Wow, die zal op de kleuterbasisschool snoepjes krijgen van alle meisjes!!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik haal 'm zo weer weg hoor, heel eventjes de trotse tante uithangen..
[ afbeelding ]
Aggos! Wat voor een wil je er?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:10 schreef Chicolate het volgende:
Wat lief DaD![]()
Mijn vader trapte niet in mijn lieve lach, ik krijg vandaag geen McFlurry. Wel een citroenijsje met een dropstokje.
Waarom niet op de kleuterschool?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow, die zal op de kleuterbasisschool snoepjes krijgen van alle meisjes!!
Kitkat! Omdat ik overal die stomme borden zie hangen en de kleuter in mij toen wakker is gewordenquote:
Ik hou niet van bosvruchten en die ken ik alquote:
Dat is tegenwoordig geel, weet je neefje dat?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom niet op de kleuterschool?.
Dank allemaal.. M'n vader had m'n neefje geleerd om te scoren in het kleine doeltje in hun achtertuin, en vooral om dan te juichen met z'n shirt over z'n hoofd getrokken. Hilarisch.
.
Staat cornetto bosvruchten bij jouw Mac niet op de borden? Vreemd. En Kitkat vind ik niet zo geweldig: de caramel gaat (net zoals bij de rolo overigens) helemaal aan de zijkant van de beker zitten en dan moet je schrapen enzo.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik hou niet van bosvruchten en die ken ik al. Die staat niet op de borden! Kitkat wel.Ik vind hem waarschijnlijk niet eens echt lekker
Wel op die borden, maar niet op de billboards bij het station/tramhokjes enzoquote:Op zondag 24 mei 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staat cornetto bosvruchten bij jouw Mac niet op de borden? Vreemd. En Kitkat vind ik niet zo geweldig: de caramel gaat (net zoals bij de rolo overigens) helemaal aan de zijkant van de beker zitten en dan moet je schrapen enzo.
Echt joh?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Obiku is mijn jeugdheld. Hij woonde bij mn oom en tante in de flat
Aah zo! Ik kom nooit bij tramhokjes want we hebben hier geen tramsquote:Op zondag 24 mei 2009 21:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wel op die borden, maar niet op de billboards bij het station/tramhokjes enzo.
Hij is niet de enige. Ik zag hem met Feyenoord - Kalmar nog in De Kuip samen met Bosvelt.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt joh?. M'n vader denkt nog vaak met weemoed terug aan Obiku.
.
't Was wel kneiterlekker, ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toffe vijver Greys!
Lijstje, wéér slechtMorgen weer normaal eten XM
.
O: 2 afbakbroodjes met 1 plak 30+ (broodjes moesten op)
T: -
L: bakje optimel kwark
T: 1 volkoren eierkoek
T: wat broodjes met aioli + smoothie van vers fruit
T: 2 witbiertjes
D: tapas: kip met honing, gegrilde puntpaprika's, inktvisringetjes, kalkoen en zalm op toast
Da was't.
Goed idee, dat ga ik morgen ook voor lunch makenquote:
Die bestaat toch niet meer sinds het basisschool heet?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom niet op de kleuterschool?.
We (lief, om precies te zijn) hebben een nieuw eibakpannetje gekregen. Van Schulte-Ufer.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goed idee, dat ga ik morgen ook voor lunch maken. Dat wordt dan mn eerste normale lunch sinds te lang
.
Oh zo.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Die bestaat toch niet meer sinds het basisschool heet?
Gut, op de een of andere manier vind ik jouw avatar erg bij die van XM passenquote:
De zode afsteken. Dus gras wegscheppen met een laagje grond eraan vast, als een soort tegels.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:38 schreef mspoez het volgende:
Wat is afplaggen?
Zeg, wat doe jij hier?quote:
Nou zegquote:Op zondag 24 mei 2009 21:43 schreef kwakveense het volgende:
oh en McGroningen heeft er de stekker uitgetrokkenneit uit zichzelf, uit mij. bah.
zie ik nu dat heer Greys een capri aan heeft? Wat vindt neen daarvan?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Er komt van de week, als het water wat meer helder geworden is, nog een lelie in!
Klein vijvertje, veel pret! En de buurman heeft een heel grote prachtige vijver, dus die geeft ons tips (en een emmertje goed vijverwater, want dat moet).
[ afbeelding ]
Diva Bink ligt als op Zandvoort.
[ afbeelding ]
Tadaaaaaaaaaaaa!
[ afbeelding ]
Neen houdt wijselijk zijn mond over de capri van Dhr. Greys.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zie ik nu dat heer Greys een capri aan heeft? Wat vindt neen daarvan?
Toffe vijfer, trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |