Het verhaal in die mail zou zo maar kunnen kloppenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:42 schreef opgebaarde het volgende:
iemand postte het op een ander forum en zei dat hij/zij per toeval aan deze email gekomen was. Zijn/haar collega is getrouwd met een collega van de dader en de dader zou dus die email naar iedereen op zijn werk gestuurd hebben.
verder not sure of het klopt enzo, vond het wel erg apart
Idd, ik ga er vanuit dat de politie ook in het bezit is van deze mail (mogelijk zelfs de actie hierom gestart is) en omdat hij hier over een persoon in Bavel praat dat vandaar die link gelegd wordt.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Pretty sick als hij het echt is. En trouwens ook als je dit verzint en op internet pleurt. Ben wel benieuwd waar dat bericht vandaan komt. De link met Bavel is nu wel overduidelijk gelegd in ieder geval.
Datgene wat ie schrijft over de badkamer verklaart ook waarom er een raam van dat huis openstaat op de beeldenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
Dit jatte ik van een ander forum, zal wel van GS komen ofzo maar eehh wtf is this shit?
[..]
Dat heb ik dus precies hetzelfde....quote:Op maandag 25 mei 2009 17:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dit is dus 1 van de redenen dat ik geen hyves heb, mocht er een keer iets gebeuren heeft de Telegraaf ofzo je foto al.
Waar haal je die vandaan? ik heb een en ander uit de tekst door google gegooid maar kan ( nog) niks vinden dat het elders gepost is.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
Dit jatte ik van een ander forum, zal wel van GS komen ofzo maar eehh wtf is this shit?
[..]
Denk een copy-paste uit de mail die de dader heeft verzonden. Gezien de feiten die bekend zijn (namen, open ramen etc,) lijkt me dat dit geen onzin isquote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan? ik heb een en ander uit de tekst door google gegooid maar kan ( nog) niks vinden dat het elders gepost is.
Dan nog, wáár is dat ding in eerste instantie gepost/quote:Op maandag 25 mei 2009 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk een copy-paste uit de mail die de dader heeft verzonden. Gezien de feiten die bekend zijn (namen, open ramen etc,) lijkt me dat dit geen onzin is. Je zult zo'n mail krijgen
![]()
.
Jezusquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Iig op http://www.nujij.nl//vier(...)drecht.5723615.lynkx . Reactie 143. Maar daar is de tekst verwijderd. 'Schending privacy/briefgeheim'.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan nog, wáár is dat ding in eerste instantie gepost/
Van welk ander forum?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
Dit jatte ik van een ander forum ...
[..]
Tsja, ik laat hem staan, er is verder nog niets bekend over de mail..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iig op http://www.nujij.nl//vier(...)drecht.5723615.lynkx . Reactie 143. Maar daar is de tekst verwijderd. 'Schending privacy/briefgeheim'.
niet alles is gelijk instant geindexed toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan nog, wáár is dat ding in eerste instantie gepost/
Als Fok er maar geen probleem mee krijgt....quote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, ik laat hem staan, er is verder nog niets bekend over de mail..
Wel heel snel tegenwoordigquote:Op maandag 25 mei 2009 22:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]
niet alles is gelijk instant geindexed toch?
Dan hoor ik dat snel genoeg hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Fok er maar geen probleem mee krijgt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |