Bt's matties.quote:Lil'Mick (146)
5 mei, 16:25
Ik was Niet Dronke was stronke! haha,
maar ja is goed Ik Km wel Normaal wanneer kan je dan? vrijdag avond ofso? of saterdag zeg maar
RusTiG MicHeLLa
Lil'Mick (146)
4 mei, 22:23
MiCheLLa
RusTiG RusTiG mT JoU DaN?
Km Ng Wel Keer BIJ Je LanGs!
RusTiG MiCheLLa!
Leeftijd dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet ze niet afrekenen op hun spelling en IQ
Ik ook, maar ik noem het nooit zoquote:Op maandag 25 mei 2009 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Stronken
Ik ben ook heel vaak stronken
Dan houdt het op.quote:
Wat moet je precies doen voor je stage?quote:
Architectenbureau, week meelopen. Snuffelstage of hoe ze het willen noemen.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat moet je precies doen voor je stage?
Het was 2007 alweer. De tijd gaat snel.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het in het Paradiso was?
Vind ik ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:33 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Laatst live gezien in Tivoli. Zijn wel erg tof!
Ah.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het was 2007 alweer. De tijd gaat snel.
Op het vwo.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Architectenbureau, week meelopen. Snuffelstage of hoe ze het willen noemen.
Het is ook niet helemaal wat ik wil..maarja misschien is het wel leuk.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op het vwo.Beetje onzinnig mijns inziens.
Ik welquote:Op maandag 25 mei 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik noem het nooit zo!
Ik al wel, wtfbbqomfg.quote:
Snuffelstages ansich.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op het vwo.Beetje onzinnig mijns inziens.
BBQquote:
Dat had ik ooit met een vakantiebaan, 2 dagen volgehouden. Geestdodend werk, niet aan mij en mijn doorzettingsvermogen besteed.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Vorig jaar zat ik 5 dagen lang planten te stickeren bij Coppelmans. Normaal kregen ze VMBO'ers dus ze snapten wel dat ik later iets anders wou gaan doen, helaas konden ze me niet meer laten zien. Suïcidaal werd ik ervan.
Over elkaar?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
Ik zit trouwens met een pyjama met lange mouwen en lange pijpen en een badjas aan.
quote:
Ik moest en nog gratis ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:43 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat had ik ooit met een vakantiebaan, 2 dagen volgehouden. Geestdodend werk, niet aan mij en mijn doorzettingsvermogen besteed.
Ik alleen in een zwembroek en heb het koudquote:Op maandag 25 mei 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
Ik zit trouwens met een pyjama met lange mouwen en lange pijpen en een badjas aan.
Ja, maar je hebt je snuffelstage toch zelf in de hand?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Vorig jaar zat ik 5 dagen lang planten te stickeren bij Coppelmans. Normaal kregen ze VMBO'ers dus ze snapten wel dat ik later iets anders wou gaan doen, helaas konden ze me niet meer laten zien. Suïcidaal werd ik ervan.
Nee?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt je snuffelstage toch zelf in de hand?
Dan werden ze boos vrees ik want mijn eerste stage ging niet door omdat ik vergat te bellen met mijn contactpersoon.quote:
Das wel triest.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das wel triest.![]()
Overigens, waarom moet je twee snuffelstages doen?
Bestaat er niet zoiets als vrijstelling?
Laat maar...quote:Op maandag 25 mei 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan werden ze boos vrees ik want mijn eerste stage ging niet door omdat ik vergat te bellen met mijn contactpersoon.
Wtf, hoe moet ik dit allemaal weten? We moesten iets invullen wat we interessant vonden ofzo en dan zochten ze iets wat totaal geen match was.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das wel triest.![]()
Overigens, waarom moet je twee snuffelstages doen?
Bestaat er niet zoiets als vrijstelling?
Da's kut. Ik ging naar een owned plaatje zoeken, mijn Windows geluidsniveau stond blijkbaar op hoog, maar mijn Winamp op laag. Kwam er een filmpje voor dat begon met afspelen, mijn tere oortjes - en nog met oordopjes in ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan werden ze boos vrees ik want mijn eerste stage ging niet door omdat ik vergat te bellen met mijn contactpersoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |