== Avatars: ==quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
jjstyle333 = Joost
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Doe ik ook niet echt hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet doen, daar krijg je lelijke handen van
Nee...zweten houd ik niet vanquote:
Olé olé oléé''e oléééquote:Op maandag 25 mei 2009 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAH!![]()
IK HEB MIJN SCRIPTIE GEHAAAALD![]()
![]()
![]()
Nu dus weer goedquote:Op maandag 25 mei 2009 12:57 schreef Fems het volgende:
Hoe is het met de tukkers?(ik heb jullie 2 dagen gemist:P)
Dan heb jij je uitslag van je examens, ofniet?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaa, het gaat!Na 2 juni gaat het geweldig:P
Laatste examen, dus dan hoef ik me niet druk meer te maken!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb jij je uitslag van je examens, ofniet?
Nee, misschien wel morgen maar dan ben jij d'r niet he?quote:
Goedquote:Op maandag 25 mei 2009 12:57 schreef Fems het volgende:
Hoe is het met de tukkers?(ik heb jullie 2 dagen gemist:P)
Ah, nice. En wanneer heb je je uitslag dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Laatste examen, dus dan hoef ik me niet druk meer te maken!
Nope.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee, misschien wel morgen maar dan ben jij d'r niet he?
Wij zijn hardquote:Op maandag 25 mei 2009 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallo allemaal
Ik moet zeggen...
-
-
-
-
Wat gaan jullie godsgruwelijk hard
Die heeft een akkoord met elke club die een dik salaris biedtquote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jammer voor alle FCT-fans hier:
Arnautovic akkoord met Chelsea.
Achquote:Op maandag 25 mei 2009 15:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Die heeft een akkoord met elke club die een dik salaris biedt
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach
Jammer voor alle mensen die NIET voor PSV zijn;
Gomes én Van Nistelrooij willen terug
Jammer?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar z'n haar zit wel altijd goedquote:Op maandag 25 mei 2009 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer?
Niks jammer. Aanstellerige eikel.
Idd, maar voetballen kan hij en laat hem nou is 10+ miljoen binnen brengen, iedereen blijquote:Op maandag 25 mei 2009 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer?
Niks jammer. Aanstellerige eikel.
Ja, voetballen kan ie. Maar zn club in de steek laten tijdens de bekerfinale nog beter. Faalangst zegtie danquote:Op maandag 25 mei 2009 16:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Idd, maar voetballen kan hij en laat hem nou is 10+ miljoen binnen brengen, iedereen blij.
Waar heb je dat gelezen?, in de kuip zag het er toch uit dat hij wel geblesseerd wasquote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, voetballen kan ie. Maar zn club in de steek laten tijdens de bekerfinale nog beter. Faalangst zegtie dan
Hahaha. Dan heb je zeker gemist hoe hij constant van de bank opsprong als Twente bij het doel in de buurt kwam. Staat zelfs in de tubantia trouwens.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen?, in de kuip zag het er toch uit dat hij wel geblesseerd was.
Nog een boerinnetje gehad dit weekend ?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:09 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
ben nu in Drenthe, vanmiddag heb ik nog even bijgeslapen.
Ze heeft zaterdag nog gepostquote:Op maandag 25 mei 2009 20:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Al tijd niet meer gezien, vroeg het me serieus nog vandeweek af maar geen actie op ondernomen
Arnautovic wel maar FC Twente nog niet. 12 miljoenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
.... met haar leuke gebabbelquote:
Jaquote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
.... met haar leuke gebabbel
Altijd maar weer ranzige praat he Skippy.
quote:
Mischien heeft ie wel een social lifequote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Blijf eens langer dan een paar minuten man, ben je druk ofzo?
Ja nogal...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Blijf eens langer dan een paar minuten man, ben je druk ofzo?
Waarmee?quote:
hmmm, gewichtjes geprobeerd?quote:
Ja maarquote:Op maandag 25 mei 2009 22:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Waarmee?
[..]
hmmm, gewichtjes geprobeerd?
Moet je natuurlijk met Kilo's gaan werken he, niet met grammenquote:
Sanquote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef Samzz het volgende:
Hoi schatjes
Mag ik ook iemands Fok- vriendinnetje zijn?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net ff lekker 2 bruine boterhammen met flink wat kaas en sla naar binnen gewerkt
Ohhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk met Kilo's gaan werken he, niet met grammen
Jij werkt liever 2 bruine lullen met flink wat kaas naar binnen he?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij werkt liever 2 bruine lullen met flink wat kaas naar binnen he?
quote:
En jij wilt dus zeggen dat je dát belangrijker vindt dan óns? Je steun en toeverlaat in moeilijke tijden, het pispaaltje om je beter te voelen, langdradige gesprekken van je over ons heen laten komen zonder moeilijk te doen... Digitale rondjes krijgen....quote:
Snap het ook nietquote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
[..]
En jij wilt dus zeggen dat je dát belangrijker vindt dan óns? Je steun en toeverlaat in moeilijke tijden, het pispaaltje om je beter te voelen, langdradige gesprekken van je over ons heen laten komen zonder moeilijk te doen... Digitale rondjes krijgen....
Noh, daar breekt mijn klomp.
Kerel komt uit Glanerbrug dacht ikquote:
Ho-ho! Brabander he! Niks tegen ras-echte Glanerbruggers, want daar heb je er nu eentje van tegenover jequote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kerel komt uit Glanerbrug dacht ik
Zegt-wel-weer-genoeg!
Jaquote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kerel komt uit Glanerbrug dacht ik
Zegt-wel-weer-genoeg!
Hebben ze in Glanerbrug al riolering dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ho-ho! Brabander he! Niks tegen ras-echte Glanerbruggers, want daar heb je er nu eentje van tegenover je
Dat ben ik toch alquote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef Samzz het volgende:
Hoi schatjes
Mag ik ook iemands Fok- vriendinnetje zijn?
Ajjj ik dacht dat hij laatst zei dat hij uit Glanerbrug kwam, of was dat nou Remco? Ik weet het allemaal niet meerquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ho-ho! Brabander he! Niks tegen ras-echte Glanerbruggers, want daar heb je er nu eentje van tegenover je
Tuurlijk mag jij datquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij werkt liever 2 bruine lullen met flink wat kaas naar binnen he?
Ja maar een paar beste wel danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
in Almelo paar harde knallen om 6 uur, meer niet
En kabeltelevisiequote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hebben ze in Glanerbrug al riolering dan?
Oh, niets in Enschede dus?quote:
Zolang ik lekker in bed lig vind ik het ook geen probleem.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
Onweer is gewoon chill, word ik relaxed van
Als 't vanavond maar niet gaat onweren in Enschede, ik wil trainenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang ik lekker in bed lig vind ik het ook geen probleem.
Word er alleen over het algemeen altijd wakker van.
Dus als er nu onweer was geweest heb ik gewoon ontiegelijk vast geslapen aangezien ik geen onweer gehoord heb
De boeken zijn naar mijn inziens nog beter dan de films!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:11 schreef ReMcOrE het volgende:
zondag trouwens naar Angels & Demons geweest, vond het echt een geweldige film![]()
en de Da Vinci Code vond ik toen al net zo, dus zit er sterk over te denken om alle 4 de boeken van Dan Brown te kopen
Eenschquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De boeken zijn naar mijn inziens nog beter dan de films!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Mdrop is jaloers op glas.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oow. Glanerbrug heeft wél kabeltelevisie en wél riolering. Ook hebben we glasvezelinternet.
Nog meer vragen?
Zonder onderwerp is dat moeilijk, iemand iets nuttigs te vertellen??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als we nou gewoon allemaal even flink gaan doorspammen komt deeltje 200 voor juni wel goed. Nog maar 12 topics te gaan
Neequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oow. Glanerbrug heeft wél kabeltelevisie en wél riolering. Ook hebben we glasvezelinternet.
Nog meer vragen?
daarom wil ik zo ook zo graag hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De boeken zijn naar mijn inziens nog beter dan de films!
bij ons thuis is het wachten op de meneer van KPN om alles (tv, internet en telefoon) aan te sluiten, het kastje hangt al wel aan de muurquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zonder onderwerp is dat moeilijk, iemand iets nuttigs te vertellen??
Idd ik vraag om hulp, zelf met 2 pro's (luiheid &nd persoon X) op hyves gebied hier ben je niet te vindenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:43 schreef Luiheid het volgende:
He nathalie
Mdrop zoekt je hyves al de hele morgen![]()
Krijgt hij nog hulp?
Hahahahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Idd ik vraag om hulp, zelf met 2 pro's (luiheid &nd persoon X) op hyves gebied hier ben je niet te vinden.
Intressequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HahahahaWaarom willen jullie mijn hyves?
Mijn hyves is alleen zichtbaar voor vriendenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn hyves is alleen zichtbaar voor vrienden
Vriendjes worden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn hyves is alleen zichtbaar voor vrienden
Pfff 4 a 5 topicjes per dag...eitjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:16 schreef Mdrop het volgende:
Die 200 gaan we zo dus nooit halen voor Juni.
Whehehehequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Joden moeten voor elkaar opkomen. Lulhannes.
Waarom zou jij een vriendje van mij willen worden?quote:
Sorryquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Joden moeten voor elkaar opkomen. Lulhannes.
Als jij bij mij door de McDrive komt schiet het wel op. Tenzij we rotpersoneel hebben die niet luisteren naar mijn geschreeuwquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zijn toch al die mensen die niet doorwerken als ik een MCkroket bestel in de MCdrive?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Voornamelijk Atak vriendjes
Doeiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nu ga ik naar het vriendinnetje toe. Ajudeva![]()
Long Chicken met kaas van de Burger King blijft toch beter.quote:
Juist, en welke MC is dat?, normaal klant bij de MC in Almelo (Preston Palace)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als jij bij mij door de McDrive komt schiet het wel op. Tenzij we rotpersoneel hebben die niet luisteren naar mijn geschreeuw
Hoe is je ervaring dan bij Oost ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist, en welke MC is dat?, normaal klant bij de MC in Almelo (Preston Palace)
Niet al te best is aardig licht uitgedruktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe is je ervaring dan bij Oost ?
Hier Almelo Woonboulevard
EDIT: Dat zijn toch al die mensen die niet doorwerken als ik een MCkroket bestel in de MCdrive ?
Niet al te best dus![]()
Aah oke, kan me er wel bij vinden. En dat laten door rijden na het eerste raam is een standaard procedure, dus dat zul je overal zienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet al te best is aardig licht uitgedrukt, bestellingen kloppen vaak niet en te vaak buitenlanders die via de intercom je bestelling niet verstaan (En je dan laten doorrijden naar 1e raam maar waar nog 2 auto's voor staan = lang wachten). Woonboulevard is daarentegen wel goed te doen, snel + langer open (2 á 3 keer geweest ofzo
).
Het probleem is dat ze dus NIET opnemen en je het dus moet vertellen bij het eerste raam wat dus 5 minuten duurt voor je daar bent en dat is mijn tijd die ik niet kan etenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Aah oke, kan me er wel bij vinden. En dat laten door rijden na het eerste raam is een standaard procedure, dus dat zul je overal zien(opnemen en door laten rijden naar 1ste raam)
Ik vermijd het ook zoveel mogelijk maar 1 keer per maand ofzo kom ik er niet onderuitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben (voor zover ik me kan herinneren) nog maar 1 keer door de McDrive geweest met eigen autoen toen hebben we het ook nog buiten de auto opgegeten
terugweg van Decibel vorig jaar meen ik
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze dus NIET opnemen en je het dus moet vertellen bij het eerste raam wat dus 5 minuten duurt voor je daar bent en dat is mijn tijd die ik niet kan eten.
[..]
Ik vermijd het ook zoveel mogelijk maar 1 keer per maand ofzo kom ik er niet onderuit.
Ik heb iig niks gemerkt vannacht , in hengelo was het vanmiddag wel even fanatiek aan de gang maar dat was ook maar kort.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand hier last van onweer of dergelijke gehad? Hoor al die lui uit 't westen maar klagen maar hier in Daarlerveen niks geen last!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat zei je?'
Ikke moe zijn
" GODVERDOMMEEEEEE!!! EN NOU RENNEN MET DIE PENS VAN JE DIKZAK!"
Kerel kan zo in een maffia film
Almelo vanochtend 6 uur.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand hier last van onweer of dergelijke gehad? Hoor al die lui uit 't westen maar klagen maar hier in Daarlerveen niks geen last!
Daar kan een wekker niet tegenop.quote:
In enschede ook rond die tijd.quote:
Renatequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In enschede ook rond die tijd.
En vanmiddag rond half 4 was er een stortbuitje
quote:
Ja vanochtend om 5 uurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wou het niet te erg maken, anders wordt skippy weer jaloersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wou het niet te erg maken, anders wordt skippy weer jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Om vreemd te gaan, moet je eerst gewoon zijn gegaanquote:
Hebben we niet met elkaar dan ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om vreemd te gaan, moet je eerst gewoon zijn gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hebben we niet met elkaar dan ?
Renate is van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2009 19:55:11 ]
jij had al iemand anders wat ik begreep!quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij had al iemand anders wat ik begreep!
Wanneer gaan wij daten dan?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hebben we niet met elkaar dan ?
NopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:
Het origineel is al zo goedquote:
Bij deze plaat krijg ik altijd het zware gevoel dat ik iets kapot MOET makenquote:
Dan spoor je niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bij deze plaat krijg ik altijd het zware gevoel dat ik iets kapot MOET maken.
quote:
De volgende morgen is er wel een samenvatting toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hoppaaa
En ik kan morgen niet poolen Renate, vergeten dat er CL finale op tv is![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De volgende morgen is er wel een samenvatting toch?Dikke lul, Champions League droom Finale !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barcelona![]()
![]()
Man U
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dikke lul, Champions League droom Finale !
Barcelona![]()
![]()
Man U
Zo wordt het nooit wat hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hoppaaa
En ik kan morgen niet poolen Renate, vergeten dat er CL finale op tv is![]()
Ach ze wil me toch niet ... dus niets te verliezen!quote:
Een lekkere kangeroe wil zequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach ze wil me toch niet ... dus niets te verliezen!
Nou ...een Goede Bquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou ...een Goede B![]()
Kerel lullige opmerkingen/smilies de laatste tijd
McDrive Enschedequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist, en welke MC is dat?, normaal klant bij de MC in Almelo (Preston Palace)
Dat heb ik nou altijdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou ...een Goede B![]()
Kerel lullige opmerkingen/smilies de laatste tijd
Ik ga je steeds meer begrijpenquote:
Was je er wéér niet verdammt mall.quote:
Nee, donderdag ben ik weer bij mn meisjequote:Op woensdag 27 mei 2009 00:06 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Was je er wéér niet verdammt mall.
Donderdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |