Sanquote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef Samzz het volgende:
Hoi schatjes
Mag ik ook iemands Fok- vriendinnetje zijn?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net ff lekker 2 bruine boterhammen met flink wat kaas en sla naar binnen gewerkt
Ohhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk met Kilo's gaan werken he, niet met grammen
Jij werkt liever 2 bruine lullen met flink wat kaas naar binnen he?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij werkt liever 2 bruine lullen met flink wat kaas naar binnen he?
quote:
En jij wilt dus zeggen dat je dát belangrijker vindt dan óns? Je steun en toeverlaat in moeilijke tijden, het pispaaltje om je beter te voelen, langdradige gesprekken van je over ons heen laten komen zonder moeilijk te doen... Digitale rondjes krijgen....quote:
Snap het ook nietquote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
[..]
En jij wilt dus zeggen dat je dát belangrijker vindt dan óns? Je steun en toeverlaat in moeilijke tijden, het pispaaltje om je beter te voelen, langdradige gesprekken van je over ons heen laten komen zonder moeilijk te doen... Digitale rondjes krijgen....
Noh, daar breekt mijn klomp.
Kerel komt uit Glanerbrug dacht ikquote:
Ho-ho! Brabander he! Niks tegen ras-echte Glanerbruggers, want daar heb je er nu eentje van tegenover jequote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kerel komt uit Glanerbrug dacht ik
Zegt-wel-weer-genoeg!
Jaquote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kerel komt uit Glanerbrug dacht ik
Zegt-wel-weer-genoeg!
Hebben ze in Glanerbrug al riolering dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ho-ho! Brabander he! Niks tegen ras-echte Glanerbruggers, want daar heb je er nu eentje van tegenover je
Dat ben ik toch alquote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef Samzz het volgende:
Hoi schatjes
Mag ik ook iemands Fok- vriendinnetje zijn?
Ajjj ik dacht dat hij laatst zei dat hij uit Glanerbrug kwam, of was dat nou Remco? Ik weet het allemaal niet meerquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ho-ho! Brabander he! Niks tegen ras-echte Glanerbruggers, want daar heb je er nu eentje van tegenover je
Tuurlijk mag jij datquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij werkt liever 2 bruine lullen met flink wat kaas naar binnen he?
Ja maar een paar beste wel danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
in Almelo paar harde knallen om 6 uur, meer niet
En kabeltelevisiequote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hebben ze in Glanerbrug al riolering dan?
Oh, niets in Enschede dus?quote:
Zolang ik lekker in bed lig vind ik het ook geen probleem.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
Onweer is gewoon chill, word ik relaxed van
Als 't vanavond maar niet gaat onweren in Enschede, ik wil trainenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang ik lekker in bed lig vind ik het ook geen probleem.
Word er alleen over het algemeen altijd wakker van.
Dus als er nu onweer was geweest heb ik gewoon ontiegelijk vast geslapen aangezien ik geen onweer gehoord heb
De boeken zijn naar mijn inziens nog beter dan de films!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:11 schreef ReMcOrE het volgende:
zondag trouwens naar Angels & Demons geweest, vond het echt een geweldige film![]()
en de Da Vinci Code vond ik toen al net zo, dus zit er sterk over te denken om alle 4 de boeken van Dan Brown te kopen
Eenschquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De boeken zijn naar mijn inziens nog beter dan de films!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Mdrop is jaloers op glas.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oow. Glanerbrug heeft wél kabeltelevisie en wél riolering. Ook hebben we glasvezelinternet.
Nog meer vragen?
Zonder onderwerp is dat moeilijk, iemand iets nuttigs te vertellen??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als we nou gewoon allemaal even flink gaan doorspammen komt deeltje 200 voor juni wel goed. Nog maar 12 topics te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |