quote:
Het loopt nu niet snel dit topicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja Annie, dit topic gaat doodbloeden als er geen nieuwe info komt, dus doe nu eens gewoon de waarheid vertellen!
ja oke doe me best,maar ik wil fotootje plaatsen in me schermafbeelding, maar t wil me niet lukken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja Annie, dit topic gaat doodbloeden als er geen nieuwe info komt, dus doe nu eens gewoon de waarheid vertellen!
Weet je dat wel zeker???quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef Anniebab het volgende:
Ik zie hier op t webnieuws dat Volendam zoekt kanshebbers voor lintjeAanvraag moet voor september binnen zijn.Dan kunnen ze nog een half jaar je doopceel lichten. Nou stel ik voor dat jullie mij voordragen ,als speciale verslaggever van t Volendamse nieuws op Fok.in turbulente tijden.
Ja ik trek me woorden terug, maar ik vond t zo stilquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker???
Voor je het weet durft niemand je meer te vertellen dat ze op de markt zijn om een rits te kopen
quote:'Monique Smit door ouders bekogeld met gebak' van onze redactie
AMSTERDAM - Monique Smit was zo in haar nopjes met haar nieuwe huis en auto dat ze met gebakjes bij haar ouders langsging om het te vieren. Een groot feest werd het echter niet...
Haar ouders Gerda en Ruud zouden het helemaal niet leuk hebben gevonden dat ze een nieuw huisje en nieuwe auto heeft, en gooiden haar de deur uit, gevolgd door haar gebakjes. Sindsdien zouden Monique en haar ouders knallende ruzie hebben.
Sja... je hebt gelijk.Ik snap die mensen eigenlijk wel.Misschien allemaal gedaan zonder overleg denk ik...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)ld_met_gebak___.html
Ik heet weliswaar geen Urquhart, maar wil wel even antwoorden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
Urquhart ben je blij met jullie nieuwe trainer?Ja zeker?
godzijdank!quote:
I know.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |