Is toch eigenlijk gek? Je haalt toch niet elke keer het ding eruit om het vervolgens met een veiligheidsspeld weer in te doen?? Het is zo'n snoertje wat in de boord zit. Maar ik heb inderdaad het bonnetje nog en ga het gewoon proberen. Was bij Prenatal.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:30 schreef _evenstar_ het volgende:
als je het riempje eruit kunt halen is het eigen verantwoording maar als het vastgestikt iets is dan zeker mee terug gaan
Bij een witte broek? Ik wel hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk gek? Je haalt toch niet elke keer het ding eruit om het vervolgens met een veiligheidsspeld weer in te doen?? Het is zo'n snoertje wat in de boord zit. Maar ik heb inderdaad het bonnetje nog en ga het gewoon proberen. Was bij Prenatal.
Zoute boter, zoete honing, knoflooksaus, zoute pindastengels, augurk, rauwe witlof, milkshake van sinaasappelsap en yoghurt met appel en banaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:24 schreef _evenstar_ het volgende:
oei spuug wat heb sterre dan allemaal moeten proeven, arm schaap
Nou, het was ook wel een beetje haar eigen schuld hoor, want ze vond die milkshake zo lekker dat ze er meer dan 4 glazen van gedronken had!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:43 schreef _evenstar_ het volgende:
dat alles zou ik ook van beroerd worden hoor..
Pff dat is best veel en ook een gekke combinatiequote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zoute boter, zoete honing, knoflooksaus, zoute pindastengels, augurk, rauwe witlof, milkshake van sinaasappelsap en yoghurt met appel en banaan.
Bix, ik heb een beetje gecheat met de kaas.![]()
![]()
![]()
Ik twitterquote:Op maandag 25 mei 2009 12:38 schreef pinquit het volgende:
oh ik heb sinds kort ook facebook. hoe kan je daar mensen vinden?
en ik wil iemand te volgen op twitter!! is er hier echt niemand die twittert? volkomen begrijpelijk ook, ik zie het nut nogsteeds niet helemaal![]()
van dat alles door elkaar zou ik ook wel misselijk worden denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Zoute boter, zoete honing, knoflooksaus, zoute pindastengels, augurk, rauwe witlof, milkshake van sinaasappelsap en yoghurt met appel en banaan.
ooooh! en zijn die codes ook uitwisselbaar?quote:Bix, ik heb een beetje gecheat met de kaas.![]()
![]()
![]()
Nee, dat zijn unieke codes. Ik heb heel eerlijk 2 verpakkingen kaas gekocht.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef bixister het volgende:
ooooh! en zijn die codes ook uitwisselbaar?
Ik merk het ook altijd dat warmte en zomer niet zo voordelig werken met dat soort klachten. Als ik het al een beetje benauwd heb en het is warm, kan ik erop wachten dat ik er last van krijgquote:Op maandag 25 mei 2009 12:56 schreef Luchtbel het volgende:
Ja zoiets wel lady. Misschien is het de combi met hooikoorts nu. Maar ik ben er goed ziek van. Ik adem ook soms verkeerd maar ik weet van mezelf dat zulke dingen overgaan bij sporten bijvoorbeeld en dat gebeurt nu maar niet. Nou ja gezemel. Sorry hoorik ga
![]()
Nee. Jij ook vast geen Pinquit.quote:
Krijg je dat nog aangefietst, in jouw toestand?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:25 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nee. Jij ook vast geen Pinquit.
*Eureka! Er gaat mij een lichtje op!
Ik stuur je effe zo'n ouderwetse PM, misschien dat dat helpt!
spuuglokje toch! dat had ik niet achter jou gezocht!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Nee, dat zijn unieke codes. Ik heb heel eerlijk 2 verpakkingen kaas gekocht.En ik heb heel creatief een sms conceptberichtje gemaakt.
![]()
Mensen, koop NIET de kaas met het al geopende codepapiertje
![]()
jouWquote:Op maandag 25 mei 2009 13:30 schreef _evenstar_ het volgende:
?
Men neme een fnieuwe fiets, men doet er dingen mee die niet geschikt zijn voor de fiets, men makt de fiets stuk.. Alles kan kapot bij onjuist gebruikquote:Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef _Ingrid_ het volgende:Een (moeder) fiets kan toch niet al na 2,5 jaar kapot zijn?
Ik wil een dyslectie-verklaring.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:48 schreef _evenstar_ het volgende:
en ik moet echt eens een typcursus nemen...
Nee precies...ze hadden ook geen andere klachten gehad en het zou gewoon samen in de was moeten kunnen, aldus de verkoopster. Ik mocht dus zonder problemen een nieuw setje uitkiezen. Van dit setje hadden ze zn maat niet meer dus maar een ander setje gekocht en ook nog een extra nieuw setje erbij. Bij het setje wat terugging, zat een petje, die mocht ik gewoon houden. Service hier dus!!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:00 schreef bixister het volgende:
Diaan ik zou zo'n koordje er niet uitgehaald hebben hoor, ik zou ervan uitgaan dat zoiets wel samen in de was kon. 't had er dan op z'n minst bij moeten staan in 't labeltje vind ik. en 't shirtje ook al doorgelopen, klinkt niet zo best!
Ow okay... Hyves doe ik de laatste tijd al veel minder, niet nog maar eentje erbij doenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:58 schreef bixister het volgende:
net zoiets als hyves, diaan.
en wat leuk, een nieuw setje, met een petje!goed dat je teruggegaan bent.
het was inderdaad een lange warme terugtocht maar we zijn er gekomen.![]()
ik zie het ook niet hoor, in mn profieldingesquote:Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef lcicle het volgende:
Ik twitter ook, maar zie niets in m'n profiel staan waar ik dat aan kan geven.. (?)
Ik facebook niet, weer zo'n 'verslaving' begin ik niet aan.
Ik hyve wel en heb innepin uitgenodigd maar die wil geen vriendjes zijn
En dan is er ook nog Linkedin, Myspace, en en.. pffff
Het staat in Opties, onder Algemeenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:10 schreef pinquit het volgende:
ik zie het ook niet hoor, in mn profieldinges
De echte ouderwetse handwerkjuf bestaat niet meer op de reguliere basisschool helaas. Daar heb ik pas ook hier en daar naar geinformeerd..quote:Op maandag 25 mei 2009 13:10 schreef DeLiedje het volgende:
Ik vraag het hier maar even, krijgen kindjes tegenwoordig op de basisschool nog handenarbeid? En zijn daar dan nog 'handwerkjuffen' voor, of geven de leerkrachten dat zelf?
Hee ik heb ook lastfm, ik ga je even uitnodigen, niet dat ik daar zo vaak ben, maar wel leuk om te lezen soms.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:22 schreef lcicle het volgende:
-aanvulling-
Oh whaaw, m'n flickr en lastfm kon d'r ook nog in! Ik heb écht geen leven meer
quote:Your musical compatibility withis Very High
Music you have in common includes R.E.M., Tina Turner, De Dijk, Het Goede Doel and Radiohead.
met glittersquote:Op maandag 25 mei 2009 14:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb hyves en een twitter waar ik 3 keer op heb gepost ofzoIk snap daar de lol niet zo van.
Hyves begint ook steeds irritanter te worden met al die spammers.. en een hele fijne dag gewenstplaatjes
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:47 schreef moussy het volgende:
Ik heb een facebook aangemaakt om Evenstar te kunnen stalken![]()
![]()
Ik ben makkelijk te vinden hoor, onder Vera Moussy
Ik had het gevraagdquote:Op maandag 25 mei 2009 15:27 schreef pinquit het volgende:
ik moest trouwens naar de dermatoloog vanochtend, wat een rare dokter was dat!!! hij leek alsof ie gisteren heel hard in elkaar geslagen was ofzoof hij is bokser
hele dikke neus, kapot boven zn oog en hij praatte alsof hij 10 tanden kwijt was
heeeeul raar.
heb het rustig aan gedaan, lekker op het gemak.quote:
Ohhh * Maggie is jaloersquote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef _Bar_ het volgende:
en van het weekend olifantje in de Zoo van Antwerpen kijken
Ingrid, weet je wat ik zou doen? Naar een betrouwbare fietsenmaker gaan in je woonplaats. En daar een goede, compleet nagekeken tweedehands fiets kopen. Als je dán 200 euro uitgeeft, heb je een betere fiets die meer tegen een stootje kan dan een nieuwe fiets van 200 euro. Serieus.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja ok, maar ik doe er juist voorzichtig mee. Grrr!
http://fietsen.tweedehands.net/damesfietsen/moederfiets-swan-zilver-6-versnellingen.html?utm_source=veiling&utm_medium=meta-search&utm_campaign=vergelijk.nl
Deze zag ik, maar weet niet of dat betrouwbaar is.
Wil je per se een Senseo? Nespresso heeft een cash-back actie, krijg je 50 euro terug. Misschien nog het overwegen waardquote:Op maandag 25 mei 2009 16:06 schreef Vicky het volgende:
* Vicky ploft ook ff neer..
beterschap voor Sterre.. kan me voorstellen dat ze na 4 milkshakes wel een beetje misselijk is.![]()
Wij willen een ander koffiezetapparaat en dan eigenlijk de Senseo Latte. Zijn nu een beetje aan het rondkijken wat ze overal kosten. Van de week waren we bij de Prijstopper en daar was ie ¤ 149,00. Vandaag nog ff bij BCC en It's gekeken maar daar was ie duurder, dus wij weer terug naar de Prijstoppers... is ie ineens ¤ 175,00. Die verkoper zei dat ie vorige week helemaal geen ¤ 149,00 geweest was, vaag, want het stond er zaterdag toch echt. M. kon 'm wel voor ¤ 169,00 meekrijgen maar ik heb ze voor goedkoper gezien.. Nu dus maar weer verder zoeken
Ik heb ook alleen maar Hyves, ja en Twitter maar daar snap ik geen hol van
Ik wou dat 't kon! Als ik nog in Zeeland woonde dan was ik meteen meegegaan! Of dan was ik er waarschijnlijk al wel geweestquote:
hier is het eigenlijk al heel de dag, heel raar weer, heb ook nog geen zonnetje gezien, wel heel benauwd.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef Ca.ra het volgende:
Nou, zuid limburg kan er ook wat van volgens mij, Bar. Het wordt alleen maar donkerder grijs, ik heb net maar een lampje aangedaan binnen. Maar ja, goed voor de plantjes denken we dan maar. En als het afkoelt vanavond lekker slapen
Gelukkig voorspellen ze voor t komend weekend weer mooi weer. Komt ook goed uit bij het olifantje-kijken he.
*edit* het begint nu ook te donderen in de verte. Als kind noemde ik dat altijd de rommeldebom, hihi.
wat betaal je er tegenwoordig voor?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ik wou dat 't kon! Als ik nog in Zeeland woonde dan was ik meteen meegegaan! Of dan was ik er waarschijnlijk al wel geweest![]()
Van de week wel naar tickets zitten kijken trouwens voor naar NL (zodat ik Olifantje kon kijken ennnn wil ook weer bijm@x
logeren) maar ze zijn zo duur
Klik?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:06 schreef Vicky het volgende:
* Vicky ploft ook ff neer..
beterschap voor Sterre.. kan me voorstellen dat ze na 4 milkshakes wel een beetje misselijk is.![]()
Wij willen een ander koffiezetapparaat en dan eigenlijk de Senseo Latte. Zijn nu een beetje aan het rondkijken wat ze overal kosten. Van de week waren we bij de Prijstopper en daar was ie ¤ 149,00. Vandaag nog ff bij BCC en It's gekeken maar daar was ie duurder, dus wij weer terug naar de Prijstoppers... is ie ineens ¤ 175,00. Die verkoper zei dat ie vorige week helemaal geen ¤ 149,00 geweest was, vaag, want het stond er zaterdag toch echt. M. kon 'm wel voor ¤ 169,00 meekrijgen maar ik heb ze voor goedkoper gezien.. Nu dus maar weer verder zoeken
Ik heb ook alleen maar Hyves, ja en Twitter maar daar snap ik geen hol van
de cups van nespresso zijn zo duur, vandaar de senseoquote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil je per se een Senseo? Nespresso heeft een cash-back actie, krijg je 50 euro terug. Misschien nog het overwegen waard
Met Transavia komt het meestal zo rond de 300 euro uit voor de tickets, en dan nog vervoer van hier naar vliegveld en in NL met de trein van Schiphol naar Zeeland (heen en terug) komt het totaal zo rond de 400 euro uit. Niks vergeleken bij wat je voor een "echte" vakantie betaalt, maar voor even een weekje "naar huis" toch best prijzig. Zeker nu de wisselkoers pond-euro zo slecht is (ik krijg in ponden betaald).quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef _Bar_ het volgende:
wat betaal je er tegenwoordig voor?
ik heb er echt geen idee van namelijk
Kun je naar Weeze (DLD) vliegen misschien?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef Maggie het volgende:
Zeker als je kijkt naar bijvoorbeeld mijn Engelse collega's, die kunnen rechtstreeks vanaf Gibraltar vliegveld naar London op en neer voor 50 euro ofzo. Wieweet vliegen ze in de toekomst ook ergens anders heen vanaf Gib
Hmmm, dat is wel een idee ja. Ik gooi het in de groep.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ingrid, weet je wat ik zou doen? Naar een betrouwbare fietsenmaker gaan in je woonplaats. En daar een goede, compleet nagekeken tweedehands fiets kopen. Als je dán 200 euro uitgeeft, heb je een betere fiets die meer tegen een stootje kan dan een nieuwe fiets van 200 euro. Serieus.Ik koop voor de kinderen altijd tweedehands fietsen, niet alleen omdat een nieuwe er na een week toch tweedehands uitziet, maar omdat ik voor het geld dat ik uitgeef een veel solidere fiets krijg dan een nieuwe. Sterkere velgen etc.
Mwah, ligt eraan waar je woontquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoe lang duurt het bij een blaasontsteking (een forse) voor je wat merkt als je begonnen bent met antibiotica? Scheermesjes plassen auw
Ja kan, maar dat wordt zo'n reis man! Voor die drie uur..quote:Op maandag 25 mei 2009 16:55 schreef Ca.ra het volgende:
En als je hopt via Londen? Duurt wel langer natuurlijk...
Hebben ze die in Nederland niet?quote:Ik mis de salt en vinegar crisps trouwens
Ik heb er maar 1x eentje gehad. Die was wel met scheermesjes jaquote:Op maandag 25 mei 2009 17:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoe lang duurt het bij een blaasontsteking (een forse) voor je wat merkt als je begonnen bent met antibiotica? Scheermesjes plassen auw
Na twee dagen AB zou het beter moeten gaan. Tenminste, dat houdt mijn HA aan bij de meeste dingen waar wij hier Ab gebruiken.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
neequote:
Vit. C. pilletjes, maar ik ga daar van aan de racequote:Op maandag 25 mei 2009 17:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
cranberrysap huuuu![]()
Maar alles voor het resultaat
en toch opzich nu met de tunnel, ben je ook snel aan de overkant hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 16:43 schreef Maggie het volgende:
Ja echt he![]()
In elk geval zit mijn vader nog aan de goeie kant van het water![]()
oh oke.. ik dacht dat je nog wat zocht voor onder je eerstepakje jurkjequote:Op maandag 25 mei 2009 18:56 schreef huuphuup het volgende:
ach jeedat ziet er wel heel dramatisch uit zeg
![]()
arm beest![]()
Kleurdooske, ik heb mezelf even een tijdelijk koopverbod opgelegdhij s wel heel schattig
jawel zoek ik ook, maar we gaan denk ik voor een gewoon bruin rompertje. Maar mn zeurpinda wil het eerste pakje alles nieuw hebben hequote:Op maandag 25 mei 2009 19:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh oke.. ik dacht dat je nog wat zocht voor onder je eerstepakje jurkje
het is nieuwquote:Op maandag 25 mei 2009 19:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel zoek ik ook, maar we gaan denk ik voor een gewoon bruin rompertje. Maar mn zeurpinda wil het eerste pakje alles nieuw hebben heghehe
Ik heb een onbedwingbare trek in Haagen Dasz strawberry cheesecake
oooooh op die fiets, ik heb verkeerd gelezen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
het is nieuwik heb deze gekocht voor E. mt 68
maar er hangen ook maatjes 50/56
vandaar.
Maar ik dacht dat t de uitkomst was mocht het echt heel warm zijn
maar geen probleem hoor.. mocht je toch interesse hebben dan wil ik er wel 1 voor je halen
Wat zei de dierenarts?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:53 schreef moussy het volgende:
Ik moet hier bijna zelf van janken![]()
[ afbeelding ]
Jawel en vreselijk in lopen drukken om de troep er uit te krijgen, het was dat of onder narcose, maar hij hield zich goed. Alleen door het drukken is het nu helemaal dik.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef Rottdog het volgende:
Hebben ze de abces niet los gehaald mouss?
Je weet dat rainbowbabies diepbruin in het assortiment hebben?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel zoek ik ook, maar we gaan denk ik voor een gewoon bruin rompertje. Maar mn zeurpinda wil het eerste pakje alles nieuw hebben heghehe
Ik heb een onbedwingbare trek in Haagen Dasz strawberry cheesecake
Oh da`s ook wel een goeie, kan ik meteen het boek voor de leesclub uitlezenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:16 schreef Chell het volgende:
Taartjesfee: veel vitamine C slikken helpt ook! En inderdaad veel drinken. Beter een echte plas dan elke keer een druppel. En ik ben ook wel eens gewoon op de WC blijven zitten met een boek toen het echt heel erg werd, kon ik iig de boel ontspannen
jaquote:Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je weet dat rainbowbabies diepbruin in het assortiment hebben?
Lange mouw, korte mouw en geen mouw.
henk ten hoor! Heb je dat? Anders kijk ik morgen hier voor je!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Welk online shopwonder kan mij helpen aan 2 witte (dus niet ivoorkleur of offwhite zoals bij H&M) longsleeves of 3/4sleeves in maat 128 en maat 146?
Ik weet ff niet meer waar ik het zoeken moet
helaas weet ik uit ervaring dat die klein vallenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:16 schreef owlet het volgende:
128 lukt nog bij rainbowbabies maar de grootste maat daar is 134 - 140 dus of je oudste dat gaat passen...?
Een BEetje.quote:
broer van hans textiel, maar zeker weten dat ze die witte hebben, want daar heb ik ze voor Cas en René gehaald.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hen ten Hoor kennen we hier nietWat is dat?
Als je wil kijken, heel graag!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef moussy het volgende:
[..]
broer van hans textiel, maar zeker weten dat ze die witte hebben, want daar heb ik ze voor Cas en René gehaald.
op de marktquote:Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Welk online shopwonder kan mij helpen aan 2 witte (dus niet ivoorkleur of offwhite zoals bij H&M) longsleeves of 3/4sleeves in maat 128 en maat 146?
Ik weet ff niet meer waar ik het zoeken moet
ik zie net dat op de jongens versie een logootje zit op de mouwquote:Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je wil kijken, heel graag!
Had shirts bij H&M besteld na veel zoeken, maar die bleken dus niet helderwit te zijn en daar ben ik wel naar op zoek
Op zich een goed idee, maar het moet veel kleiner. Het is voor in zo'n knuffeldoekje.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef _evenstar_ het volgende:
wat droge maccaroni in een verrasingsei dingetje doen, die vast lijmen en erin stoppen ^^
Is dat er niet evt. af te tornen?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:26 schreef moussy het volgende:
[..]
ik zie net dat op de jongens versie een logootje zit op de mouw
[ afbeelding ]
Een stukje knisperend plastic? Fijn dat je weer opgeknapt bent!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Op zich een goed idee, maar het moet veel kleiner. Het is voor in zo'n knuffeldoekje.
Oh ja, zoiets zou idd beter zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:34 schreef oeke het volgende:
BE, als ik het goed heb, heb je ook hele kleine belletjes, zoals aan een enkelbandje voor indiase dames of zo'n buikdanssjaal. Die hebben ze hier te koop bij de fourniturenwinkel. volgens mij zijn die vrij subtiel. Het is wel een uitgebreide winkel...
Leuk idee trouwens!
Thanks voor de link Owlet!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef owlet het volgende:
BE, bij waldorftoys verkopen ze kleine doosjes met een paar steentjes er in die je ergens in kan naaien.
Hier, en dan even scrollen
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wacht ff af ladywrb, als Moussy aan allebei kan komen dan heb ik dat het liefst
Wat een leuke site! Grappige dingetjes ind.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef owlet het volgende:
BE, bij waldorftoys verkopen ze kleine doosjes met een paar steentjes er in die je ergens in kan naaien.
Hier, en dan even scrollen
Nou zegquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mens wat een noodweer hier! Het is bijna continue licht buiten van de onweersflitsen, echt heel heftig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:58 schreef Raissa het volgende:
Huuuuhhh? Hier vind ik het nog wel buitenzitweer!
Maar ik ben niet zo'n buiten-zit-typquote:Op maandag 25 mei 2009 22:02 schreef MamsX het volgende:
[..]
Hahaha dat mag je van mij ook wel hier komen doen.
Maar het komt echt met bakken uit de lucht vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was op sollicitatiegesprek vanmorgen. Ging erg goed,ik kreeg een mailtje waarin de manager de hoop uitspreekt dat het proefdraaien volgende week woensdag goed gaat zodat ik daar snel kan beginnen.
ow en het onweer is -nu- hierBegin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Het ligt vast aan dat klamme zweterige vlak vóór de storm losbarst. Mike is op dit moment meer geboeid door detemperatuur die daaltquote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
JeliefDaar kan ik me nou echt helemaal niets bij voorstellen
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil regen met dikke druppels zodat ik in mijn ondergoed op het balkon kan gaan staan.
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er worden allemaal bomen omgebliksemden hij sloeg net in in de kas achter huis
HEERLIJK!! We hebben de deuren en ramen al lekker opengegooid, kan de vieze warmte eruit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:48 schreef Luchtbel het volgende:
Het is afgekoeld hoor VickyIk heb reeds gelopen buiten en het is echt anders dan gister.
het heeft hier gehoosd. Binnen een paar minuten stonden de straten blank..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:53 schreef Ca.ra het volgende:
Wij hebben wat druppels gehad, en flink wat gerommel in de verte. Verder helemaal niks. Of nouja het was wel lekker afgekoeld.
Jammer voor alle (kleine en grote) kinders die bang waren vannacht.
ja t was me het 'buitje''quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:20 schreef livelink het volgende:
De moeder van alle onweren was dat vannacht. En onze auto, die net was gerepareerd van de vorige hagelbui, zit weer onder de butsen. Maar ja, dat is maar blik. Ik vrees dat alle oogst van de fruitboeren in onze omgeving is verhageld. En dat is voor hen een ontzettende ramp.
Job was zo ontzettend bang. Die kon niet meer bewegen of praten van angst. Zo zielig. We zijn echt geradbraakt van vannacht.
ik heb geloof ik ook elk uurtje van de klok wel gezien...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:20 schreef Stout het volgende:
Zo rond 6=en trok het echt weg en ben ik in slaap gevallen...om 07.00 trok de wekker me er uit![]()
je kunt je wellicht voorstellen dat ik me niet echt jofel voel nu, maar ja
resultaat van het onweer : veel omgewaaide bomen/takken eraf, brand in een woning (t was zelfs op het nieuws van RTL net) en veel water.
Em twee kids die roepen : gaaf he mam, al die bliksem(naar mijn bescheiden idee hebben ze de hele nacht geslapen, maar dat denk ik dus niet....maar goed ik zat ook op de bank, ver van de tv, stopcontacten en ramen
Ben echt niet bang hoor
)
MIjn idee !quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb geloof ik ook elk uurtje van de klok wel gezien...
vandaag wordt een rustig dagje iig.. zo eerst maar eens douchen en aankleden en dan het kind op de psz droppen...
ik moet eigenlijk strijken maar dat kan morgen ook.. dnek dat ik vandaag alleen maar bankhang
Mazzel zeg dat je laminaat niet nat is geworden!! Hier gelukkig alles dicht. T gekke is toen ik 7 hoog woonde (met dus 6 lagen onder me en 5 boven me) vond ik het onweer nooit eng...maar in een gewoon woonhuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:59 schreef E.T. het volgende:
hier ook zo'n nachtelijke disco![]()
Saskia (die op zolder in de herrie slaapt) is overal doorheen geslapen.. Tijn heeft wel een uur bij ons in bed gelegen.. Nienke leek ook door te slapen, maar toen ik een kikje van haar hoorde ben ik haar toch maar gaan pakken, ik realiseerde me dat haar raam nog open stond![]()
Dat was dus dweilen(toen was het net een minuut of 10 aan de gang en er stond een centimeter hoog water in de vensterbank. die is gelukkig van steen.. de vloer is laminaat
)
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:03 schreef Estrys het volgende:
oooh dat onweer van vannacht, het was precies zoals op vakantie in Italie. Ik had het raam open en ik heb met mijn ogen dicht net gedaan alsof ik op vakantie was. Beetje een deceptie toen ik wakker werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |