Het is ook wel handig om haar doos niet vol te blaffen, loopt je meisje weer met een drupkut.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:16 schreef senses het volgende:
Mijn huidige vriend vindt het lekker om af en toe tijdens het neuken en vlak voor het klaarkomen uit mijn vagina te gaan en het dan met zijn hand 'af te maken' om dan bv. over mijn buik klaar te komen. Ik vind het helemaal prima. Ik ben alleen wel nieuwsgierig: mannen, doen jullie dit ook regelmatig, wat maakt dit nu extra lekker? Vrouwen, wat doen jullie als dit gebeurd (meteen afvegen, iets anders?).
Mij boeit het niet.quote:
is jouw smots dan zo vies?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:31 schreef marq het volgende:
het moet toch ergens heen als je voor de verandering wel een orgasme wilt, maar niet het kutje bevuilen met die smots?
na het eerste kwakje glijdt het toch juist lekkerder?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:38 schreef Marvelous het volgende:
Altijd handig als je meteen er na er weer op wilt!! alleen in haar klaarkomen als je wilt gaan slapen
oh sorry. je bedoelde 'bezwangeren' ipv 'bevuilen'.quote:
Dat is voor mij de enige reden om het te doen, vind het niet extra geil ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:28 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Het is ook wel handig om haar doos niet vol te blaffen, loopt je meisje weer met een drupkut.
Terwijl je ook even haar over haar borsten/buikje kan spuiten, handdoek erover en ze kan weer doorgaan met de beslommeringen van de dag
idd.. dat dus..quote:Op maandag 25 mei 2009 12:28 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Het is ook wel handig om haar doos niet vol te blaffen, loopt je meisje weer met een drupkut.
Terwijl je ook even haar over haar borsten/buikje kan spuiten, handdoek erover en ze kan weer doorgaan met de beslommeringen van de dag
Vraag: Doen jullie dit ook regelmatig?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:16 schreef senses het volgende:
Mijn huidige vriend vindt het lekker om af en toe tijdens het neuken en vlak voor het klaarkomen uit mijn vagina te gaan en het dan met zijn hand 'af te maken' om dan bv. over mijn buik klaar te komen. Ik vind het helemaal prima. Ik ben alleen wel nieuwsgierig: mannen, doen jullie dit ook regelmatig, wat maakt dit nu extra lekker? Vrouwen, wat doen jullie als dit gebeurd (meteen afvegen, iets anders?).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |