Ja, ik keek naar buiten, en zie dat het langzaam donker begint te worden. Het is half 11, en het schemert..quote:
TJ vroeg of het 'done' was om een ring aan een ketting te doen, maar het idee van een man met ketting viel hier geloof ik niet zo goed.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
DaD: mijn mister ook. Was daar een discussie over? Ik heb niet teruggelezen.
Oh zo! Ach de ketting die mijn mr. draagt heeft hij van mij gekregen toen we een half jaar verkering hadden (dat is zo'n 3 jaar geleden). Dus dat ding is nu redelijk dof en er zitten deukjes in (het is een zilveren hartje) maar hij blijft hem iedere dag dragen. Echt schattigquote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
TJ vroeg of het 'done' was om een ring aan een ketting te doen, maar het idee van een man met ketting viel hier geloof ik niet zo goed.. Ik kom ook een heel stuk later ermee hoor, ik dacht er alleen weer aan door de capribroek van heer Greys.
Ja, zonder foto's hebben we hier niets aan hè.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh zo! Ach de ketting die mijn mr. draagt heeft hij van mij gekregen toen we een half jaar verkering hadden (dat is zo'n 3 jaar geleden). Dus dat ding is nu redelijk dof en er zitten deukjes in (het is een zilveren hartje) maar hij blijft hem iedere dag dragen. Echt schattig![]()
Oh en hij draagt ook capri's maar dat vind ik niet erg want hij heeft sexy voetballerskuiten![]()
Je zou zijn dijen eens moeten zien!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik voel me er ongemakkelijk bij als het teveel over mij gaat hier, dus ik ga lekker met jullie meebeppen, dat leidt lekker af
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]Okee dan doen we datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik voel me er ongemakkelijk bij als het teveel over mij gaat hier, dus ik ga lekker met jullie meebeppen, dat leidt lekker af
waar wil je het over hebben?
Ik heb zin in een subway broodje met steak & cheese![]()
Niet, denk ikquote:Op zondag 24 mei 2009 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Greheys...
Het is ook niet niks, allemaal! Ookal is het een kleine ingreep, onder narcose gaan is gewoon vervelendWanneer ga je het nu je ouders vertellen?
en ik wil deze foto's graag opdragen aan Greys. Gewoon, omdat ze tof is!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:54 schreef AKnynke het volgende:
oh, en in het kader van de TT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is zo'n merk met allemaal felle jassen, het is eigenlijk een zeilmerk maar bij mensen van middelbare leeftijd is het ook erg in trek. Ze fietsen vaak in het weekend met een paar stelletjes op, de vrouwen dragen vaak van die 3-kwarts broeken met eronder een paar net niet goede schoenen. Omdat ze geen lage sokken hebben, hebben ze hoge aangedaan en die naar beneden gepropt zodat het onderste stukje van hun witte benen toch nog wat zonneschijn krijgt, he die broek dragen ze niet voor niets!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet, denk ikHet lukt me niet, ik durf het niet
En heel misschien nog morgenavond. Maar dan laat ik het hier nog even weten
Wat is Gaastra ook alweer, Neen?
Vast niets goeds?
In je Gaastra outfit.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef Muis006 het volgende:
Neeeeeeen, je vergeet dat ze allemaal op de Veluwe fietsen met dezelfde nieuwste uitvoering Gazellefietsen. Die laden ze dan in de Hyundai en pas op de Veluwe aangekomen stappen ze op de fiets, want anders ben je moe tegen de tijd dat je op de Veluwe bent en op de Veluwe ben je niet om moe te zijn maar om te fietsen. Met je Gazellefiets.
Iets luchtigs iigquote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
Oh wat een goeie, Chico! Daar heb ik helemaal niet aan gedacht!
Paar bladen meenemen maar? Ga ik morgen na het werk nog even regelen, dankjewel voor de tip!
Hé jammer, anders post je ze gewoon 20 minuten, en dan haal je ze weer wegquote:Op zondag 24 mei 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb er geen foto's van en al zou ik ze hebben, dan denk ik niet dat mijn mister het op prijs stelt als ik ze op the intarweb zet
Hoe kom jij aan foto's van de benen van mijn mister!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hé jammer, anders post je ze gewoon 20 minuten, en dan haal je ze weer wegdoe ik ook wel eens
Mag je sms-en/bellen eigenlijk? Dat mocht vroeger nooit, maar mag het tegenwoordig wel dat je weet?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Iets luchtigs iig. Voor de operatie om je aandacht af te leiden (dus niet teveel concentreren) en na de operatie kan je wat suffig zijn van de narcose, dan moet je ook geen hoogdravende literatuur willen lezen
. Lekker muziekje mee kan ook heel prettig zijn, even afsluiten van de buitenwereld/andere patienten.
Gewoon doen hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag je sms-en/bellen eigenlijk? Dat mocht vroeger nooit, maar mag het tegenwoordig wel dat je weet?
En ik ga wat wijvenblaadjes halen morgen. Echt fijn dat je dat nog even zegt, want ik had er geen seconde aan gedacht.
Dan ga ik jou sms-en als ik weer wakker ben!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon doen hoorheb ik ook gedaan. Toen ik in Tilburg in het ziekenhuis lag had ik de telefoon van mijn moeder zodat ik kon msnen en mailen enzo.
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
@kwak, fijn dat je hebt genoten! Dat balansen valt vast reuze mee![]()
Wel jammer van McG, wat gaf hij als reden?
Doe maar! Ik mag toch 1000 smsjes per maand versturen voor 10 euro ofzo. Houden we een sms contestquote:Op zondag 24 mei 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik jou sms-en als ik weer wakker ben!
En van te voren wellicht een keer of 33 van de zenuwen
En ik moet nog een flink beltegoed opmaken van Orange voordat ik overgezet word naar T-Mobile.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe maar! Ik mag toch 1000 smsjes per maand versturen voor 10 euro ofzo. Houden we een sms contest
Dat slaat nergens opquote:Op zondag 24 mei 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik moet nog een flink beltegoed opmaken van Orange voordat ik overgezet word naar T-Mobile.
Stom he, Orange houdt op te bestaan, is overgenomen door T-Mobile, kan je je beltegoed niet meenemen
In mijn nieuwe T-Mobile abonnement dat vanaf 3 juni ingaat heb ik ook 1000 sms naar My Faves!
Ik was al vrij duidelijk daarin naar hem dacht ik: had al gezegd dat ik graag eens wilde afspreken, gewoon vor de gezelligheid, en binnenkort... maar goed, ja, voor hem 10 anderen.... ik ben ook niet zozeer sad over hem (ik vond m blikkbaar ook weer niet zó leuk) maar wel over mijn algehele perspectieven op de relatiemarkt (na een weekend met 13 mensen waarvan 3 singles...)quote:Op zondag 24 mei 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
Kwak, lieverd, het spijt me voor je
Ik hoop ook niet dat je het hele internetcontacten nu opzij zet, als je er een volgende keer weer zin in hebt dan moet je dat gewoon lekker van te voren al zeggen, dat je niet eerst weken wilt mailen, maar gewoon lekker snel wat gezelligs wilt doen. Gewoon om te kijken hoe het in het echt klikt, zonder trouwplannen
Dat is vaak wel het nadeel van lang/veel mailen. Dan vind je iemand al best leuk zonder iemand ontmoet te hebben en dan wordt het eigenlijk alleen maar enger om af te spreken.
En even plat gezegd... voor hem tien anderen hoor mop!
Ik snap niet helemaal wat er staat maar volgens mij gaat het over chocolade?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
@PF: goed voor je geweten en zulks: de poppadoms van de Oxfam/wereldwinkel zijn dus fairtrade, en superlekker (want er zit asafoetida door, the magic ingredient).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door P.F op 25-05-2009 01:18:07 ]
Nounou, voor een voedingsstudent!quote:Op maandag 25 mei 2009 01:06 schreef P.F het volgende:
Zo mis ik nou een heel topic of? Waar is 735?
[..]
Ik snap niet helemaal wat er staat maar volgens mij gaat het over chocolade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |