Hou het denk niet zo lang meer vol.Veel late nachtjes achter de rug. zit nu een beetje in te kakkenquote:
Je zal het er maar af moeten krabbenquote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 25 mei 2009 00:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat dacht je van klundertzitten er al meerdere bij elkaar
ja vervelend genoeg is naar nachtritme zo gedaan.. terug niet meer zo gemakkelijk..quote:Op maandag 25 mei 2009 00:35 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel jou systeem is omgedraaid
Ik moet ook zo afsluiten de wekker gaat hier vroeg weer afquote:Op maandag 25 mei 2009 00:32 schreef bamby het volgende:
[..]
Hou het denk niet zo lang meer vol.Veel late nachtjes achter de rug. zit nu een beetje in te kakken
slaap lekker meis..quote:Op maandag 25 mei 2009 00:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik moet ook zo afsluiten de wekker gaat hier vroeg weer af
Nou dan wens ik je veel sterkte dan blijft er van je ritme hellemaal niets meer over.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja vervelend genoeg is naar nachtritme zo gedaan.. terug niet meer zo gemakkelijk..
laat ik nu ook een dagklus hebben aangenomen..om mij bezig te houden nu....
welk ritmequote:Op maandag 25 mei 2009 00:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Nou dan wens ik je veel sterkte dan blijft er van je ritme hellemaal niets meer over.![]()
Hier ook dus maak het ook niet zo laat voor zo weltruste meis.En tot morgenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik moet ook zo afsluiten de wekker gaat hier vroeg weer af
Geweldig, dat THE ONE AND ONLY PC EEND zijn aandacht nog even aan TBO wil bestedenquote:
Ga je nu als de sodeju die pc uitzettenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dank je, ik heb moeite met afsluiten en morgen heb ik natuurlijk weer spijt
Hang hier al een maand rond hoor, niet teveel in de cos alleen.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geweldig, dat THE ONE AND ONLY PC EEND zijn aandacht nog even aan TBO wil besteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |