Jep. Nouja, gemiste kans.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:01 schreef Nikmans het volgende:
Als iemand anders dit topic had geplaatst had ik het serieus genomen
Want? Alsof iedereen in NL zich druk maakt over Depeche Mode.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:02 schreef DeeCruise het volgende:
Emporium? Nog nooit van gehoord. Daarbij is het een festival wat zijn 40e jubileum meemaakt dit weekend, speelt o.a. bruce springsteen er (imho niet zo bijzonder, maar wel bekend bij het gros) en is er een semi rel dat Depeche Mode vervangen is door Krezip..
Lijkt me dus logisch dat je er veel over leest/hoort
Laten we die discussie nu niet voeren, daar gaat het topic niet over.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:04 schreef Agiath het volgende:
Daarbij zijn er ook veel meer dansfeesten dan dit soort grote rockfestivals
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:02 schreef Ruud het volgende:
Hebbie hem weer met z'n gejank dat dance te weinig aandacht krijgt
Wat, oh wat zou er gebeuren als iemand dit tegen jou zou zeggen in een van de andere topics die je hebt verpest?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laten we die discussie nu niet voeren, daar gaat het topic niet over.
Ik zie liever die zangeres in een kort truitjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:03 schreef Agiath het volgende:
Trouwens
Krezip ipv Depeche ModeDan voel je je flink genaaid
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben een jongen met stekeltjeshaar. Ik heb veel geld verdiend, omdat jij het leuk vind, dat ik een grammafoonplaat op een draaitafel leg. Als je 5 euro meer betaald, wil ik er ook nog wel wat toffe moves bij maken.
Ik zie liever honderden wijven in korte truitjes (Emporium) dan een paar van die lompe alto-wijven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:14 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik zie liever die zangeres in een kort truitjedie die 80's dudes
Wat een held.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:14 schreef Lakitu het volgende:
Waar is die kneus van gister, laat hem ook even in dit topic komen opdraven.
[..]
!
Dat dus. Overduidelijk trolltopic, slotje, ban.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:01 schreef Nikmans het volgende:
Als iemand anders dit topic had geplaatst had ik het serieus genomen
Je weet dat ze bezwangerd is?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:14 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik zie liever die zangeres in een kort truitjedie die 80's dudes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |