Zulke topics worden wel vaker verwijderd. Editten heeft weinig zin als iedere post tegen de policy is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:16 schreef sinadO het volgende:
Waar zijn die topics nu gebleven? Ik zie ze niet staan bij de gesloten topics...
Enige vorm van willekeur valt inderdaad wel op. Als iemand alleen maar "mijn muzieksmaak is superieur aan de jouwe"-topics aanmaakt dan zou je toch denken dat er ooit wel een keer een belletje zou gaan rinkelen bij ons aller mods.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:39 schreef Nikmans het volgende:
Maar valt het topicverloop je niet op dan? Het is allang geen klacht meer, het is nu Crane die aan de rest van FOK! probeert te bewijzen waarom zijn favoriete muzieksoort hem een 'normaler' mens maakt.
Sowieso stinkt de hele insteek van dat topic, ik heb betere topics na 10 posts gesloten zien worden voordat ze zo omsloegen als dit.
Hij trollt keer op keer bewust en dat wordt toegelaten terwijl anderen (ik noem geen namen) al geband worden als ze alleen al inademen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:40 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het opgegeven wat Crane/Ritmo betreft. Hij doet maar en iedereen doet maar tegen hem. Ik ga er geen tijd meer in steken.
Iedere samenleving kent wel een verschoppeling, ook op KLB is het niet anders.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hij trollt keer op keer bewust en dat wordt toegelaten terwijl anderen (ik noem geen namen) al geband worden als ze alleen al inademen?
Ik tel er in KLB eigenlijk 3.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
Iedere samenleving kent wel een verschoppeling, ook op KLB is het niet anders.
Vertel!quote:
Mee eens, waar zie je mij de betreffende user afzeiken? En het is niet eens een naamtopic.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
"Mannen die vrouwenkleding dragen" is geen afzeik topic.
De bewuste persoon is een slaafje, en vernedering is zijn kick. Dus hup, open dat topic en een flinke schep er bovenop.
Misschien in een algemenere vorm kan het een bestaansrecht verkrijgen. Maar om een willekeurige mod als object neer te zetten van de klacht en de reacties die er vervolgens op komenquote:Op zondag 31 mei 2009 09:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
"Mannen die vrouwenkleding dragen" is geen afzeik topic.
De bewuste persoon is een slaafje, en vernedering is zijn kick. Dus hup, open dat topic en een flinke schep er bovenop.
Gelukkig is er een mod die het wél begrijpt.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:13 schreef Adelante het volgende:
Leuk, maar voor adoratie is er geen plaats op dit forum. KLAGEN, dat is het devies.
ja interessant er staan zoveel in klb zonder normale klachtquote:Op zondag 31 mei 2009 10:28 schreef Adelante het volgende:
Ik kon geen enkele klachtwaarde ontdekken in je topic, dd!
Oke, maar dit topic ging als non-klacht nog een stapje verder dan de afcahosseltopics van afgelopen maanden bij elkaar.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:31 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja interessant er staan zoveel in klb zonder normale klacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |