En dat doe je prima!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik doe enkel goeds,Ik verdedig hier de boel alleen maar ,in me uppie nog wel.
Zeg troela, ik doe aardig tegen je jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en jullie schapenkoppen weten alles al.
Lijkt me een blijvertje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:38 schreef yvonne het volgende:
En dat doe je prima!
Ze heeft veel moeite met begrijpelijk lezen.quote:
T is rustig hierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef Xenomaniac het volgende:
Zeg, het is alweer dinsdag en in Volendam houden ze hun bek dicht.
Gaat er nog wat gebeuren?
Dit lees ik nu pas!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Reese het volgende:
[..]
Wat doet die enge zoon van Hans Kazan daar nou opeens?
Woont die niet in Spanje samen met dat Theatro Magico Fiasco van zijn paps? D'r is vást wel een link te leggen met Wesley de Voetballer, de zoon van Kazan en Y's Spaanse roots.
Duderella, kom d'r maar in!
Ik ben trouwens voor het hondje
Dat doen ze al een paar jaar hoor, als ik de roddels mag geloven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:57 schreef Anniebab het volgende:
Ik ben neutraal, ze zijn te snel bij elkaar gaan wonen denk ik , en de liefde zal wel niet zo diep hebben gezeten .Anders zoek je t niet bij anderen.Maar ik vind t best jammer,vond t een mooi stel.Ze zijn nog erg jong en ik zou nu eerst eens n paar jaar uitwaaien als ik hun was.
Huh?quote:
Omdat ik Duderinnetje mis!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:00 schreef Duderella het volgende:
Huh?![]()
Voordat ik dat flatgebouw beklim: waarom precies?
Ik vergiste me, inmiddels aangepastquote:
Daar kan je best gezellig zitten.Eten moet ook te doen zijn.Ik heb er zelf eerlijk gezegd nog nooit gegeten.Maar kan weinig mis mee zijn. Doe ff iets opvallends aan , ga ik langs fietsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:57 schreef Ole het volgende:
Het is bekend waar we morgen gaan eten
*tromgeroffel*
In café De Dijk.... Waar anders![]()
quote:
Het loopt nu niet snel dit topicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja Annie, dit topic gaat doodbloeden als er geen nieuwe info komt, dus doe nu eens gewoon de waarheid vertellen!
ja oke doe me best,maar ik wil fotootje plaatsen in me schermafbeelding, maar t wil me niet lukken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja Annie, dit topic gaat doodbloeden als er geen nieuwe info komt, dus doe nu eens gewoon de waarheid vertellen!
Weet je dat wel zeker???quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef Anniebab het volgende:
Ik zie hier op t webnieuws dat Volendam zoekt kanshebbers voor lintjeAanvraag moet voor september binnen zijn.Dan kunnen ze nog een half jaar je doopceel lichten. Nou stel ik voor dat jullie mij voordragen ,als speciale verslaggever van t Volendamse nieuws op Fok.in turbulente tijden.
Ja ik trek me woorden terug, maar ik vond t zo stilquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker???
Voor je het weet durft niemand je meer te vertellen dat ze op de markt zijn om een rits te kopen
quote:'Monique Smit door ouders bekogeld met gebak' van onze redactie
AMSTERDAM - Monique Smit was zo in haar nopjes met haar nieuwe huis en auto dat ze met gebakjes bij haar ouders langsging om het te vieren. Een groot feest werd het echter niet...
Haar ouders Gerda en Ruud zouden het helemaal niet leuk hebben gevonden dat ze een nieuw huisje en nieuwe auto heeft, en gooiden haar de deur uit, gevolgd door haar gebakjes. Sindsdien zouden Monique en haar ouders knallende ruzie hebben.
Sja... je hebt gelijk.Ik snap die mensen eigenlijk wel.Misschien allemaal gedaan zonder overleg denk ik...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)ld_met_gebak___.html
Ik heet weliswaar geen Urquhart, maar wil wel even antwoorden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
Urquhart ben je blij met jullie nieuwe trainer?Ja zeker?
godzijdank!quote:
I know.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef versabommie het volgende:
DIK-KE SHIT!! VETTE ONTHULLINGEN!!!
Albert is zo de koning nu he!
quote:
Zeker, ik ben er blij meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
Urquhart ben je blij met jullie nieuwe trainer?Ja zeker?
Ken je me nog? Ik jou wel!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:12 schreef versabommie het volgende:
haha een chileen...
die wijf van die lange!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:12 schreef versabommie het volgende:
haha een chileen...
die wijf van die lange!
elke keer als jij zo'n hai doet spuug ik m'n scherm vol...quote:
Liza is een hoer he, urq?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:18 schreef Urquhart het volgende:
Liza op de cover dus?Zal onze grote vriend Doopy leuk vinden
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:18 schreef Urquhart het volgende:
Liza op de cover dus?Zal onze grote vriend Doopy leuk vinden
Hehequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
elke keer als jij zo'n hai doet spuug ik m'n scherm vol...
Ik zie nog niks over Jan en Yolanthe op SBS 6quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat evert vast bij shownieuws toelichten
Doet die het ook al met Jan? Of met Liza?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:43 schreef Anniebab het volgende:
Viel me mee dat ze niet over Monique begonnen bij Boulevard.
Dat was het openingsverhaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zie nog niks over Jan en Yolanthe op SBS 6
wanneer is dat ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat evert vast bij shownieuws toelichten
inderdaad dat viel mee ..Niks over Monique Smit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:43 schreef Anniebab het volgende:
Viel me mee dat ze niet over Monique begonnen bij Boulevard.
Nee er stond iets op Telegraafsite.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet die het ook al met Jan? Of met Liza?
wat dan???quote:
deze toch? of stond die er al?quote:van onze redactie
AMSTERDAM - Monique Smit was zo in haar nopjes met haar nieuwe huis en auto dat ze met gebakjes bij haar ouders langsging om het te vieren. Een groot feest werd het echter niet...
Haar ouders Gerda en Ruud zouden het helemaal niet leuk hebben gevonden dat ze een nieuw huisje en nieuwe auto heeft, en gooiden haar de deur uit, gevolgd door haar gebakjes. Sindsdien zouden Monique en haar ouders knallende ruzie hebben.
Nee joh, ik kijk die sjijt nooit, maar nu ik vuistdiep in dit hele topic zit wil ik ook alles weten ... alleen kijk ik zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer weinig tv en gaat hij meestal na het nieuws snel uit ..quote:
Yolanthe's nieuwe huis en Jan bij muziekfeest, maar vanavond om 2300 is het wat gebreiderquote:
23:00 ... ik zit er klaar voor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Yolanthe's nieuwe huis en Jan bij muziekfeest, maar vanavond om 2300 is het wat gebreider
Ze zit wel in een rare pose.....dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef versabommie het volgende:
Ha ik heb smeuig nieuws over Curry en Paay! net heet van de twittert af!
Niet Adam Curry maar Patricia paay ging vreemd!
http://www.flickr.com/photos/adamc1999/3122063397/
Haha ja Xeno ik denk dat Versabommie erg geschrokken is van jouw inmiddels verwijderde bericht....weg is ie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |