VRIENDEN??? nounou alhoewel ik jou en hetismijrobbert wel 2 van de leukere Fokkers vind.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je moet een t-shirt aandoen met de tekst: Groetjes aan de vrienden van het Fok forum!
euh? T is echt woar ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Doe trouwens niet zo vevelend Jan zat vandaag gewoon thuis, met zijn lul te spelen. As usual.
Groetjes aan Urquhart en hetismijrobbert dan volgende keer op je shirtjequote:Op maandag 25 mei 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
VRIENDEN??? nounou alhoewel ik jou en hetismijrobbert wel 2 van de leukere Fokkers vind.
Hoor je dat versabommie , dit kan in je volgende OP.Xenomaniac zegt......quote:Op maandag 25 mei 2009 17:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Doe trouwens niet zo vevelend Jan zat vandaag gewoon thuis, met zijn lul te spelen. As usual.
Nadat je de 6 kinderen van school hebt gehaald, wat eten jullie?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
VRIENDEN??? nounou alhoewel ik jou en hetismijrobbert wel 2 van de leukere Fokkers vind.
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik eet om 12 uur warm behalve als ik werk.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nadat je de 6 kinderen van school hebt gehaald, wat eten jullie?
Tussen de middag warm, snap ik.
ik had het idee dat ze de hele halve inboedel meenamquote:
quote:Van Volendam naar Amsterdam…
Vaarwel Yolanthe
AMSTERDAM - Het kon niet uitblijven. Yolanthe Cabau van Kasbergen is vanmiddag uit het huis van Jan Smit vertrokken.
Al haar spullen zijn opgehaald. Verhuizers liepen af en aan in de door haar met liefde ingerichte villa.
De 24-jarige actrice/presentatrice heeft een nieuw appartement gevonden in Amsterdam. Yolanthe sliep zondagnacht voor het laatst in het huis dat zij deelde met Jan Smit. Hij verbleef elders, met vrienden. Hun liefde ging na 2,5 jaar over. De wegen van het populairste liefdespaar aller tijden scheiden zich definitief.
Maar het zal niet de laatste keer zijn dat Yolanthe in Volendam is. Haar moeder, die voor dochterlief naar het vissersdorp vertrok, blijft op de Dijk wonen.
Astemblieft zeg.quote:De wegen van het populairste liefdespaar aller tijden
Kut gemistquote:Op maandag 25 mei 2009 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Dat fragment bij Shownieuws net
Yolanthe en Wesley waren op de Hollandse avond bij Van der Valk en een van die zangers zong een liedje voor Yolanthe en Wesley op de muziek van 'Laura', die hit van Jan Smit![]()
![]()
Ik vond het toch wel een genante vertoning hoor... ik kreeg echt medelijden met d'r...quote:
Choezzojijquote:
Wat zij zegt,quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef yvonne het volgende:
Dan nog liever een Don en Adje hoor,
"Y's doel wordt flink bespeeld"
Nou mooi niet ik heb de vara aanstaan. DWDDquote:Op maandag 25 mei 2009 12:04 schreef Xenomaniac het volgende:
Jullie zijn trouwens allemaal SBS6-publiek!![]()
Zei Klopkoek me net
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:37 schreef Xenomaniac het volgende:
Hoera! Haaibaaike is terug!
Dankje Urqquote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Haaibaaike één van mijn favoriete userts
Waarom zet je dan zo'n boze smoel op?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben nooit weggeweest alleen een andere nickname![]()
Mailadres wat in je profiel staat?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yvonne stuur mij de ww naar mijn emailadres. Thnx alvast.
Is er nog niet goedquote:Op maandag 25 mei 2009 19:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom zet je dan zo'n boze smoel op?
Niet lullen er zitten leuke liedjes tussen van Jan.quote:
Ik heb al zijn cd'squote:Op maandag 25 mei 2009 20:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Niet lullen er zitten leuke liedjes tussen van Jan.
Mijn broer ook. We zijn al jááren van elkaar vervreemd.quote:
Meerdere malen. Ik kom weleens bij van die Tros Muziekfeesten en Piratenfestivals en daar treedt hij altijd wel op.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Urquhart, ben jij ook weleens bij zijn optreden geweest.?!
Ik ga toch voor BZN in de tijd van Annie Schilderquote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
3 J'S zijn muzikaal nog t best , is mijn mening.Zitten prachtplaten bij.
Denk je dat Nick en Simon een drive by shooting gaan uitvoeren op je huis?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:17 schreef Anniebab het volgende:
.Ik vind Jan beter dan Nick en Simon.(ik ga vast onder de tafel zitten voor wat er nu over me heen komt )
Nee dacht meer aan tirade van een fokker.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je dat Nick en Simon een drive by shooting gaan uitvoeren op je huis?
Ik zag ze al helemaal gangsta drive by-en.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
Nee dacht meer aan tirade van een fokker.
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag ze al helemaal gangsta drive by-en.
Smaken verschillen, scheepjes vergaan
Maar Jan en Yolanthe blijven altijd saam
Oh nee.
copycat, leuk allemaal, maar besef je wel dat dit land in staat van crisis is na het Wesley/ Liza incident???quote:Op maandag 25 mei 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee.
[..]
Oh nee.
[..]
Oh nee.
Van mij hoor je niks!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee dacht meer aan tirade van een fokker.
nee ze rijden met auto's in de bergen en duiken het ravijn in....quote:Op maandag 25 mei 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij hoor je niks!
Ik heb werkelijk geen idee wie huppelepuppie en Simon zijn.
Voetballen ze en hebben ze het óók al met Y gehad?!
Lekker romantisch in een Van der Valk-hotelquote:Yolanthe weer herenigd met Wesley Sneijder?
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou afgelopen weekend samen met Wesley Sneijder een Hollandse avond hebben bezocht in een Van der Valk Hotel.
Het tweetal zou zijn begeleid door een drietal beveiligers, zo meldt Shownieuws. De aanwezige bezoekers werd op het hart gedrukt om geen foto's van Wesley en Yolanthe te maken.
Na afloop van de optredens zou het tweetal in het Van der Valk hebben overnacht.
quote:Yolanthe weg uit huis Volendam
Uitgegeven: 25 mei 2009 20:11
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft maandag haar spullen uit het huis van haar en Jan Smit in Volendam laten halen. Dat meldt RTL Boulevard maandagavond.
Het programma toonde beelden van een verhuiswagen, waarin goederen zoals een bed, een stoel en ook bloemen werden getild.
De beelden lieten ook het sluiten van de voordeur door Yolanthe zien, die vervolgens in een auto stapte die wegreed. De verhuizers mochten volgens RTL Boulevard niets zeggen tegen de pers.
Yolanthe zou zijn vertrokken naar een appartement in Amsterdam, dichtbij het IJ.
Vorige week dinsdag lekte uit dat Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen uit elkaar zijn. Wanneer ze precies uit elkaar zijn gegaan en waarom, is niet bekendgemaakt. In april 2007 maakten de twee wereldkundig een stel te zijn.
Dat stond toch ook op dat Libelle-forum?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ons favoriete medium:
[..]
Lekker romantisch in een Van der Valk-hotel. Doe je kaketoe, Yolanthe
.
Alles nam ze mee, de graaisterquote:
klopt het is nog vers.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind die "grap" wel misplaatst.
Satire ok, maar verzin dan zelf iets ipv een bestaand fragment te gebruiken en wat ook nog vers is.
Idd, materialisme ten top.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alles nam ze mee, de graaister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehequote:Op maandag 25 mei 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt, ik moest natuurlijk even stemmen dat de grap van de vara satire was en zag het filmpje..... dus ja even knip en plakquote:
Wat doet die enge zoon van Hans Kazan daar nou opeens?quote:
Ja dat klopt ..ik had zaterdagmiddag ook gehoord bij Spijkers met koppen..Ik vond en vind het raar om de toespraak van Koningin Beatrix gebruiken naar wat in Apeldoorn is gebeurd. en nu werd dat toespraak zogenaamd gebruikt voor Jan en Yolanthe.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, ik moest natuurlijk even stemmen dat de grap van de vara satire was en zag het filmpje..... dus ja even knip en plak
ow en die ene dame die ik in post eerder bedoelde......
Sanne Wallis de Vries naturlijk als koningin... een mooie eigen text en dan was het nog net iets leuker geweest!
Op de foto's is anders een schitterende gietijzeren sierpot met paarse bloempjes te zien, die laat ze toch netjes staan (Ik zou alle struiken met kluit en al uit de grond hebben gerukt en ingeladenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hondje! Maakt niemand zich daar zorgen over?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Reese het volgende:
[..]
Wat doet die enge zoon van Hans Kazan daar nou opeens?
Woont die niet in Spanje samen met dat Theatro Magico Fiasco van zijn paps? D'r is vást wel een link te leggen met Wesley de Voetballer, de zoon van Kazan en Y's Spaanse roots.
Duderella, kom d'r maar in!
Ik ben trouwens voor het hondje
Ik zou het hele huis uit de grond hebben getrokken.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Op de foto's is anders een schitterende gietijzeren sierpot met paarse bloempjes te zien, die laat ze toch netjes staan (Ik zou alle struiken met kluit en al uit de grond hebben gerukt en ingeladen)
die is gedoofd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:11 schreef bloodymary het volgende:
Is er eigenljik nog iets uit die doofpot van die DJ Wave gekomen?
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat hondje! Maakt niemand zich daar zorgen over?
Waarom? Heeft Dudererella dit hele drama op haar geweten? vertel vertel!quote:
zie je het ook? Hoe vakkunig de afleiding is ... alles op de verhuizing zodat Jim Wave niet meer aan de orde is!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:11 schreef bloodymary het volgende:
Is er eigenljik nog iets uit die doofpot van die DJ Wave gekomen?
Dat was te grof, maar ik neem niks terug!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:13 schreef versabommie het volgende:
Waarom? Heeft Dudererella dit hele drama op haar geweten? vertel vertel!
Dat was de Toorn van God die Volendam getroffen heeft!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:12 schreef Anniebab het volgende:
T was vannacht in ieder geval geen stilte in de storm.Jeetjemina ben 30 x wakker geweest
Zeg ikquote:
Ik doe enkel goeds,Ik verdedig hier de boel alleen maar ,in me uppie nog wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was de Toorn van God dat Volendam getroffen heeft!
Bidden vrouwmens en om genade smeken!
Hoor je hier (nog) niks over.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:06 schreef hetismijrobbert het volgende:
waar blijft de man (inmiddels ex?) van Liza. Het is zo stil de laatste tijd![]()
Ze is gewoon op te pikken in het toilet van Het gat van Holland te Volendam.quote:
Kijk nou effe 1 post boven je.quote:
Ja ik heb het gezien..sorriequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kijk nou effe 1 post boven je.
Daar bied ik op geheel eigen wijze een soort van excuses aan.
Ja en jullie schapenkoppen weten alles al.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef yvonne het volgende:
Paris Hilton van feestje geschopt na wc-seks
Kan Volendam iets van leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |