samequote:
het is wel een mooie pet maar ts kan niet met paint overwegquote:Op zondag 24 mei 2009 20:18 schreef Ruud het volgende:
TS, die pet kan echt niet meer. Kom op man, het is 2009.
Het is rood, heet en het zit in je broek.quote:
Het is rood, heet en zit op je sambalbijbalquote:Op zondag 24 mei 2009 20:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is rood, heet en het zit in je broek.
Een sambalbijbal![]()
ddd:~`1
![]()
ik vind het ook een goeie grapquote:Op zondag 24 mei 2009 20:21 schreef Siniti het volgende:
Ben ik nou de enige die hier om moest lachen?
Held!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:17 schreef pingpongpingpong het volgende:
Eenmaal aangekomen bij de plaatselijke afhaalchinees stond er een rij van hier tot tokio.
Het is rood, heet en het knipt je sambalbijbalhaar.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is rood, heet en zit op je sambalbijbal
Een sambalbijbalhaar![]()
ddd:~'1
![]()
Het is rood, heet en het slijpt je sambalbijbalhaarschaar.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is rood, heet en het knipt je sambalbijbalhaar.
Een sambalbijbalhaarschaar![]()
![]()
Het is rood, heet en het kan om je sambalbijbalhaarschaar.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is rood, heet en het knipt je sambalbijbalhaar.
Een sambalbijbalhaarschaar![]()
![]()
Dat zeg ik!quote:
lees is verderquote:
Heb ik gedaan, maar de rest is niet zo leuk.quote:
Waar is lees verder mee?quote:
Wat een toeval dat hij een potje sambal in zijn broekzak had om je grap te doen slagen.quote:en pakte een potje sambal uit zijn broekzak en zei blij: JA EEN HELE POT!!!!
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef yavanna het volgende:
[..]
Wat een toeval dat hij een potje sambal in zijn broekzak had om je grap te doen slagen.
![]()
Quotes uit context halenquote:Dat was precies wat ts wilde horen en pakte een potje sambal uit zijn broekzak
Haha, leuk. De mensen in de rij gingen natuurlijk ook helemaal stukquote:Op zondag 24 mei 2009 20:17 schreef pingpongpingpong het volgende:
Dat was precies wat ts wilde horen en pakte een potje sambal uit zijn broekzak en zei blij: JA EEN HELE POT!!!!!
Maar helaas vond de chinees mijn grap helemaal niet leuk![]()
op die chinees?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef Stoeprand het volgende:
Misschien had je er op moeten stampen.
Op het eten.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef pingpongpingpong het volgende:
[..]
op die chinees?
op het eten?
op het potje?
wat bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |