abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69390948
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:49 schreef The_Flash het volgende:

[..]

heb ongeveer de helft gekeken en echt, ik zie het probleem niet zo.

stel er komt inderdaad een nieuwe hitler aan de macht, gaat hij dan al onze telefoontjes van de laatste week beluisteren? dan komt hij er misschien achter dat ik met iemand naar een film ben geweest of iets dergelijks.
Anders ga je even met Jan en Yolanthe praten, die weten alles van privacy en wat daar belangrijk aan is.
pi_69391056
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:41 schreef The_Flash het volgende:

[..]

DNA nadert zeker mijn grens wel, alleen je kan er niet veel mee, maar zoals funky zei, misschien over 50 jaar wel.

begin te begrijpen hoe jullie erover denken maar ik blijf toch bij mijn standpunt, vingerafdrukken zijn onschuldig.
Waarom ligt DNA dan dichter bij de grens dan vingerafdrukken?
pi_69391161
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:56 schreef doubleyouteaare het volgende:

[..]

Anders ga je even met Jan en Yolanthe praten, die weten alles van privacy en wat daar belangrijk aan is.
Leuk voorbeeld idd.
pi_69391189
Kun je geen copyright van je vingerafdrukken laten maken?
pi_69391395
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:02 schreef PinkCake het volgende:
Kun je geen copyright van je vingerafdrukken laten maken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Auteursrecht

Leg eens uit wat je hiermee wil bereiken.
pi_69391789
Dan kost het ze meer moeite om vingerafdrukken te mogen maken?
pi_69392263
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:21 schreef PinkCake het volgende:
Dan kost het ze meer moeite om vingerafdrukken te mogen maken?
Je meent dit serieus hè?
pi_69392459
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:56 schreef doubleyouteaare het volgende:

[..]

Anders ga je even met Jan en Yolanthe praten, die weten alles van privacy en wat daar belangrijk aan is.
dat van Yolanthe was in een parkeergarage waarvan je weet dat er camera's hangen, en dat is het risico ja dat het met zich meebrengt.
ik verwacht nu reacties, ja en als het bij jou gebeurd piep je wel anders, misschien klopt dat, maar die kans is niet reëel.

over dat dna, het dna dat ben jij, vingerafdrukken kan je zonodig nog afdekken maar je dna zit in elk iets van je lichaam.
verder kan je vanuit dna profielen opmaken en op die manier kan je hitlerachtige jodenjachten krijgen.

zal nu btw het filmpje afkijken.
Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam!
pi_69393364
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef The_Flash het volgende:

[..]

dat van Yolanthe was in een parkeergarage waarvan je weet dat er camera's hangen, en dat is het risico ja dat het met zich meebrengt.
ik verwacht nu reacties, ja en als het bij jou gebeurd piep je wel anders, misschien klopt dat, maar die kans is niet reëel.

over dat dna, het dna dat ben jij, vingerafdrukken kan je zonodig nog afdekken maar je dna zit in elk iets van je lichaam.
verder kan je vanuit dna profielen opmaken en op die manier kan je hitlerachtige jodenjachten krijgen.

zal nu btw het filmpje afkijken.
Het gaat er niet om of Yolanthe slim bezig is geweest of niet, het gaat erom dat niet iedereen hoeft te weten met wie jij naar de bioscoop gaat.
Als denkt aan het afdekken van je vingertoppen, ben je het blijkbaar ook niet helemaal eens met de maatregel? Ik kan me niet voorstellen dat je het daar mee eens bent als je over oplossingen nadenkt om hem te ontlopen.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:03:35 #185
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_69393414
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef The_Flash het volgende:

[..]

dat van Yolanthe was in een parkeergarage waarvan je weet dat er camera's hangen, en dat is het risico ja dat het met zich meebrengt.

Nee. Daar zit je fout. Die camera's hangen daar tegen diefstal en voor de veiligheid van de klanten. Niet om hun privéleven te verkopen aan RTL. En dat is precies de reden dat ik veel gegevens van mezelf geheim wil houden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 25 mei 2009 @ 20:09:25 #186
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_69393693
Helemaal eens met TS. Het is net als met de ID-plicht: als het nou zou helpen... Maar er is natuurlijk geen crimineel die zich hier iets van aantrekt.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:11:18 #187
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_69393777
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee. Daar zit je fout. Die camera's hangen daar tegen diefstal en voor de veiligheid van de klanten. Niet om hun privéleven te verkopen aan RTL. En dat is precies de reden dat ik veel gegevens van mezelf geheim wil houden.
Cameras in garages,
Als een junk in je auto inbreekt is de bewaking net ff koffie halen
Als je een junk een pak slaag geeft die in je auto inbreekt, dan belt de bewaking ff je nummerbord door naar de politie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:19:17 #188
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_69394156
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Cameras in garages,
Als een junk in je auto inbreekt is de bewaking net ff koffie halen
Als je een junk een pak slaag geeft die in je auto inbreekt, dan belt de bewaking ff je nummerbord door naar de politie.
Dat is geen argument voor afschaffing van mijn privacy.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_69394180
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:02 schreef doubleyouteaare het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of Yolanthe slim bezig is geweest of niet, het gaat erom dat niet iedereen hoeft te weten met wie jij naar de bioscoop gaat.
Als denkt aan het afdekken van je vingertoppen, ben je het blijkbaar ook niet helemaal eens met de maatregel? Ik kan me niet voorstellen dat je het daar mee eens bent als je over oplossingen nadenkt om hem te ontlopen.
handschoenen ligt zo erg voor de hand daar hoef je niet voor na te denken + er is al iets met handschoenen vermeld eerder in het topic
Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam!
pi_69394230
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee. Daar zit je fout. Die camera's hangen daar tegen diefstal en voor de veiligheid van de klanten. Niet om hun privéleven te verkopen aan RTL. En dat is precies de reden dat ik veel gegevens van mezelf geheim wil houden.
zoals ik al eerder zei, die kans is niet reëel
Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam!
  maandag 25 mei 2009 @ 20:24:27 #191
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_69394396
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat is geen argument voor afschaffing van mijn privacy.
Zo was het ook zeker niet bedoeld
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:38:19 #192
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_69394984
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef The_Flash het volgende:

[..]

zoals ik al eerder zei, die kans is niet reëel
Niet reëel?

http://www.ictzorg.com/in(...)van-6-000-gevangenen
http://webwereld.nl/nieuw(...)usb-stick-kwijt.html
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/1444

En dit is nog per ongeluk, niet expres, fraude, belangenverstrengeling en corrupt zoals het Yolanthe-verhaal.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 25 mei 2009 @ 20:40:22 #193
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_69395064
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Niet reëel?

http://www.ictzorg.com/in(...)van-6-000-gevangenen
http://webwereld.nl/nieuw(...)usb-stick-kwijt.html
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/1444

En dit is nog per ongeluk, niet expres, fraude, belangenverstrengeling en corrupt zoals het Yolanthe-verhaal.
Vanmorgen op de radio, stel harde schijven die defensie kwijt raakte in de UK heeft 200 officieren chantabel gemaakt, omdat er complete dossiers op stonden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_69397304
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef The_Flash het volgende:

[..]

handschoenen ligt zo erg voor de hand daar hoef je niet voor na te denken + er is al iets met handschoenen vermeld eerder in het topic
Maar omdat die maatregel te ontlopen is, ben je voor..? Ik vat hem toch niet helemaal.
  maandag 25 mei 2009 @ 22:04:59 #195
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_69398975
Als ik een aantal reacties hier zo lees en merk dat er genoeg van de FOKkers weinig begrip hebben van wat schending van de privacy met zich meebrengt en de lessen van de geschiedenis voor kaf houden, dan bekruipt me een gevoel dat de Nederlandse bevolking nog gewilliger is en al te graag maar zich bukt om die diktatoriale dildo in zijn achterste te nemen voor een vals gevoel van veiligheid.
De EU gaat een diktatuur worden en Nederland wordt het eerste slavenland.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  maandag 25 mei 2009 @ 23:04:06 #196
87148 Stupide
Stompzinnig
  maandag 25 mei 2009 @ 23:40:33 #197
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69403308
als ze zo die marokkaantjes en ander gespuis eerder oppakken kom ik graag mijn vingerafdrukken inleveren.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:30:47 #198
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_69410556
Lol, ja want ze voeren dit in om marokkaantjes aan te pakken. .

Heerlijk, zo'n grenzeloze naïviteit.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_69410647
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef Stupide het volgende:
1984.
Gelezen gister nogal paniekerig, fictie en overdreven.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:24:05 #200
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_69425716
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef washball het volgende:

[..]

Gelezen gister nogal paniekerig, fictie en overdreven.
Jij hebt er dus weinig van begrepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')