samequote:
het is wel een mooie pet maar ts kan niet met paint overwegquote:Op zondag 24 mei 2009 20:18 schreef Ruud het volgende:
TS, die pet kan echt niet meer. Kom op man, het is 2009.
Het is rood, heet en het zit in je broek.quote:
Het is rood, heet en zit op je sambalbijbalquote:Op zondag 24 mei 2009 20:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is rood, heet en het zit in je broek.
Een sambalbijbal![]()
ddd:~`1
![]()
ik vind het ook een goeie grapquote:Op zondag 24 mei 2009 20:21 schreef Siniti het volgende:
Ben ik nou de enige die hier om moest lachen?
Held!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:17 schreef pingpongpingpong het volgende:
Eenmaal aangekomen bij de plaatselijke afhaalchinees stond er een rij van hier tot tokio.
Het is rood, heet en het knipt je sambalbijbalhaar.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is rood, heet en zit op je sambalbijbal
Een sambalbijbalhaar![]()
ddd:~'1
![]()
Het is rood, heet en het slijpt je sambalbijbalhaarschaar.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is rood, heet en het knipt je sambalbijbalhaar.
Een sambalbijbalhaarschaar![]()
![]()
Het is rood, heet en het kan om je sambalbijbalhaarschaar.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is rood, heet en het knipt je sambalbijbalhaar.
Een sambalbijbalhaarschaar![]()
![]()
Dat zeg ik!quote:
lees is verderquote:
Heb ik gedaan, maar de rest is niet zo leuk.quote:
Waar is lees verder mee?quote:
Wat een toeval dat hij een potje sambal in zijn broekzak had om je grap te doen slagen.quote:en pakte een potje sambal uit zijn broekzak en zei blij: JA EEN HELE POT!!!!
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef yavanna het volgende:
[..]
Wat een toeval dat hij een potje sambal in zijn broekzak had om je grap te doen slagen.
![]()
Quotes uit context halenquote:Dat was precies wat ts wilde horen en pakte een potje sambal uit zijn broekzak
Haha, leuk. De mensen in de rij gingen natuurlijk ook helemaal stukquote:Op zondag 24 mei 2009 20:17 schreef pingpongpingpong het volgende:
Dat was precies wat ts wilde horen en pakte een potje sambal uit zijn broekzak en zei blij: JA EEN HELE POT!!!!!
Maar helaas vond de chinees mijn grap helemaal niet leuk![]()
op die chinees?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef Stoeprand het volgende:
Misschien had je er op moeten stampen.
Op het eten.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef pingpongpingpong het volgende:
[..]
op die chinees?
op het eten?
op het potje?
wat bedoel je?
Is van een oude Remia reclame. De chinees snapte hem ook nietquote:Op zondag 24 mei 2009 20:18 schreef Gkhn het volgende:
ik snap um nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS is gewoon een faalhaas
2005 belde net voor jequote:Op zondag 24 mei 2009 20:25 schreef sinadO het volgende:
Wil je menu? Nee, eerst ff eten.
Wie is lees, en waarom is hij verder?quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |