Bt's matties.quote:Lil'Mick (146)
5 mei, 16:25
Ik was Niet Dronke was stronke! haha,
maar ja is goed Ik Km wel Normaal wanneer kan je dan? vrijdag avond ofso? of saterdag zeg maar
RusTiG MicHeLLa
Lil'Mick (146)
4 mei, 22:23
MiCheLLa
RusTiG RusTiG mT JoU DaN?
Km Ng Wel Keer BIJ Je LanGs!
RusTiG MiCheLLa!
Leeftijd dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet ze niet afrekenen op hun spelling en IQ
Ik ook, maar ik noem het nooit zoquote:Op maandag 25 mei 2009 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Stronken
Ik ben ook heel vaak stronken
Dan houdt het op.quote:
Wat moet je precies doen voor je stage?quote:
Architectenbureau, week meelopen. Snuffelstage of hoe ze het willen noemen.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat moet je precies doen voor je stage?
Het was 2007 alweer. De tijd gaat snel.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het in het Paradiso was?
Vind ik ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:33 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Laatst live gezien in Tivoli. Zijn wel erg tof!
Ah.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het was 2007 alweer. De tijd gaat snel.
Op het vwo.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Architectenbureau, week meelopen. Snuffelstage of hoe ze het willen noemen.
Het is ook niet helemaal wat ik wil..maarja misschien is het wel leuk.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op het vwo.Beetje onzinnig mijns inziens.
Ik welquote:Op maandag 25 mei 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik noem het nooit zo!
Ik al wel, wtfbbqomfg.quote:
Snuffelstages ansich.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op het vwo.Beetje onzinnig mijns inziens.
BBQquote:
Dat had ik ooit met een vakantiebaan, 2 dagen volgehouden. Geestdodend werk, niet aan mij en mijn doorzettingsvermogen besteed.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Vorig jaar zat ik 5 dagen lang planten te stickeren bij Coppelmans. Normaal kregen ze VMBO'ers dus ze snapten wel dat ik later iets anders wou gaan doen, helaas konden ze me niet meer laten zien. Suïcidaal werd ik ervan.
Over elkaar?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
Ik zit trouwens met een pyjama met lange mouwen en lange pijpen en een badjas aan.
quote:
Ik moest en nog gratis ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:43 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat had ik ooit met een vakantiebaan, 2 dagen volgehouden. Geestdodend werk, niet aan mij en mijn doorzettingsvermogen besteed.
Ik alleen in een zwembroek en heb het koudquote:Op maandag 25 mei 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
Ik zit trouwens met een pyjama met lange mouwen en lange pijpen en een badjas aan.
Ja, maar je hebt je snuffelstage toch zelf in de hand?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Vorig jaar zat ik 5 dagen lang planten te stickeren bij Coppelmans. Normaal kregen ze VMBO'ers dus ze snapten wel dat ik later iets anders wou gaan doen, helaas konden ze me niet meer laten zien. Suïcidaal werd ik ervan.
Nee?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt je snuffelstage toch zelf in de hand?
Dan werden ze boos vrees ik want mijn eerste stage ging niet door omdat ik vergat te bellen met mijn contactpersoon.quote:
Das wel triest.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das wel triest.![]()
Overigens, waarom moet je twee snuffelstages doen?
Bestaat er niet zoiets als vrijstelling?
Laat maar...quote:Op maandag 25 mei 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan werden ze boos vrees ik want mijn eerste stage ging niet door omdat ik vergat te bellen met mijn contactpersoon.
Wtf, hoe moet ik dit allemaal weten? We moesten iets invullen wat we interessant vonden ofzo en dan zochten ze iets wat totaal geen match was.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das wel triest.![]()
Overigens, waarom moet je twee snuffelstages doen?
Bestaat er niet zoiets als vrijstelling?
Da's kut. Ik ging naar een owned plaatje zoeken, mijn Windows geluidsniveau stond blijkbaar op hoog, maar mijn Winamp op laag. Kwam er een filmpje voor dat begon met afspelen, mijn tere oortjes - en nog met oordopjes in ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan werden ze boos vrees ik want mijn eerste stage ging niet door omdat ik vergat te bellen met mijn contactpersoon.
Fijnquote:Op maandag 25 mei 2009 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wtf, hoe moet ik dit allemaal weten? We moesten iets invullen wat we interessant vonden ofzo en dan zochten ze iets wat totaal geen match was.
Ik ben al bruin van mezelfquote:
Nou lucky me.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn![]()
Nou ja, wees blij dat je niet bij een supermarkt hoeft te snuffelen of bij de kadaververwerking.
Ik heb een nagel gebroken bij het bowlen.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie dit volledig beluisterd krijgt van mij een waterijsje.
eitjequote:Op maandag 25 mei 2009 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie dit volledig beluisterd krijgt van mij een waterijsje.
Ik kwam dit nummer tegen op fokquote:
*ijsje gooit.quote:
Zeg me dat dit een paspop is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Jij?quote:Op maandag 25 mei 2009 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kwam dit nummer tegen op fok![]()
Wie is daar nou fan van
whehe, of ik het leuk vind is de tweede vraag, maar dit valt prima uit te luisterenquote:
Nee helemaal nietquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Die PM's die Bt krijgt!
Dat stuurt dagdag naar iedereen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en je mag heul geen PM's posten!
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Die PM's die Bt krijgt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Hardcore kan/ wil ik niet uitluisterenquote:Op maandag 25 mei 2009 01:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe, of ik het leuk vind is de tweede vraag, maar dit valt prima uit te luisteren
? dat liedje van net is black metalquote:Op maandag 25 mei 2009 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hardcore kan/ wil ik niet uitluisteren
Je moeder aan de poeder.quote:
quote:
Liever niet.quote:
valt ook nog wel mee, probeer deze twee maar evenquote:
Voor je zusje heb ik nog wel een klusje.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:10 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
[..]
Je vader is de dader.
puike kloon trouwensquote:Op maandag 25 mei 2009 01:10 schreef Surveillance-Driewieler het volgende:
[..]
Je vader is de dader.
Op zich geen verkeerd idee.quote:
Over 6 uur op ja.quote:
Die laatste ..quote:Op maandag 25 mei 2009 01:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
valt ook nog wel mee, probeer deze twee maar even
in de categorie oersaai:
in de categorie oorkanker:
Kaaanker héquote:
Nee toch... Hoop het niet want dat zit ik me hier voor jan lul wakker te houdenquote:Op maandag 25 mei 2009 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
Geen idee, het is toch geen vakantie ofzo?
Ik weet alleen dat ik geen vakantie heb, en moeilijk verbrand benquote:Op maandag 25 mei 2009 08:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee toch... Hoop het niet want dat zit ik me hier voor jan lul wakker te houden
Wat de zon allemaal kan doenquote:Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik geen vakantie heb, en moeilijk verbrand ben
Je mocht als provinciaaltje ook weer een keertje naar een echte stad toequote:Op maandag 25 mei 2009 08:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat de zon allemaal kan doen![]()
Ben zo brak als wat man, weekend Amsterdam gehad
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je mocht als provinciaaltje ook weer een keertje naar een echte stad toe
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je mocht als provinciaaltje ook weer een keertje naar een echte stad toe
Whiskeyquote:Op maandag 25 mei 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Een echte man drinkt whiskey en rookt sigaren![]()
Wat?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze onzin-discussie ga ik niet eens aan beginnenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat ik het verschil moet laten zien tussen een echte stad en Amsterdam
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deze onzin-discussie ga ik niet eens aan beginnen [ afbeelding ]
Gupje woont in Urk, alle plaatsen met meer dan 6 huizen en 2 kerken is al een stad voor hem.
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie is hier nou gay? Jij wil toch een kut-discussie starten?
quote:
Goede redenatie en argumentatiequote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wtf lul jij nou?Wanneer zei ik dat je gay was?
quote:
Moet er niet aan denken.quote:
Zolang vroeg beginnen nog steeds vroeg naar huis betekend doe ik er wel aan mee.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken.
Tenzij ik heel leuk werk heb.
Zeg dat danquote:Op maandag 25 mei 2009 09:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die postte ik alleen omdat jij dat ook deed
ah zo..quote:Op maandag 25 mei 2009 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang vroeg beginnen nog steeds vroeg naar huis betekend doe ik er wel aan mee.
Altijd in mn binnenzakquote:Op maandag 25 mei 2009 10:09 schreef jagga het volgende:
hoerig kankerfok!
Wil je een bericht editten, delete hij je post
Wat ik wilde vragen.
Is er hier iemand in bezit van een autotrailer?
Ik heb er 1 nodig om een auto op te halen in Alkmaar
quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:20 schreef Skaff-a het volgende:
Het is hier zo warm dat ik enkel in mijn boxer kan zitten omdat ik anders van m`n stoel af glijd
airco op kantoorquote:Op maandag 25 mei 2009 10:20 schreef Skaff-a het volgende:
Het is hier zo warm dat ik enkel in mijn boxer kan zitten omdat ik anders van m`n stoel af glijd
Ja, dat is net zoiets als vragen: wie heeft er een kanon, want ik heb een hekel aan mijn collega'squote:
Heb ik ook altijd bij mequote:Op maandag 25 mei 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is net zoiets als vragen: wie heeft er een kanon, want ik heb een hekel aan mijn collega's
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is net zoiets als vragen: wie heeft er een kanon, want ik heb een hekel aan mijn collega's
Gast, ik heb een leaseauto en woon in Amsterdam. Wat moet ik nou met een autoambulance-aanhanger?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:27 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
Het zou toch zomaar kunnen dat je er toevallig 1 hebt staan?
Ik mag de weg niet op met dat ding, anders had ik hem wel terug gereden
Lap gewoon de wet aan je laarsquote:Op maandag 25 mei 2009 10:27 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
Het zou toch zomaar kunnen dat je er toevallig 1 hebt staan?
Ik mag de weg niet op met dat ding, anders had ik hem wel terug gereden
Glijbaaaaaaaan!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:20 schreef Skaff-a het volgende:
Dat boeit me ook niet zo, maar het ding is niet echt veilig te noemen ofzo.quote:
Huur je toch een karquote:Op maandag 25 mei 2009 10:31 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat boeit me ook niet zo, maar het ding is niet echt veilig te noemen ofzo.
En dat hoeft ook niet aangezien ik ermee ga crossen, maar ik toch in de ankers moet op de snelweg en er komen onderdelen voorbijgevlogen.... das toch wel minder...enzo
Nou jitz-jaap, vertel eens wat je dit weekend hebt gedaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die eerst vragen wat ik gedaan heb dit weekend en vervolgens als ik dat vertel stil blijven
Vraag dan niets als het je toch geen kont kan interesseren
Ik hoef het niet eens te vertellen, zou spannend is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou jitz-jaap, vertel eens wat je dit weekend hebt gedaan.
weet je wel wat dat kost!quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens te vertellen, zou spannend is het nou ook weer niet.
Mijn klacht is dus eigenlijk: Mensen die dingen van je willen weten terwijl het ze geen reet boeit.
Flauwe bocht rechts!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:37 schreef jagga het volgende:
[..]
weet je wel wat dat kost!
Nja misschien maar even een gunstje vragen van een vriend
Ohja Ik weet nog niet eens zeker of ik met deze bak wel mag crossen, ivm vermogen e.d.
In dat geval ga ik particulier amateur-rallyen. Ik zoek nog een navigatoriemand interesse?
Do you like fishsticks?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
In plaats van "Okay", "Ohgay" roepen [ afbeelding ] , niemand die het hoort. Je scheld dus ongemerkt iedereen uit voor homo [ afbeelding ]
goed zatquote:Op maandag 25 mei 2009 10:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Flauwe bocht rechts!
Scherpe bocht links!
Brug met flauwe bocht rechts!
Geslaagd?
Hee! jitzdeflitz, alles disco baby? heb je nog wat leuks gedaan dit weekend? Ik ben één en al oor met 2 handen zodat ik kan reageren, jwzquote:Op maandag 25 mei 2009 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die eerst vragen wat ik gedaan heb dit weekend en vervolgens als ik dat vertel stil blijven
Vraag dan niets als het je toch geen kont kan interesseren
Ik ook niet, en ik vraag er dan ook niet naar.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil nooit dingen van mensen weten die ik niet mag/ boeien...
Idd, net zoiets als: vragen van; alles goed? terwijl je door de gang loopt ofzo. kansloosquote:Op maandag 25 mei 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik vraag er dan ook niet naar.
Maar hier zitten dus van die gluiperige snoodaars, die er wel naar vragen maar wie het dus in werkelijkheid gaan kont kan boeien. En daar stoor ik mij aan.
huh? waar?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
Jezelf een buschauffeur voelen in een station![]()
![]()
Precies. Ik hou daar niet van. Vraag dan niets als het je toch niets kan schelen.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Idd, net zoiets als: vragen van; alles goed? terwijl je door de gang loopt ofzo. kansloos
Natuurlijk ben ik niet bangquote:Op maandag 25 mei 2009 10:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Idd, net zoiets als: vragen van; alles goed? terwijl je door de gang loopt ofzo. kansloos
@ Gup
Weet je dat heel zeker? met een gang van 120+ over een weggetje die niet veel breder is dan de auto zelf?
Ik draag geen onderbroeken die dingen zitten altijd kutquote:Op maandag 25 mei 2009 11:22 schreef jagga het volgende:
net even nagekeken, mag alleen meedoen met vrije klasse met die bak
het wordt toch crossen Gup
Scheelt je weer wat onderbroeken wassen
bedoel je nu de auto of die sport met slagijzers en balletjes?quote:
ah jij bent er dus zo 1quote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik draag geen onderbroeken die dingen zitten altijd kut
Of misschien wel dat water?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:35 schreef jagga het volgende:
[..]
bedoel je nu de auto of die sport met slagijzers en balletjes?
Dan moet je niet zo glurenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die achter hun bureau hun privé zaken gaan regelen, zodat ik mee moet genieten met de nieuwe vensterbanken, snelheidsboetes en vakantiemeuk
snelheidsboetes zijn terecht om over te zeiken want die krengen geven ze A: veel te snel en B: zijn veel te hoogquote:Op maandag 25 mei 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die achter hun bureau hun privé zaken gaan regelen, zodat ik mee moet genieten met de nieuwe vensterbanken, snelheidsboetes en vakantiemeuk
otoquote:Op maandag 25 mei 2009 11:35 schreef jagga het volgende:
[..]
bedoel je nu de auto of die sport met slagijzers en balletjes?
quote:
Doe dat op z'n minst in een spoiler.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vind zoiets altijd wel lekker [ afbeelding ]
Lekker wakker worden zo, bloedhoer.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Golfquote:Op maandag 25 mei 2009 11:51 schreef jagga het volgende:
[..]echt wat hebben mensen toch met die golf? overpriced, ok ze houden het lang uit...maar dan nog...
Er is maar 1 echt goede golf en dat is de laatste GTI de rest is kut.
Sinds wanneer is dit de Gay SC?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
![]()
![]()
iddquote:
Ja, als je de hele discussie niet hebt gevolgd en je ziet staan "Ik vind zoiets altijd wel lekker" met zo'n plaatje erbij, als reactie op "jij bent er zo 1" dan ga ik twijfelenquote:
Geloof me dat gaat niet over mij reet heen!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je de hele discussie niet hebt gevolgd en je ziet staan "Ik vind zoiets altijd wel lekker" met zo'n plaatje erbij, als reactie op "jij bent er zo 1" dan ga ik twijfelen![]()
Maar je zou er wel aan willen zuigen?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Geloof me dat gaat niet over mij reet heen!
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar je zou er wel aan willen zuigen?
Ah, dat verklaard een hoop, dank je.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En nu komt de break van Mark Norman - Rush
dan moeten de handjes gewoon standaard in de lucht
cquote:Op maandag 25 mei 2009 11:51 schreef jagga het volgende:
[..]echt wat hebben mensen toch met die golf? overpriced, ok ze houden het lang uit...maar dan nog...
Er is maar 1 echt goede golf en dat is de laatste GTI de rest is kut.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En nu komt de break van Mark Norman - Rush
dan moeten de handjes gewoon standaard in de lucht
Gast we weten dat je een babyface hebt maar post eens mooie vrouwen ipv die rotkop van jouquote:
quote:
ten 1equote:Op maandag 25 mei 2009 12:57 schreef jagga het volgende:
[..]
Gast we weten dat je een babyface hebt maar post eens mooie vrouwen ipv die rotkop van jou
Heul wel overpriced. De enige reden dat ik die Gti zou willen is voor zn looks.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef sezten het volgende:
[..]
c
M´n pa heeft een Golf TDI 16 jaar oud al maar wel lekker ototje.
Die laatste GTI wil ik ook en dan met 180 of 200 pk![]()
Niks overpriced aan de GTI trouwens.
Wees er maar blij om, je was echt kankerlelijk anders.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
ten 1e![]()
ten 2e![]()
ten 3e dat ben ik niet![]()
ten 4e
Ja, maar met het geld waarvan ik een GTI koop, wil niet zeggen dat dat mijn enige geld is en dat ik dan niet verdere injecties o.i.d. geef.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Heul wel overpriced. De enige reden dat ik die Gti zou willen is voor zn looks.
Wil ik PK's dan investeer ik wel wat geld +tijd in mijn nieuwste aanwinst. Als ik daar het geld in zou pompen wat jij voor die GTI betaald, trek ik je bij heb stoplicht weg voordat je : kijk dat! zegt
Lelijk? Vind ik wel meevallen. Mooier dan het gemiddelde Franse koekblik in ieder geval.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:03 schreef jagga het volgende:
en ja ik weet dat hij lelijk is![]()
Maar wel 2.9i V6
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef jagga het volgende:
dit >>
[ afbeelding ]
Owned elke golf.... HARD
mijn allereerste auto vond ik mooierquote:Op maandag 25 mei 2009 13:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lelijk? Vind ik wel meevallen. Mooier dan het gemiddelde Franse koekblik in ieder geval.
De cosworth wel, deze weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:05 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zou mij echt niet lekker voelen in zo´n ding![]()
Haaltie ook de 100 binnen 5 seconden toch?
Geen fucking idee. boeit me verder ook niet. Altijd baas boven baas en ik hoef niet iedereen er uit te rijden.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:09 schreef jagga het volgende:
De golf heeft toch voorwiel-aandrijving?
veel succes tegen een cosworth of scorpio dan, vriend
petjesautoquote:Op maandag 25 mei 2009 13:12 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.actieauto.nl/actieauto.php?id=1506&ref=&cache=no
Bweeheh
Een golfquote:Op maandag 25 mei 2009 13:12 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Bweeheh
de gekste !!111EINZS 11!!!quote:
och kost maar een kleine 32000 euroquote:Op maandag 25 mei 2009 13:12 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Bweeheh
Als dat een vereiste is, graag zelfs.quote:
Idd, die banen vanaf de koplampen zijn oerlelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:18 schreef BobbyB het volgende:
De Golf 6 is overigens nog lelijker dan z'n voorgangers.
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij doet VW sowieso z'n best om lelijkere auto's dan Fransen te maken. De nieuwe Passat is ook erg lelijk, de nieuwe New Beetle ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:19 schreef sezten het volgende:
[..]
Idd, die banen vanaf de koplampen zijn oerlelijk.
Beetje Beetle achtig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Inderdaad. Waar de Golf V nog enigszins acceptabel was, is de Golf VI echt een lelijk ding geworden.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:18 schreef BobbyB het volgende:
De Golf 6 is overigens nog lelijker dan z'n voorgangers.
[ afbeelding ]
de charger natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 13:24 schreef dagdag het volgende:
maat trouwens wat ik kiezen een dodge viper of charger
Als je echt zo'n ding koopt (wat ik ten zeerste betwijfel) dan zou ik een Viper kopen.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:24 schreef dagdag het volgende:
maat trouwens wat ik kiezen een dodge viper of charger
Lekker drempels happen.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je echt zo'n ding koopt (wat ik ten zeerste betwijfel) dan zou ik een Viper kopen.
Mooi geluidquote:
een fiat panda 1.0 is echt iets voor jouquote:Op maandag 25 mei 2009 13:28 schreef dagdag het volgende:
denk trouwens toch dat ik voor een fiat ga, meer ruimte
Dat gebeurt met mijn auto al regelmatig, hoe moet dat dan als je echt een Viper hebt? Dan kan je alleen maar in je eigen straat heen en weer rijdenquote:
ohquote:Op maandag 25 mei 2009 13:30 schreef jagga het volgende:
[..]
een fiat panda 1.0 is echt iets voor jou![]()
tering wat een pooier bakquote:
ik moet kankerhard lachen ouwequote:
is hier nietquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef IQM het volgende:
"Ik heb m'n trein gemist, dus ik denk dat ik maar naar schip hol."
"George vertelde een grap, maar ik snapte de clou nie."
"'t Wordt laat, dus ik denk dat ik maar bij Brad pit."
Beter als dit is er nietquote:Op maandag 25 mei 2009 14:18 schreef Allure_ het volgende:
Ik probeer bij een nieuwe click te horen.
loop niet te hard van stapelquote:Op maandag 25 mei 2009 14:18 schreef Allure_ het volgende:
Hoe vaak ga je nou nog de grap maken dat je weg gaat van FOK?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:19 schreef dagdag het volgende:
[..]
loop niet te hard van stapel
pm eerst je cupmaten effe
Ik trap er ook steeds weer inquote:Op maandag 25 mei 2009 14:22 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nou nog de grap maken dat je weg gaat van FOK?
zolang mijn gezondheid dat mogenlijk laatquote:Op maandag 25 mei 2009 14:22 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je nou nog de grap maken dat je weg gaat van FOK?
Okay, dan blijven we hierquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:18 schreef Allure_ het volgende:
http://alldj.org/quote:Op maandag 25 mei 2009 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, dan blijven we hier.
Zeg, ik weet dat jij er absoluut niet naar luistert, maar weet jij waar ik sets van Housequake kan downloaden?
Ja en dan zit ik hier tot half 4quote:Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef Allure_ het volgende:
Kanker, je moet een wachtwoord hebben.
Het is hier al 27 graden, ik ga voor de 30 vandaag.
Nou, ik vind het veel te benauwdquote:Op maandag 25 mei 2009 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en dan zit ik hier tot half 4
Morgen tot 12 en dan is het maar 20 graden...
Heuj, Sky.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:52 schreef Skylarp. het volgende:
Heuj A_, deze link al geprobeerd?
http://www.lekkerlui.nl/LandDownUnder/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10787&sid=d3e7208547aa225a2ad77933a43d5d2b
wat ik opzich altijd wel handig vind voor sporadische dance-buien is torrenttech; ze hebben daar redelijk snel de laatste releases voor mijn gevoel óf spul wat je nergens anders kan vinden.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heuj, Sky.
Nee, nog niet geprobeerd, thanks.
Maar ik heb nu al een goede Housequakecd gedownload
.
Gewoon snel alles downloadenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:18 schreef Skylarp. het volgende:
voordat je lid gaan worden, blijf goed letten op je dl/up ratio, daar doen ze nogal hoerig over
Dat is een super goed idee!!.... totdat je opeens zin hebt in een in een dance album en het de enige site blijkt te zijn die hem heeft..quote:
2?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:39 schreef Hoogstaande het volgende:
2300 woorden, hoeveel A4 is dat ongeveer?
4 a 5?
welk lettertype heb je?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:39 schreef Hoogstaande het volgende:
2300 woorden, hoeveel A4 is dat ongeveer?
4 a 5?
Ga uit van times new roman 11?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:40 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
welk lettertype heb je?
ik zeg 3 trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |