, als ze die nodig hebben hè... Soms wel, soms niet.quote:[..]
Idd, laten ze eerst 'jouw' handtekening maar eens zien
Gebakken aardappels wel, gekookt nietquote:
Oh, ik dacht bij pakketjes altijdquote:Mja, als ze die nodig hebben hè... Soms wel, soms niet.
Slastampotquote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Gebakken aardappels wel, gekookt niet
[..]
Oh, ik dacht bij pakketjes altijd
quote:
Goed bezigquote:Op maandag 25 mei 2009 20:53 schreef Yesse het volgende:
IK HEB HET LAATSTE VAK GEHAALD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen nog mijn scriptie halen.. spannend!
Gefeliciteerd!!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:53 schreef Yesse het volgende:
IK HEB HET LAATSTE VAK GEHAALD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen nog mijn scriptie halen.. spannend!
Oeh, zojuist ook gekeken. Dat ondertitelen is toch niet echt nodig hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Yesse het volgende:
Ik kijk nu naar Beauty & the nerd. Wat heb ik toch een hekel aan Bridget. Geen idee waarom
Wees maar blij dat je nu niet hier staatquote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Vouwwagen kap heeft een likje verf gekregen, morgen naar De Vrijbuiter, vrijdag gaan we kamperenIn het eggie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |