Ja vanochtend om 5 uurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand hier last van onweer of dergelijke gehad? Hoor al die lui uit 't westen maar klagen maar hier in Daarlerveen niks geen last!
Ik wou het niet te erg maken, anders wordt skippy weer jaloersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wou het niet te erg maken, anders wordt skippy weer jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Om vreemd te gaan, moet je eerst gewoon zijn gegaanquote:
Hebben we niet met elkaar dan ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om vreemd te gaan, moet je eerst gewoon zijn gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hebben we niet met elkaar dan ?
Renate is van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2009 19:55:11 ]
jij had al iemand anders wat ik begreep!quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij had al iemand anders wat ik begreep!
Wanneer gaan wij daten dan?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hebben we niet met elkaar dan ?
NopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |