Is toch eigenlijk gek? Je haalt toch niet elke keer het ding eruit om het vervolgens met een veiligheidsspeld weer in te doen?? Het is zo'n snoertje wat in de boord zit. Maar ik heb inderdaad het bonnetje nog en ga het gewoon proberen. Was bij Prenatal.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:30 schreef _evenstar_ het volgende:
als je het riempje eruit kunt halen is het eigen verantwoording maar als het vastgestikt iets is dan zeker mee terug gaan
Bij een witte broek? Ik wel hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk gek? Je haalt toch niet elke keer het ding eruit om het vervolgens met een veiligheidsspeld weer in te doen?? Het is zo'n snoertje wat in de boord zit. Maar ik heb inderdaad het bonnetje nog en ga het gewoon proberen. Was bij Prenatal.
Zoute boter, zoete honing, knoflooksaus, zoute pindastengels, augurk, rauwe witlof, milkshake van sinaasappelsap en yoghurt met appel en banaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:24 schreef _evenstar_ het volgende:
oei spuug wat heb sterre dan allemaal moeten proeven, arm schaap
Nou, het was ook wel een beetje haar eigen schuld hoor, want ze vond die milkshake zo lekker dat ze er meer dan 4 glazen van gedronken had!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:43 schreef _evenstar_ het volgende:
dat alles zou ik ook van beroerd worden hoor..
Pff dat is best veel en ook een gekke combinatiequote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zoute boter, zoete honing, knoflooksaus, zoute pindastengels, augurk, rauwe witlof, milkshake van sinaasappelsap en yoghurt met appel en banaan.
Bix, ik heb een beetje gecheat met de kaas.![]()
![]()
![]()
Ik twitterquote:Op maandag 25 mei 2009 12:38 schreef pinquit het volgende:
oh ik heb sinds kort ook facebook. hoe kan je daar mensen vinden?
en ik wil iemand te volgen op twitter!! is er hier echt niemand die twittert? volkomen begrijpelijk ook, ik zie het nut nogsteeds niet helemaal![]()
van dat alles door elkaar zou ik ook wel misselijk worden denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Zoute boter, zoete honing, knoflooksaus, zoute pindastengels, augurk, rauwe witlof, milkshake van sinaasappelsap en yoghurt met appel en banaan.
ooooh! en zijn die codes ook uitwisselbaar?quote:Bix, ik heb een beetje gecheat met de kaas.![]()
![]()
![]()
Nee, dat zijn unieke codes. Ik heb heel eerlijk 2 verpakkingen kaas gekocht.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef bixister het volgende:
ooooh! en zijn die codes ook uitwisselbaar?
Ik merk het ook altijd dat warmte en zomer niet zo voordelig werken met dat soort klachten. Als ik het al een beetje benauwd heb en het is warm, kan ik erop wachten dat ik er last van krijgquote:Op maandag 25 mei 2009 12:56 schreef Luchtbel het volgende:
Ja zoiets wel lady. Misschien is het de combi met hooikoorts nu. Maar ik ben er goed ziek van. Ik adem ook soms verkeerd maar ik weet van mezelf dat zulke dingen overgaan bij sporten bijvoorbeeld en dat gebeurt nu maar niet. Nou ja gezemel. Sorry hoorik ga
![]()
Nee. Jij ook vast geen Pinquit.quote:
Krijg je dat nog aangefietst, in jouw toestand?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:25 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nee. Jij ook vast geen Pinquit.
*Eureka! Er gaat mij een lichtje op!
Ik stuur je effe zo'n ouderwetse PM, misschien dat dat helpt!
spuuglokje toch! dat had ik niet achter jou gezocht!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Nee, dat zijn unieke codes. Ik heb heel eerlijk 2 verpakkingen kaas gekocht.En ik heb heel creatief een sms conceptberichtje gemaakt.
![]()
Mensen, koop NIET de kaas met het al geopende codepapiertje
![]()
jouWquote:Op maandag 25 mei 2009 13:30 schreef _evenstar_ het volgende:
?
Men neme een fnieuwe fiets, men doet er dingen mee die niet geschikt zijn voor de fiets, men makt de fiets stuk.. Alles kan kapot bij onjuist gebruikquote:Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef _Ingrid_ het volgende:Een (moeder) fiets kan toch niet al na 2,5 jaar kapot zijn?
Ik wil een dyslectie-verklaring.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:48 schreef _evenstar_ het volgende:
en ik moet echt eens een typcursus nemen...
Nee precies...ze hadden ook geen andere klachten gehad en het zou gewoon samen in de was moeten kunnen, aldus de verkoopster. Ik mocht dus zonder problemen een nieuw setje uitkiezen. Van dit setje hadden ze zn maat niet meer dus maar een ander setje gekocht en ook nog een extra nieuw setje erbij. Bij het setje wat terugging, zat een petje, die mocht ik gewoon houden. Service hier dus!!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:00 schreef bixister het volgende:
Diaan ik zou zo'n koordje er niet uitgehaald hebben hoor, ik zou ervan uitgaan dat zoiets wel samen in de was kon. 't had er dan op z'n minst bij moeten staan in 't labeltje vind ik. en 't shirtje ook al doorgelopen, klinkt niet zo best!
Ow okay... Hyves doe ik de laatste tijd al veel minder, niet nog maar eentje erbij doenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:58 schreef bixister het volgende:
net zoiets als hyves, diaan.
en wat leuk, een nieuw setje, met een petje!goed dat je teruggegaan bent.
het was inderdaad een lange warme terugtocht maar we zijn er gekomen.![]()
ik zie het ook niet hoor, in mn profieldingesquote:Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef lcicle het volgende:
Ik twitter ook, maar zie niets in m'n profiel staan waar ik dat aan kan geven.. (?)
Ik facebook niet, weer zo'n 'verslaving' begin ik niet aan.
Ik hyve wel en heb innepin uitgenodigd maar die wil geen vriendjes zijn
En dan is er ook nog Linkedin, Myspace, en en.. pffff
Het staat in Opties, onder Algemeenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:10 schreef pinquit het volgende:
ik zie het ook niet hoor, in mn profieldinges
De echte ouderwetse handwerkjuf bestaat niet meer op de reguliere basisschool helaas. Daar heb ik pas ook hier en daar naar geinformeerd..quote:Op maandag 25 mei 2009 13:10 schreef DeLiedje het volgende:
Ik vraag het hier maar even, krijgen kindjes tegenwoordig op de basisschool nog handenarbeid? En zijn daar dan nog 'handwerkjuffen' voor, of geven de leerkrachten dat zelf?
Hee ik heb ook lastfm, ik ga je even uitnodigen, niet dat ik daar zo vaak ben, maar wel leuk om te lezen soms.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:22 schreef lcicle het volgende:
-aanvulling-
Oh whaaw, m'n flickr en lastfm kon d'r ook nog in! Ik heb écht geen leven meer
quote:Your musical compatibility withis Very High
Music you have in common includes R.E.M., Tina Turner, De Dijk, Het Goede Doel and Radiohead.
met glittersquote:Op maandag 25 mei 2009 14:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb hyves en een twitter waar ik 3 keer op heb gepost ofzoIk snap daar de lol niet zo van.
Hyves begint ook steeds irritanter te worden met al die spammers.. en een hele fijne dag gewenstplaatjes
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:47 schreef moussy het volgende:
Ik heb een facebook aangemaakt om Evenstar te kunnen stalken![]()
![]()
Ik ben makkelijk te vinden hoor, onder Vera Moussy
Ik had het gevraagdquote:Op maandag 25 mei 2009 15:27 schreef pinquit het volgende:
ik moest trouwens naar de dermatoloog vanochtend, wat een rare dokter was dat!!! hij leek alsof ie gisteren heel hard in elkaar geslagen was ofzoof hij is bokser
hele dikke neus, kapot boven zn oog en hij praatte alsof hij 10 tanden kwijt was
heeeeul raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |