Yups! Op een gegeven moment zei hij: "En nu wil ik dat je zelf nog even speelt; ga ik wel ff weg"quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups! Op een gegeven moment zei hij: "En nu wil ik dat je zelf nog even speelt; ga ik wel ff weg"
In Hilversum worden ze ook zelf gemaakt: http://www.guitars.nl/quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef Lakai het volgende:
ik weet in geldrop een winkel. Die man bouwt zelf gitaren, en kan er dus ook wel het ene en het andere over kwijt
Ik ben er 1 keer geweest, en toen was het meer alsof we op bezoek gingen in zijn werkplaats dan een bezoek aan een winkel. Vond ik wel relax omdat ik lekker rustig daar rond kon kijken. Ik houd niet zo erg van die feedback-winkels.
En in Nijmegen (daar zit ik op kamers), ken ik alleen schrijvens Schreeven muziek
Schreven is ook wel relaxed hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef Lakai het volgende:
ik weet in geldrop een winkel. Die man bouwt zelf gitaren, en kan er dus ook wel het ene en het andere over kwijt
Ik ben er 1 keer geweest, en toen was het meer alsof we op bezoek gingen in zijn werkplaats dan een bezoek aan een winkel. Vond ik wel relax omdat ik lekker rustig daar rond kon kijken. Ik houd niet zo erg van die feedback-winkels.
En in Nijmegen (daar zit ik op kamers), ken ik alleen schrijvens Schreeven muziek
In Nijmegen zit ook Guitars & Amps. Daar heb ik mijn elektrische gitaar gekocht. Hele goeie informatie kreeg ik daar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef Lakai het volgende:
Nou op zich niks echter is het soms wat ongemakkelijk als men je constant in de gaten houd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:51 schreef starla het volgende:
Wat is er mis met toezicht?
Kan Vader Jacob dan fout klinkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:59 schreef starla het volgende:
![]()
Als ik een gitaar uit probeer speel ik gewoon de shizzle die ik tot in den treure heb gespeeld, zodat het altijd goed klinkt. Dus vader Jacob, het smurfenlied en zulks.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:59 schreef starla het volgende:
![]()
Als ik een gitaar uit probeer speel ik gewoon de shizzle die ik tot in den treure heb gespeeld, zodat het altijd goed klinkt. Dus vader Jacob, het smurfenlied en zulks.
Nou dat is dus het probleem zit je daar je eigen virtuositeit te spelen die je zelf nog maar nauwelijks kan begrijpen en dan staan de medewerkers te kijken vanquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef boskameel het volgende:
[..]
. Geniaal, zit je daar dat soort nummers te spelen
.
...Wilhelmus, Street Spirit....quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:59 schreef starla het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
...Wilhelmus, Street Spirit...
quote:
quote:
Ik stond laatst ergens gitaren te kijken, zat er een (ongeveer) 12-jarige op een gitaar van meer dan € 800 zijn derde gitaarles te spelen (tong uit de mond... letterlijk) om vervolgens te prevelen: "Nee, dit is niets."quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:33 schreef starla het volgende:
![]()
Inderdaad, of van die jonge gastjes die smells like doen en dat als volgt spelen.
F - F -dengdengdegndeng - Bb - Bb- dengdengden - Ab - Ab - denendengfndenn - Db - Db deng plok
Mja, ik kocht eerst een gitaar en bedacht me later dat het ook wel leuk zou zijn om er ook op te kunnen spelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:41 schreef starla het volgende:
Ik herken het wel een beetje hoor, helemaal toen ik een akoestische ging kopen (voor het eerst). Daar zit je dan met je indrukwekkende powerchords...
Aan de andere kant: als ik gitaren zou verkopen, zou ik niet neerkijken op iemand die gewoon zijn best doet. Ach ja... de mens is een raar dingquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:41 schreef starla het volgende:
Ik herken het wel een beetje hoor, helemaal toen ik een akoestische ging kopen (voor het eerst). Daar zit je dan met je indrukwekkende powerchords...
Nice, 24 fretsquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, ik kocht eerst een gitaar en bedacht me later dat het ook wel leuk zou zijn om er ook op te kunnen spelen![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Inderdaad, ik kocht m'n eerste gitaar bij Huygens en daar werkte een ongelofelijke zakkewasser. Ze hadden van die oefenhokjes die nauwelijks soundproof waren. Klopt ie tijdens het spelen op de deur met de vraag hoe lang ik al gitaar speel. Ik: 'euh...nog niet'quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aan de andere kant: als ik gitaren zou verkopen, zou ik niet neerkijken op iemand die gewoon zijn best doet. Ach ja... de mens is een raar ding
1 2 3 4 5 6 | b--0-- G--0-- D--0-- A--0-- E--0-- |
*akkoord toevoegd aan de lijst "akkoorden die ik kan spelen"*quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:52 schreef starla het volgende:
Maar goed ik, wist ook maar één akkoord, de G6add9/E:
[ code verwijderd ]
Dan ben je als verkoper in die winkel niet op de goede plek!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:49 schreef starla het volgende:
Inderdaad, ik kocht m'n eerste gitaar bij Huygens en daar werkte een ongelofelijke zakkewasser. Ze hadden van die oefenhokjes die nauwelijks soundproof waren. Klopt ie tijdens het spelen op de deur met de vraag hoe lang ik al gitaar speel. Ik: 'euh...nog niet'
Wat dacht je van drie in serie geschakelde pickups die je elk apart aan of uit kan zetten èn waarbij je per pickup de fase kan omkeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |