Amnesia van Sarasani veroorzaakte ook echt een tijdelijke amnesiaquote:Op maandag 1 juni 2009 22:24 schreef Pr0-n00b het volgende:
@ TS, had paar dagen terug toevallig Amnesia gevonden en die plakte echt aan mijn vingers zoals jij dat in je OP beschrijft, werd er echt goed relaxt van. Miss. moet je die eens opzoeken?
Nu heb je veel interessantere dingen dan vroegerquote:Op zondag 24 mei 2009 23:50 schreef Registratiedienst het volgende:
Ah, de mooie tijden heb ik gemist (met zoveel drugs).
Neem jij ff lekker een andere UI ofzoquote:Op zondag 24 mei 2009 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom doet iedereen in de OP bij KLB de "verwachte reacties" het heeft geen nut en het is al helemaal niet grappig.
of verdampenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:30 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Er zijn echt nog zat goede coffeeshops, Voor 6 tot 8 euro de gram heb je prima weed. Rook gewoon met weinig tabak, dat is alleen maar beter
Wat heb je gehaald dan? Als ik daar vandaan kom ben ik de uren d'rna knetterquote:Op maandag 1 juni 2009 22:08 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Nou, ben d'r geweest hoor.. En wat een smerige wiet hebben ze daar zeg..
En stoned wordt je er ook al niet van.. Werkzame wiet in coffeeshops is blijkbaar
verleden tijd, of zeer zeldzaam geworden..
Enkel in Gorinchem nog wat normale wiet kennen scoren.. voorlopig maar daar naar toe dan..
Puur in de waterpijpquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:30 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Er zijn echt nog zat goede coffeeshops, Voor 6 tot 8 euro de gram heb je prima weed. Rook gewoon met weinig tabak, dat is alleen maar beter
Ik rook nu ook al tijdje via de bong maar begin toch aan me longen te voelenquote:
Zou graag een verdamper willen maar kan dat ook voor een normaal bedrag, ik kan helaas niet zomaar 300 euro ophoestenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:51 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
of verdampen( de verdamper ) lekker zuinig ook.
Ik steek dus de moord in een joint, ik kan absoluut geen tabak inhaleren vandaar dat een vriend van me me op het idee bracht van de waterpijp, (naja water stop ik er niet in das teveel gedoequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:28 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ik rook nu ook al tijdje via de bong maar begin toch aan me longen te voelen
ga dus overstappen naar alleen verdampen, toch wat te leip zo.
Sexualiteit lijkt mij meer geschikt voor een gangbang oproep.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:59 schreef Edwinuss het volgende:
Als je serieus genomen wil worden moet je een topic in R&P openen.
Een ietwat teveel van de amnesia gesnoeptquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:20 schreef murderH het volgende:
de coffeeshop in rotterdam in de witte de witstraat vond ik wel zeer goede haze verkopen(amnesia) alleen de mensen zijn niet al te snugger. dus je moet wel duidelijk zeggen wat je hebben wilt;)
En hoe kom je aan een huisdealah als je een net opgevoed meisje bent zonder criminele contacten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
Haal het zelf bij een kweker/gebruiker? dat is waarschijnlijk goedkoper en beter
crimineelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
En hoe kom je aan een huisdealah als je een net opgevoed meisje bent zonder criminele contacten?
Joh, vind je het gek na 30 jaar blowenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:46 schreef ANTAM het volgende:
, waar ik zelden nog lekker stoned van wordt..
Achter het station "Psssst heb jij stuff" roepen naar ongure typesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
En hoe kom je aan een huisdealah als je een net opgevoed meisje bent zonder criminele contacten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |