VRIENDEN??? nounou alhoewel ik jou en hetismijrobbert wel 2 van de leukere Fokkers vind.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je moet een t-shirt aandoen met de tekst: Groetjes aan de vrienden van het Fok forum!
euh? T is echt woar ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Doe trouwens niet zo vevelend Jan zat vandaag gewoon thuis, met zijn lul te spelen. As usual.
Groetjes aan Urquhart en hetismijrobbert dan volgende keer op je shirtjequote:Op maandag 25 mei 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
VRIENDEN??? nounou alhoewel ik jou en hetismijrobbert wel 2 van de leukere Fokkers vind.
Hoor je dat versabommie , dit kan in je volgende OP.Xenomaniac zegt......quote:Op maandag 25 mei 2009 17:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Doe trouwens niet zo vevelend Jan zat vandaag gewoon thuis, met zijn lul te spelen. As usual.
Nadat je de 6 kinderen van school hebt gehaald, wat eten jullie?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
VRIENDEN??? nounou alhoewel ik jou en hetismijrobbert wel 2 van de leukere Fokkers vind.
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik eet om 12 uur warm behalve als ik werk.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nadat je de 6 kinderen van school hebt gehaald, wat eten jullie?
Tussen de middag warm, snap ik.
ik had het idee dat ze de hele halve inboedel meenamquote:
quote:Van Volendam naar Amsterdam…
Vaarwel Yolanthe
AMSTERDAM - Het kon niet uitblijven. Yolanthe Cabau van Kasbergen is vanmiddag uit het huis van Jan Smit vertrokken.
Al haar spullen zijn opgehaald. Verhuizers liepen af en aan in de door haar met liefde ingerichte villa.
De 24-jarige actrice/presentatrice heeft een nieuw appartement gevonden in Amsterdam. Yolanthe sliep zondagnacht voor het laatst in het huis dat zij deelde met Jan Smit. Hij verbleef elders, met vrienden. Hun liefde ging na 2,5 jaar over. De wegen van het populairste liefdespaar aller tijden scheiden zich definitief.
Maar het zal niet de laatste keer zijn dat Yolanthe in Volendam is. Haar moeder, die voor dochterlief naar het vissersdorp vertrok, blijft op de Dijk wonen.
Astemblieft zeg.quote:De wegen van het populairste liefdespaar aller tijden
Kut gemistquote:Op maandag 25 mei 2009 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Dat fragment bij Shownieuws net
Yolanthe en Wesley waren op de Hollandse avond bij Van der Valk en een van die zangers zong een liedje voor Yolanthe en Wesley op de muziek van 'Laura', die hit van Jan Smit![]()
![]()
Ik vond het toch wel een genante vertoning hoor... ik kreeg echt medelijden met d'r...quote:
Choezzojijquote:
Wat zij zegt,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |