SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de q7. dat is toch geen auto zeg. helemaal uit verhouding en gewoon echt veel te groot.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:31 schreef GI het volgende:
Ja, jij reed Touraq volgens mij. En das natuurlijk veeeeeeeel beter dan :
[ afbeelding ]
lees je de op wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:33 schreef Larry-Laffer het volgende:
Waar maak je je druk om man? Wat kan jou het nou schelen in wat voor een auto een ander rijdt.
Ik zou er mijn XC zo voor inruilen.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de q7. dat is toch geen auto zeg. helemaal uit verhouding en gewoon echt veel te groot.![]()
![]()
Op zichzelf heb je een punt. Ware het niet dat het comfort in de Q7 er een stukje beter uitziet. Al heb ik er nog nooit in gezeten dus is dat iets dat optisch vastgesteld is.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
slechte deal. ik vind de xc veel stijlvoller.
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:27 schreef S1nn3rz het volgende:
daarnaast is audi sowieso een overrated kutmerkje wat nog niet in de schaduw van de echte merken mag staan.![]()
In mijn ogen één van de meest lelijke en overbodige auto's ooit ontworpen en geproduceerd.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:31 schreef GI het volgende:
Ja, jij reed Touraq volgens mij. En das natuurlijk veeeeeeeel beter dan :
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:08 schreef Bohica666999 het volgende:
Echte auto's zijn patsters rijden bmw's
Die prijs gaat toch echt naar de Fiat Multiplaquote:Op maandag 25 mei 2009 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In mijn ogen één van de meest lelijke en overbodige auto's ooit ontworpen en geproduceerd.
Wat een lelijk rothok..
De Q7 geeft die Multivla nog een goede run for the money, mijns inziens.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Die prijs gaat toch echt naar de Fiat Multipla
[ afbeelding ]
In wat voor een bad trip zaten die ontwerpers?
Het is geen teken van stijl, maar een teken van 'kijk mij eens patsen met mijn lease-auto'.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:32 schreef ElectricEye het volgende:
Laten we wel wezen, kakker of niet, een Audi rijden is een teken van stijl.
Een BMW is voor Murken en andere patsers, een Benz voor oude mannetjes die op safe spelen, Volkswagens zijn voor, tja de naam zegt het al, het volk, oftewel: het plebs.
En dat geldt niet voor Volkswagen, Mercedes en BMW-rijders bestuurders?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:36 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Het is geen teken van stijl, maar een teken van 'kijk mij eens patsen met mijn lease-auto'.
Truequote:Op maandag 25 mei 2009 12:36 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Het is geen teken van stijl, maar een teken van 'kijk mij eens patsen met mijn lease-auto'.
Leasenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:36 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam wordt het gros van de Audi's bereden door mensen met roots in het Rifgebergte of voorbij Istanboel.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:32 schreef ElectricEye het volgende:
Laten we wel wezen, kakker of niet, een Audi rijden is een teken van stijl.
Een BMW is voor Murken en andere patsers, een Benz voor oude mannetjes die op safe spelen, Volkswagens zijn voor, tja de naam zegt het al, het volk, oftewel: het plebs.
Zelfde categorie mensen. Je zal niet veel creativiteit en originaliteit bij zulke persoontjes vinden.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:38 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
En dat geldt niet voor Volkswagen, Mercedes en BMW-rijders bestuurders?
Het klonk volgens mij ook behoorlijk Limbabwiaansquote:Op maandag 25 mei 2009 14:45 schreef Smart_ass het volgende:
Oodie? Dat klinkt meer limbo dan kak heur.
Stationwagens zijn per definitie niet cool.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:06 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Het klonk volgens mij ook behoorlijk Limbabwiaans
coole Audi: de RS6 avant
[ afbeelding ]
Het is anders wel de snelste Audi en tevens de snelste station.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Stationwagens zijn per definitie niet cool.
Alsof je de chickies kunt playen met zoeen gezinswagen
Die denken: hmm die gaat straks zeker zijn kinderen van de dagopvang halen.
Stationwagens zijn lelijk manquote:Op maandag 25 mei 2009 16:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is anders wel de snelste Audi en tevens de snelste station.
Zuidkoreaanse stationswagons die op blokkendozen lijken zijn niet cool.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik ben eerder blij dat ik geen auto nódig heb voor mijn werkquote:Op maandag 25 mei 2009 14:15 schreef Unhuman het volgende:
Iedereen die hier zeurt op lease-auto's baalt er gewoon van dat hij of zij zo'n kutbaan heeft waar hij geen auto mag uitzoeken
Inderdaad.. Persoonlijk vind ik avant's en de S klasse station's het gaafste als ik moest kiezen tussen sedan en station..quote:Op maandag 25 mei 2009 17:23 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Zuidkoreaanse stationswagons die op blokkendozen lijken zijn niet cool.
Maar een stationwagonachtige zoals de A6 Avant of A4 Avant en S- en RS-uitvoeringen daarvan...![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:11 schreef MyIllusion het volgende:
Audi is uitgegroeid tot een van de meest verkochte merken, je ziet overal audi's rondrijden. Vroeger werd Audi beschouwd als een merk voor mensen die niet echt welvarend waren, het waren toen echt hersenloze auto's zonder enig design, maar nu is dat helemaal veranderd.
En audi staat gekend voor zijn prachtig comfort en rijplezier, het zijn echt goede wagens. Veel beter dan fiat of volvo . Denk maar aan de A6(avant), A5(sportversie)
En heb je al eens de Audi R8(ook wel Le Mans Quattro genoemd) bekeken, die is echt vet
spreek je mensen altijd direct zo aan?quote:
Dat ding rijd jouw porche carrera er met gemak uitquote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
In mijn geval klopt zou dat ook heel goed kunnenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:27 schreef S1nn3rz het volgende:
oodie
inzake mijn welbespraaktheid kunnen we tezamen concluderen dat daaraan weinig schort.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
spreek je mensen altijd direct zo aan?
denk er goed aan dat er 2 dingen belangrijk zijn voor succes in het leven.
welbespraaktheid en goede manieren. doe er wat aan zou ik zeggen.
Ja, maar dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:32 schreef Catch22- het volgende:
uhuh
Lekkerste auto om lange afstanden mee te rijden waar ik ooit in heb gereden
bedoel je denk ik
Zo klopt het wat beter voor Rotterdam.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef _Led_ het volgende:
Duitse auto's zijn voor bouwvakkers (Golf), Marokkanen (BMW's), voetballers (Touaregs), Taxichauffeurs (Mercedes), en handelsreizigers (Audi).
Japanse auto's zijn voor petjesvolk dat graag 9000rpm draait in een auto van tupperware.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef _Led_ het volgende:
Duitse auto's zijn voor bouwvakkers (Golf), Marokkanen (BMW's), voetballers (Touaregs), Taxichauffeurs (Mercedes), en handelsreizigers (Audi).
Nee, geitenwollensokken gereformeerden die het niet erg vinden dat de stengels aan het stuur nog vierkant zijn.quote:
Ja de wankelmotor heeft het dan ook ver geschopt en is inmiddels verheven tot standaard...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:18 schreef memrtn het volgende:
...Denk alleen al aan de NSU Ro 80, vooruitstrevend design, wankelmotor, technische innovaties. ...
Dat zijn de echte!quote:
Ga je mond spoelen, kutpauperquote:Op maandag 25 mei 2009 09:27 schreef S1nn3rz het volgende:
daarnaast is audi sowieso een overrated kutmerkje wat nog niet in de schaduw van de echte merken mag staan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |