dat dusquote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als je de OoP ziet, dan is het toch een kleine moeite om die hier te plaatsen... Zelfs een link helpt al.
Link had ik in vorige topic geplaatst..quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als je de OoP ziet, dan is het toch een kleine moeite om die hier te plaatsen... Zelfs een link helpt al.
Ah ja, daar zullen nog veel mensen in kijken als er net een nieuw topic is en nog geen keuze hebben gemaaktquote:Op maandag 25 mei 2009 09:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Link had ik in vorige topic geplaatst..
Ik zou voor Nadal gaanquote:Op maandag 25 mei 2009 09:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt twijfelt nog tussen een paar keuzes
In een mooie 4 setterquote:Op maandag 25 mei 2009 09:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dag 1: Nicolas Kiefer.
jawel die is bezig en verloor de eerste 2 sets. Dus ben maar blij dat ie al begonnen isquote:Op maandag 25 mei 2009 15:54 schreef erkel het volgende:
dag 1: schwank
Die heeft nog niet getennist begrijp ik.
Ok, maar wie kan ik nog kiezen? Ik heb alleen mobiel internet tot mijn beschikking, dus moeilijk op te zoeken.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Szura het volgende:
[..]
jawel die is bezig en verloor de eerste 2 sets. Dus ben maar blij dat ie al begonnen is
zie hierboven in mijn postquote:Op maandag 25 mei 2009 16:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, maar wie kan ik nog kiezen? Ik heb alleen mobiel internet tot mijn beschikking, dus moeilijk op te zoeken.
Ok, thanks. Zo snel even over het hoofd gezien.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef Szura het volgende:
[..]
zie hierboven in mijn post
trouwens Timm-E heeft Robredo maar die zie ik helemaal nergens in de OOP van vandaag?
Dat is tot nu toe slechts een handjevol meer dan in Madrid, ondanks de zondagstart daar en het Grand Slam-effect wat altijd een paar extra mensen lokt. En even veel zelfs als vorig jaar, terwijl toen wel op zondag begonnen werd en er naar mijn idee gemiddeld minder deelnemers waren dan dit jaar.quote:
Je wil wel erg graag je gelijk halen. Een lijstje met deelnames van dit jaar:quote:Op maandag 25 mei 2009 16:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe slechts een handjevol meer dan in Madrid, ondanks de zondagstart daar en het Grand Slam-effect wat altijd een paar extra mensen lokt. En even veel zelfs als vorig jaar, terwijl toen wel op zondag begonnen werd en er naar mijn idee gemiddeld minder deelnemers waren dan dit jaar.
En op zo'n tweede (en derde) zondag heb je opeens wel tijd? Of is die ook geschrapt?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je wil wel erg graag je gelijk halen. Een lijstje met deelnames van dit jaar:
Australian Open - 47
Rotterdam - 45
Acapulco - 43
Indian Wells - 47
Miami - 43
Monte Carlo - 34 (start op zondag, 4 potjes)
Rome - 42
Madrid - 35 (start op zondag, 3 potjes)
Roland Garros - 42
Ik vind de verschillen groot genoeg om op maandag te beginnen, zeker als je ziet om hoe weinig zondagpotjes het gaat. En dat je nu Roland Garros aanhaalt met een veelvoud aan wedstrijden is wel leuk, maar ik ben op zaterdag doorgaans bezig met sociale activiteiten die me niet in staat stellen om dan nog een pick door te geven en velen met mij, denk ik.
Dan legt ie al uit het toernooiquote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
En op zo'n tweede (en derde) zondag heb je opeens wel tijd? Of is die ook geschrapt?
Dan lig ik er meestal al uitquote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
En op zo'n tweede (en derde) zondag heb je opeens wel tijd? Of is die ook geschrapt?
Je steelt m'n grapquote:
Zoals in de OP staat, XL beslistquote:Op maandag 25 mei 2009 17:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je steelt m'n grap
Bovendien zijn die partijen doorgaans eerder bekend dan zaterdagmiddag/avond, zoals dat wel het geval is bij de probleemtoernooien.
Ik vind de hele discussie nu wel mooi geweest eigenlijk, jij vindt het jammer dat de zondag er niet bij zit, ik vind het vooral praktisch.
Hernandez is er ook uitgevlogenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Epic fail dit
Maar ja, dit zal em wel voorgoed zijn dan. Wilde nog een keertje meedoen, maar als die Schwank het meteen weer zo moet doen houdt het snel op natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Hernandez is er ook uitgevlogen![]()
De Duitsers zijn populair morgen
Gewonnen, dankzij een opgave van Bellucci.... nouja door is door.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:06 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Dag 1: Martin VASSALLO ARGUELLO (ARG)
Kohlschreiber okquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:26 schreef franklop het volgende:
als robredo en kohlschreiber er nou eens uitvliegen vandaag
Dat klopt jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Nou zal het voor mij geen probleem zijn aangezien Monfils nu op de baan staat, maar wat als een partij pas de volgende dag gespeeld wordt door bijv. regen?
Dan dient er neem ik aan gewoon een pick geplaatst te worden en er zal achteraf bekeken worden of je door bent, toch ?
Ook dat kloptquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
En je mag dan toch niet kiezen uit wedstrijden die van vandaag naar morgen verplaatst worden?
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
En je mag dan toch niet kiezen uit wedstrijden die van vandaag naar morgen verplaatst worden?
Volgens mij mocht dit vorig jaar wel. Stel dat het complete programma van vandaag naar morgen verplaatst wordt, dan heb je morgen niemand om uit te kiezen. En een dag overslaan kan ook niet, want dan komt de puntentelling niet uit. Ik dacht dat we vorig jaar op Wimbledon hadden dat een bepaalde wedstrijd op drie dagen stond en zo mensen in drie verschillende rondes op die wedstrijd konden kiezen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
Als het complete programma van vandaag naar morgen wordt verplaatst, dan worden de wedstrijden van morgen alsnog gespeeld óf ook verplaatst naar een dag later. Het schuift dan allemaal gewoon een dag op. Het is wel wat onoverzichtelijker, maar wel de eerlijkste optie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:56 schreef Colplay het volgende:
[..]
Volgens mij mocht dit vorig jaar wel. Stel dat het complete programma van vandaag naar morgen verplaatst wordt, dan heb je morgen niemand om uit te kiezen. En een dag overslaan kan ook niet, want dan komt de puntentelling niet uit. Ik dacht dat we vorig jaar op Wimbledon hadden dat een bepaalde wedstrijd op drie dagen stond en zo mensen in drie verschillende rondes op die wedstrijd konden kiezen.
Blijft een Schwankel persoon.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Epic fail dit
Maar ja, dit zal em wel voorgoed zijn dan. Wilde nog een keertje meedoen, maar als die Schwank het meteen weer zo moet doen houdt het snel op natuurlijk
Ziet er niet echt naar uit hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
Joepie. Door naar de woensdag. Nu hopen op een Robredo en/of Kohlschreiber faal
blessures zitten in een klein hoekjequote:
met een blessure win je nog van Tomicquote:
Oh wacht, 2-0 in sets voor al beidenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:33 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
met een blessure win je nog van Tomic
Daarom verbaasd het me ook dat er zoveel zijn die ze kiezen. Ze komen mijns inziens nog wel rondje verder..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef Szura het volgende:
Ja en hoe![]()
OoP nog niet bekend, als ie bekend is plaats ik um wel
Ik heb zo'n voorgevoel, daarom plaats ik de mijne alvast, dan ben ik de eerstequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet al wie ik kies, maar wacht OOP af
Tis pick 3 valsspeler!quote:
Je Pick 3 was Almagro dus dat was voor vandaag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als Almagro andaag niet speelt, moet ik dan morgen nog wel een pick doen? ik snap het niet helemaal meer.
Almagro is al klaar...quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als Almagro andaag niet speelt, moet ik dan morgen nog wel een pick doen? ik snap het niet helemaal meer.
Alleen toen ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan je toen Murray 6-3 2-6 1-5 stond.
Denk je dan aan je kleine zusje of wat ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ook soms als ik 's ochtends wakker word met een stijfje, maar dat is off-topic.
Het is gewoon de onderste helft van het schema.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Zet dan de partijen even hier, zo'n link is irritant.
edit, zijn ze nog niet allemaal.
Bruce117 houdt het vanaf morgen even bij, voor nu zet ik nog even een overzicht neer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Wie houdt de picks en afvallers bij? Wordt er niet echt meer wijs uit zo.
Ik ga met je mee!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:30 schreef franklop het volgende:
Ik ga weer voor het risico, puntjes heb ik toch al binnen
Pick 4: Seppi! (heeft me pas 2x in de steek gelaten!)
t/m ronde 4quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe vaak is er nog een keuze tussen de twee helften?
Hey dat kan niet! Ik nam er al risico mee!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan maar wat risico.
Dag 4: Seppi. (mits Donkey door gaat).
Voor de 3e keer pasquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi dat er wat in de Seppi-val getrapt zijn.
Ik ben beschikbaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:11 schreef Colplay het volgende:
Omdat ik weekend naar Pinkpop ben, ben ik alvast even aan het kijken hoe ik de komende rondes het beste kan kiezen. In OP staan 10 picks voor GS, maar volgens mij zijn het er toch 11? Eerste vier rondes 2x en dan QF, SF en F. Of heb ik het verkeerd begrepen.
En ik zoek eiglijk nog iemand wie ik mijn keuzes door kan PM'en.
quote:Australian Open
Pick 1: Maandag
Pick 2: Dinsdag
Pick 3: Woensdag
Pick 4: Donderdag
Pick 5: Vrijdag
Pick 6: Zaterdag
Pick 7: Zondag
Pick 8: Maandag
Pick 9: Kwartfinale
Pick 10: Halve finale
Pick 11: Finale
Pick 1 goed. Nul punten
De overige 10 dagen zoals in het puntenschema
Dat dacht ik al. Dus na vandaag nog 6 picks. Voor morgen kan ik zelf nog doen, na de uitslagen van vandaag PM ik je dan een lijstje voor de komende dagen. Dank alvastquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaar
Over het eerste zei XL dit bij Australian open
[..]
Prima! Zie het wel verschijnenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:54 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Dus na vandaag nog 6 picks. Voor morgen kan ik zelf nog doen, na de uitslagen van vandaag PM ik je dan een lijstje voor de komende dagen. Dank alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |