jawel die is bezig en verloor de eerste 2 sets. Dus ben maar blij dat ie al begonnen isquote:Op maandag 25 mei 2009 15:54 schreef erkel het volgende:
dag 1: schwank
Die heeft nog niet getennist begrijp ik.
Ok, maar wie kan ik nog kiezen? Ik heb alleen mobiel internet tot mijn beschikking, dus moeilijk op te zoeken.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Szura het volgende:
[..]
jawel die is bezig en verloor de eerste 2 sets. Dus ben maar blij dat ie al begonnen is
zie hierboven in mijn postquote:Op maandag 25 mei 2009 16:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, maar wie kan ik nog kiezen? Ik heb alleen mobiel internet tot mijn beschikking, dus moeilijk op te zoeken.
Ok, thanks. Zo snel even over het hoofd gezien.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef Szura het volgende:
[..]
zie hierboven in mijn post
trouwens Timm-E heeft Robredo maar die zie ik helemaal nergens in de OOP van vandaag?
Dat is tot nu toe slechts een handjevol meer dan in Madrid, ondanks de zondagstart daar en het Grand Slam-effect wat altijd een paar extra mensen lokt. En even veel zelfs als vorig jaar, terwijl toen wel op zondag begonnen werd en er naar mijn idee gemiddeld minder deelnemers waren dan dit jaar.quote:
Je wil wel erg graag je gelijk halen. Een lijstje met deelnames van dit jaar:quote:Op maandag 25 mei 2009 16:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe slechts een handjevol meer dan in Madrid, ondanks de zondagstart daar en het Grand Slam-effect wat altijd een paar extra mensen lokt. En even veel zelfs als vorig jaar, terwijl toen wel op zondag begonnen werd en er naar mijn idee gemiddeld minder deelnemers waren dan dit jaar.
En op zo'n tweede (en derde) zondag heb je opeens wel tijd? Of is die ook geschrapt?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je wil wel erg graag je gelijk halen. Een lijstje met deelnames van dit jaar:
Australian Open - 47
Rotterdam - 45
Acapulco - 43
Indian Wells - 47
Miami - 43
Monte Carlo - 34 (start op zondag, 4 potjes)
Rome - 42
Madrid - 35 (start op zondag, 3 potjes)
Roland Garros - 42
Ik vind de verschillen groot genoeg om op maandag te beginnen, zeker als je ziet om hoe weinig zondagpotjes het gaat. En dat je nu Roland Garros aanhaalt met een veelvoud aan wedstrijden is wel leuk, maar ik ben op zaterdag doorgaans bezig met sociale activiteiten die me niet in staat stellen om dan nog een pick door te geven en velen met mij, denk ik.
Dan legt ie al uit het toernooiquote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
En op zo'n tweede (en derde) zondag heb je opeens wel tijd? Of is die ook geschrapt?
Dan lig ik er meestal al uitquote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
En op zo'n tweede (en derde) zondag heb je opeens wel tijd? Of is die ook geschrapt?
Je steelt m'n grapquote:
Zoals in de OP staat, XL beslistquote:Op maandag 25 mei 2009 17:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je steelt m'n grap
Bovendien zijn die partijen doorgaans eerder bekend dan zaterdagmiddag/avond, zoals dat wel het geval is bij de probleemtoernooien.
Ik vind de hele discussie nu wel mooi geweest eigenlijk, jij vindt het jammer dat de zondag er niet bij zit, ik vind het vooral praktisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |