Dat klopt jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Nou zal het voor mij geen probleem zijn aangezien Monfils nu op de baan staat, maar wat als een partij pas de volgende dag gespeeld wordt door bijv. regen?
Dan dient er neem ik aan gewoon een pick geplaatst te worden en er zal achteraf bekeken worden of je door bent, toch ?
Ook dat kloptquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
En je mag dan toch niet kiezen uit wedstrijden die van vandaag naar morgen verplaatst worden?
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
En je mag dan toch niet kiezen uit wedstrijden die van vandaag naar morgen verplaatst worden?
Volgens mij mocht dit vorig jaar wel. Stel dat het complete programma van vandaag naar morgen verplaatst wordt, dan heb je morgen niemand om uit te kiezen. En een dag overslaan kan ook niet, want dan komt de puntentelling niet uit. Ik dacht dat we vorig jaar op Wimbledon hadden dat een bepaalde wedstrijd op drie dagen stond en zo mensen in drie verschillende rondes op die wedstrijd konden kiezen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
Als het complete programma van vandaag naar morgen wordt verplaatst, dan worden de wedstrijden van morgen alsnog gespeeld óf ook verplaatst naar een dag later. Het schuift dan allemaal gewoon een dag op. Het is wel wat onoverzichtelijker, maar wel de eerlijkste optie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:56 schreef Colplay het volgende:
[..]
Volgens mij mocht dit vorig jaar wel. Stel dat het complete programma van vandaag naar morgen verplaatst wordt, dan heb je morgen niemand om uit te kiezen. En een dag overslaan kan ook niet, want dan komt de puntentelling niet uit. Ik dacht dat we vorig jaar op Wimbledon hadden dat een bepaalde wedstrijd op drie dagen stond en zo mensen in drie verschillende rondes op die wedstrijd konden kiezen.
Blijft een Schwankel persoon.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Epic fail dit
Maar ja, dit zal em wel voorgoed zijn dan. Wilde nog een keertje meedoen, maar als die Schwank het meteen weer zo moet doen houdt het snel op natuurlijk
Ziet er niet echt naar uit hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
Joepie. Door naar de woensdag. Nu hopen op een Robredo en/of Kohlschreiber faal
blessures zitten in een klein hoekjequote:
met een blessure win je nog van Tomicquote:
Oh wacht, 2-0 in sets voor al beidenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:33 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
met een blessure win je nog van Tomic
Daarom verbaasd het me ook dat er zoveel zijn die ze kiezen. Ze komen mijns inziens nog wel rondje verder..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef Szura het volgende:
Ja en hoe![]()
OoP nog niet bekend, als ie bekend is plaats ik um wel
Ik heb zo'n voorgevoel, daarom plaats ik de mijne alvast, dan ben ik de eerstequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet al wie ik kies, maar wacht OOP af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |