In een mooie 4 setterquote:Op maandag 25 mei 2009 09:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dag 1: Nicolas Kiefer.
jawel die is bezig en verloor de eerste 2 sets. Dus ben maar blij dat ie al begonnen isquote:Op maandag 25 mei 2009 15:54 schreef erkel het volgende:
dag 1: schwank
Die heeft nog niet getennist begrijp ik.
Ok, maar wie kan ik nog kiezen? Ik heb alleen mobiel internet tot mijn beschikking, dus moeilijk op te zoeken.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Szura het volgende:
[..]
jawel die is bezig en verloor de eerste 2 sets. Dus ben maar blij dat ie al begonnen is
zie hierboven in mijn postquote:Op maandag 25 mei 2009 16:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, maar wie kan ik nog kiezen? Ik heb alleen mobiel internet tot mijn beschikking, dus moeilijk op te zoeken.
Ok, thanks. Zo snel even over het hoofd gezien.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef Szura het volgende:
[..]
zie hierboven in mijn post
trouwens Timm-E heeft Robredo maar die zie ik helemaal nergens in de OOP van vandaag?
Dat is tot nu toe slechts een handjevol meer dan in Madrid, ondanks de zondagstart daar en het Grand Slam-effect wat altijd een paar extra mensen lokt. En even veel zelfs als vorig jaar, terwijl toen wel op zondag begonnen werd en er naar mijn idee gemiddeld minder deelnemers waren dan dit jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |