abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69625410
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:47 schreef mieuwmieuw het volgende:
Fucking junk
En dan zelf wel in biertopics posten .
Ich bin der Führer.
pi_69625431
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:24 schreef Pr0-n00b het volgende:
@ TS, had paar dagen terug toevallig Amnesia gevonden en die plakte echt aan mijn vingers zoals jij dat in je OP beschrijft, werd er echt goed relaxt van. Miss. moet je die eens opzoeken?
Amnesia van Sarasani veroorzaakte ook echt een tijdelijke amnesia

Sarasani is niet meer helaas.
pi_69625496
Mensen die blowen
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:48:57 #79
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69625779
http://piks.nl/bfi
Top of the building
Blub
pi_69626069
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:50 schreef Registratiedienst het volgende:
Ah, de mooie tijden heb ik gemist (met zoveel drugs ).
Nu heb je veel interessantere dingen dan vroeger
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:44:36 #81
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_69629602
Toevallig in DenHaag geweest en daar bij een shop een zakje mix wiet gehaald (WW en superWW) 2gr voor een 10tje
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:51:12 #82
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_69629792
dordrecht/rotterdam

Zwijndrecht ?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:56:32 #83
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_69629941
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom doet iedereen in de OP bij KLB de "verwachte reacties" het heeft geen nut en het is al helemaal niet grappig.
Neem jij ff lekker een andere UI ofzo
En als je goede wiet wilt moet je naar de Dampkring of 2e kamer
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_69632245
Er zijn echt nog zat goede coffeeshops, Voor 6 tot 8 euro de gram heb je prima weed. Rook gewoon met weinig tabak, dat is alleen maar beter
pi_69632844
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:30 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Er zijn echt nog zat goede coffeeshops, Voor 6 tot 8 euro de gram heb je prima weed. Rook gewoon met weinig tabak, dat is alleen maar beter
of verdampen ( de verdamper ) lekker zuinig ook.
pi_69633413
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:08 schreef ANTAM het volgende:

[..]

Nou, ben d'r geweest hoor.. En wat een smerige wiet hebben ze daar zeg..
En stoned wordt je er ook al niet van.. Werkzame wiet in coffeeshops is blijkbaar
verleden tijd, of zeer zeldzaam geworden..

Enkel in Gorinchem nog wat normale wiet kennen scoren.. voorlopig maar daar naar toe dan..
Wat heb je gehaald dan? Als ik daar vandaan kom ben ik de uren d'rna knetter . En ik vind hun shit juist smaakvol .
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:26:10 #87
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_69633774
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:30 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Er zijn echt nog zat goede coffeeshops, Voor 6 tot 8 euro de gram heb je prima weed. Rook gewoon met weinig tabak, dat is alleen maar beter
Puur in de waterpijp
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_69633823
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:26 schreef purplerose het volgende:

[..]

Puur in de waterpijp
Ik rook nu ook al tijdje via de bong maar begin toch aan me longen te voelen
ga dus overstappen naar alleen verdampen, toch wat te leip zo.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:32:19 #89
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_69633953
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:51 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

[..]

of verdampen ( de verdamper ) lekker zuinig ook.
Zou graag een verdamper willen maar kan dat ook voor een normaal bedrag, ik kan helaas niet zomaar 300 euro ophoesten
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:35:43 #90
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_69634059
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:28 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

[..]

Ik rook nu ook al tijdje via de bong maar begin toch aan me longen te voelen
ga dus overstappen naar alleen verdampen, toch wat te leip zo.
Ik steek dus de moord in een joint, ik kan absoluut geen tabak inhaleren vandaar dat een vriend van me me op het idee bracht van de waterpijp, (naja water stop ik er niet in das teveel gedoe ) me eerste was een oldskool doehetzelf pijp van een plastic flesje en een pen (op zn macgyvers )
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_69634100
Ga het zelf kweken.
pi_69635236
de coffeeshop in rotterdam in de witte de witstraat vond ik wel zeer goede haze verkopen(amnesia) alleen de mensen zijn niet al te snugger. dus je moet wel duidelijk zeggen wat je hebben wilt;)
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:36:30 #93
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69635654
Haal het zelf bij een kweker/gebruiker? dat is waarschijnlijk goedkoper en beter
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 15:53:08 #94
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69636119
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:59 schreef Edwinuss het volgende:


Als je serieus genomen wil worden moet je een topic in R&P openen.
Sexualiteit lijkt mij meer geschikt voor een gangbang oproep.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:57:38 #95
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_69638035
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:20 schreef murderH het volgende:
de coffeeshop in rotterdam in de witte de witstraat vond ik wel zeer goede haze verkopen(amnesia) alleen de mensen zijn niet al te snugger. dus je moet wel duidelijk zeggen wat je hebben wilt;)
Een ietwat teveel van de amnesia gesnoept
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:58:37 #96
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_69638071
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
Haal het zelf bij een kweker/gebruiker? dat is waarschijnlijk goedkoper en beter
En hoe kom je aan een huisdealah als je een net opgevoed meisje bent zonder criminele contacten?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_69638616
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:58 schreef purplerose het volgende:

[..]

En hoe kom je aan een huisdealah als je een net opgevoed meisje bent zonder criminele contacten?
crimineel
criminaliteit zegt werkelijk niets over de vraag of iets goed of slecht is,
er is zoveel crimineel.
pi_69638701
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:46 schreef ANTAM het volgende:
, waar ik zelden nog lekker stoned van wordt..
Joh, vind je het gek na 30 jaar blowen !
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_69639647
Waarom heeft BoWa zijn mening hier nog niet geventileerd?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:28:44 #100
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69640811
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:58 schreef purplerose het volgende:

[..]

En hoe kom je aan een huisdealah als je een net opgevoed meisje bent zonder criminele contacten?
Achter het station "Psssst heb jij stuff" roepen naar ongure types
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')