Ooo oke, ik snapquote:Op zondag 24 mei 2009 18:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Rotterdam, ben van oorsprong brabander, dan wordt je nooit een randstedeling
Ja, best wel eigenlijkquote:
Ja dat dus. Blijdorp is ook vet, dus dan ligt het aan het gezelschapquote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
Het is tenminste maar net wat je er voor over hebt
Dan wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wel als je net als ik nog naar huis te moet zometeen
Is dat maar 10 uur?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
met 2 uur rijden is de kans op blijven slapen ook groter
Dan moet dat haast welquote:Op zondag 24 mei 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Lekker die taartquote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk
en:
ie chocoladevulling voor de taart is zo heerlijk![]()
![]()
(320 ml slagroom koken met twee afgestreken eetlepels suiker en een snufje zout, dan 450 gram chocolade erbij mieteren en 120 gram boter en roeren tot het allemaal gesmolten is en dan nog 100 ml melk er doorheen roeren, maar dat ben ik vergeten)
Goed voor de lijn ook
Ja vanaf Groningen is het 9 en half uurquote:Op zondag 24 mei 2009 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is dat maar 10 uur?
Maar dan nog.. in 1 dag op en neer zie ik me dat niet zo snel doen. In 1 weekend ook niet trouwens
Last van heimwee pien?
Ja, weleens, maar dit heb je al 8 keer gevraagd ofzoquote:Op zondag 24 mei 2009 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker die taart![]()
Tsja ik mis wel eens iets. Daar kan ik niks aan doen.
Jij mag ook blijven slapen ookal woon je om de hoek hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:
Dat is inderdaad wel leuk. Ik ben er begin deze maand geweestquote:Op zondag 24 mei 2009 18:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar abbonee geweest. Dan mag je ook achter de schermen enzo, echt heel gaaf
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij mag ook blijven slapen ookal woon je om de hoek hoor
Als het zolang is moet je wel een hele zooi stops meetellen. Naar Denemarken deed ik 10 uur over 8 uur en naar Berlijn, 7 over 6 ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja vanaf Groningen is het 9 en half uur
Geen heimwee, teminste, niet echt... Vind het alleen irritant om niet mn vriendjes en vriendinnetjes om me heen te hebbenEn in 1 keer is best te doen
Hier is ook een dierentuin sinds een aantal jaar, zit me af te vragen of ik een abonnement zal nemen, maar eigenlijk is het voor ons net iets te ver weg (toen we nog aan de andere kant van de stad woonden, gingen we regelmatig (was net open) Nu schijnt het veel mooier te zijn en zit ik dus weer te twijfelen...quote:Op zondag 24 mei 2009 18:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar abbonee geweest. Dan mag je ook achter de schermen enzo, echt heel gaaf
Ik eind vorige maand (Heb berg foto's hier neergegooid toenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk. Ik ben er begin deze maand geweest
Ja, die heb ik toen gezienquote:Op zondag 24 mei 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik eind vorige maand (Heb berg foto's hier neergegooid toen)
TomTom zegt 9 en half uurquote:Op zondag 24 mei 2009 18:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als het zolang is moet je wel een hele zooi stops meetellen. Naar Denemarken deed ik 10 uur over 8 uur en naar Berlijn, 7 over 6 ofzo.
Berlijn is voor mij bijna 7 uur (West-Brabant)quote:Op zondag 24 mei 2009 18:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als het zolang is moet je wel een hele zooi stops meetellen. Naar Denemarken deed ik 10 uur over 8 uur en naar Berlijn, 7 over 6 ofzo.
Voordeel van een abbo was voor mij dat ik op een dag als vandaag heel snel even een paar uurtjes ging met m'n ex. Normaal maak je er een hele dag van, dat 'hoeft' dan niet zo. Verder moest je 4 keer gaan om het er uit te krijgen in een jaar, dat heb je er het eerste jaar er zo uit.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier is ook een dierentuin sinds een aantal jaar, zit me af te vragen of ik een abonnement zal nemen, maar eigenlijk is het voor ons net iets te ver weg (toen we nog aan de andere kant van de stad woonden, gingen we regelmatig (was net open) Nu schijnt het veel mooier te zijn en zit ik dus weer te twijfelen...
Maar ik heb geen logeerbed hoorquote:
Ja, geloof dat t hier 3,5 keer is ofzoquote:Op zondag 24 mei 2009 18:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Voordeel van een abbo was voor mij dat ik op een dag als vandaag heel snel even een paar uurtjes ging met m'n ex. Normaal maak je er een hele dag van, dat 'hoeft' dan niet zo. Verder moest je 4 keer gaan om het er uit te krijgen in een jaar, dat heb je er het eerste jaar er zo uit.
Oke het is al goed.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, weleens, maar dit heb je al 8 keer gevraagd ofzo
Wij hadden altijd zo'n familieabonnement. Fantastisch was dat!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Voordeel van een abbo was voor mij dat ik op een dag als vandaag heel snel even een paar uurtjes ging met m'n ex. Normaal maak je er een hele dag van, dat 'hoeft' dan niet zo. Verder moest je 4 keer gaan om het er uit te krijgen in een jaar, dat heb je er het eerste jaar er zo uit.
klein baalmomentjequote:
Tot straksquote:Op zondag 24 mei 2009 18:45 schreef Murmeli het volgende:
even een tvp-tje anders moet ik jullie steeds zoeken
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
A couple of New Jersey hunters are out in the woods when one of them falls to the ground. He doesn't seem to be breathing, his eyes are rolled back in his head. The other guy whips out his cell phone and calls the emergency services. He gasps to the operator: 'My friend is dead! What can I do?'
The operator, in a calm soothing voice says: 'Just take it easy. I can help. First, let's make sure he's dead'
There is a silence, then a shot is heard.
The guy's voice comes back on the line. He says: 'OK, now what?'
Gelukkig maar een kleintje. Wat is er dan?quote:
Goeie grapquote:
Da's in Emmen toch? Ga ik volgende week naartoe!quote:
Met wie?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's in Emmen toch? Ga ik volgende week naartoe!
Kwam mezelf ff tegenquote:
Leukquote:Op zondag 24 mei 2009 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's in Emmen toch? Ga ik volgende week naartoe!
Meis toch!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:52 schreef Sinceria het volgende:
Verdomme nou moet ik weer huilen.![]()
![]()
Emotionele rollercoaster hierzo.
Ik zit nog lekker in de tuin. Nu even aan het eten en ondertussen mijn nieuwe mediaplayerquote:Op zondag 24 mei 2009 18:51 schreef Feitosa het volgende:
Zo , lekker op het terras zeg!
Nu nog ff de Indianapolis 500 op tv kijken. Prima dagje zo.
Met reden, of zonder?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:52 schreef Sinceria het volgende:
![]()
Lekker genoten dus.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:51 schreef Feitosa het volgende:
Zo , lekker op het terras zeg!
Nu nog ff de Indianapolis 500 op tv kijken. Prima dagje zo.
Thnx. Snif.quote:
Ik ga dit jaar 3 keer naar de Eftelingquote:Op zondag 24 mei 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk
Ik had me voorgenomen om dit jaar niet meer al teveel dingen te ondernemen(Geld
)
We gaan wel nog naar de efteling sowieso in de zomer
En vast nog wel wat doen, maar geen dierentuin meer denk ik
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:52 schreef Sinceria het volgende:
![]()
Ik heb zonder reden zin om iedereen die ik tegenkom af te snauwen. Ook leuk!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
(Ik heb het ook een beetje, zonder, hormonen enzo)
Kep wel een goede reden hoor, maar verdriet heeft de gewoonte je op onverwachte moment te tackelen.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met reden, of zonder?
(Ik heb het ook een beetje, zonder, hormonen enzo)
Bambi?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Disneyfilm lenen? Werkt bij mij altijd.
sjaggerijnig dingquote:Op zondag 24 mei 2009 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb zonder reden zin om iedereen die ik tegenkom af te snauwen. Ook leuk!
Dan hoop ik dat ik jou niet tegen kom.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
No big deal hierzo, gewoon weer een herhaling van dingen. Had een vriend aan de lijn die nog helemaal niet wist wat er gebeurd is.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:55 schreef Murmeli het volgende:
sinceria..jannuk...meisjes!! sterkte!![]()
klef clichee maar wel gemeend: willen jullie het kwijt hier? of liever ff voor jezelf?
Zo dies gek.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
No big deal hierzo, gewoon weer een herhaling van dingen. Had een vriend aan de lijn die nog helemaal niet wist wat er gebeurd is.
Ik wel. Vind mensen in dat soort buien altijd heerlijk, zolang ze er tenminste wel een goed gevoel voor humor bij hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik jou niet tegen kom.
Sterkte.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
No big deal hierzo, gewoon weer een herhaling van dingen. Had een vriend aan de lijn die nog helemaal niet wist wat er gebeurd is.
Voel me een beetje Ciske (de Rat)quote:Op zondag 24 mei 2009 18:55 schreef Murmeli het volgende:
sinceria..jannuk...meisjes!! sterkte!![]()
klef clichee maar wel gemeend: willen jullie het kwijt hier? of liever ff voor jezelf?
Dan misschien wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wel. Vind mensen in dat soort buien altijd heerlijk, zolang ze er tenminste wel een goed gevoel voor humor bij hebben.
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Seks en daarna heerlijk slapen.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:59 schreef Tally het volgende:
Enige hormonen waar ik last van heb zijn diegene die je geil maken
quote:
Ik ben druk bezig te proberen mn gevoelens niet zo met me op de loop te laten. Dat is toch wel een stuk gemakkelijker met iemand om je heen die begrip toont en niet alleen maar loopt te vitten omdat: "Je gewoon ongesteld moet worden, dus stel je niet aanquote:Op zondag 24 mei 2009 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
klopt, kusjequote:Op zondag 24 mei 2009 18:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kep wel een goede reden hoor, maar verdriet heeft de gewoonte je op onverwachte moment te tackelen.
Jij knuf voor je hormonen.
Ja de seks die ik vrijdag had! En daarna samen heerlijk slapen. IK WIL HET!quote:
als in remy zeg maar denk ikquote:
Vervelendquote:
Ik ben niet chagrijnig. Ik heb alleen zin om te snauwen over onzinnige dingen. Gewoon, omdat het kan!quote:
Ik ben er vliefd opquote:
Jij snapt het!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:59 schreef Ofresca het volgende:
Ik wel. Vind mensen in dat soort buien altijd heerlijk, zolang ze er tenminste wel een goed gevoel voor humor bij hebben.
Yeps, maar mét : krijg toch allemaal de kolere (jullie tuurlijk niet)quote:Op zondag 24 mei 2009 19:02 schreef Murmeli het volgende:
als in remy zeg maar denk ikja da's kut
maar wij zijn er nog hihi
hahaha.... nou leef je dan maar uitquote:Op zondag 24 mei 2009 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig. Ik heb alleen zin om te snauwen over onzinnige dingen. Gewoon, omdat het kan!
Ik word voordat ik ongesteld moet worden altijd irritant emotioneel (en overdreven, gaat nergens overquote:Op zondag 24 mei 2009 18:59 schreef Tally het volgende:
Enige hormonen waar ik last van heb zijn diegene die je geil maken
ah ok dat is anders ja....quote:Op zondag 24 mei 2009 19:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, maar mét : krijg toch allemaal de kolere (jullie tuurlijk niet)
Niet doenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja de seks die ik vrijdag had! En daarna samen heerlijk slapen. IK WIL HET!
Daar heb ik de laatste tijd weinig last vanquote:Op zondag 24 mei 2009 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word voordat ik ongesteld moet worden altijd irritant emotioneel (en overdreven, gaat nergens over)
dat is echt irri. dat je dan niet weet of er echt wat is of dat gewoon je hormonen irritant liggen te doenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word voordat ik ongesteld moet worden altijd irritant emotioneel (en overdreven, gaat nergens over)
Hier is niet leuk. Hier kan ik de blikken niet zien... En omgekeerd kunnen mensen mijn vernietigende blik ook niet zien.quote:
Omdat ik wil wil jij ook? Zullen we samen ff?quote:
helpt nietquote:Op zondag 24 mei 2009 19:04 schreef Murmeli het volgende:
ah ok dat is anders ja....
ik ga dan altijd irritant doen op fok als ik zo'n bui heb
Ik heb t na mn zwangerschappen gekregen.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste tijd weinig last van
Maar daar heb ik ook wel last van gehad ja.
En ja mensjes ik heb wat quotes aangepast. Sowwy
Thnxquote:
waar heb je wat aangepast? ik zie niksquote:Op zondag 24 mei 2009 19:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Dankjequote:Op zondag 24 mei 2009 19:05 schreef Tally het volgende:
[..]
dat weet ik dus wel: hormonenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is echt irri. dat je dan niet weet of er echt wat is of dat gewoon je hormonen irritant liggen te doen
Ik heb er op mijn werk dan vooral last vanquote:Op zondag 24 mei 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t na mn zwangerschappen gekregen.
Mn ex kon daar absoluut niet tegen
Dan moet je in deze post nog even wat wijzigen in de reactie.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:05 schreef Tally het volgende:
De meeste mannen niet denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t na mn zwangerschappen gekregen.
Mn ex kon daar absoluut niet tegen
Okquote:Op zondag 24 mei 2009 19:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat ik wil wil jij ook? Zullen we samen ff?
hmmmmz best jammer....quote:
Mja.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je in deze post nog even wat wijzigen in de reactie.
Ik was toen ik zwanger was altijd vrolijkquote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er op mijn werk dan vooral last van
En mijn collega is dan zo liefDie zegt dan altijd: Is het weer zo ver meis?
JaZegtie: Kom maar op! Ik kan het hebben. Heb zelf een zwangere muts meegemaakt dagelijks dus jou kan ik ook wel hebben.
En dan moet ik lachen en smelt ik en ben ik het vaak kwijtTegenover hem dan
Tijnbrein heeft nog wat goed te maken!!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef Murmeli het volgende:
hmmmmz best jammer....
afreageren op iemand anders die je niet lief vindt?
Kan je dan wel liggen met de kindjes?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok
Kom je hierheen? Ik zit met de kindjes!
En het gaat over zwangerschap. Daar gaat mijn zin.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was toen ik zwanger was altijd vrolijk
Maar mn ex werd dus altijd kwaad, ben heel blij dat ik daar nu niet meer tegen hoef te 'vechten'
Neuken?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En het gaat over zwangerschap. Daar gaat mijn zin.
Oh ja dat is waar.quote:
Het is ruim 7 jaar geleden hoor, nu ben ik niet zwanger en word ik het ook nietquote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En het gaat over zwangerschap. Daar gaat mijn zin.
Moet me ff afreagerenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ja dat is waar.![]()
Wat had je in gedachten?
Dat vind jij wel geil, neuken met iemand die geen zin heeft?quote:
Oequote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eer jij hier bent, liggen ze in bed
Ik heb een heel fijn bed
Kom maar op dan.quote:
Dat verander ik welquote:Op zondag 24 mei 2009 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind jij wel geil, neuken met iemand die geen zin heeft?
tuurlijk mag je dat. ik ben wel nieuwsgierig waarom precies. dan weet ik ook wat ik de volgende keer iig niet mo0et posten....quote:
Kom jij maar hierheenquote:
Met een oranje dekbedovertrekquote:
Is goed. PM je adres maar.quote:
Ze heeft zelf dat deel van dr post weggehaalddat daarover gingquote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dat. ik ben wel nieuwsgierig waarom precies. dan weet ik ook wat ik de volgende keer iig niet mo0et posten....
Ik heb hem niet verwijderd maar hetgeen wat er stond vervangen voor eenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dat. ik ben wel nieuwsgierig waarom precies. dan weet ik ook wat ik de volgende keer iig niet mo0et posten....
Nee=ja bij jou dus.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat verander ik wel
En een beetje tegenstribbelen mag best
Ik wel. De vraag is of jij voldoende gevoel voor humor hebt om mijn humor te begrijpen.quote:
Alsof ik let op je dekbedovertrekquote:Op zondag 24 mei 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een oranje dekbedovertrek
Lekker tegen elkaar aan kruipen en je warme lichaam voelen
Ach gosj, meneer denkt slimmer te zijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel. De vraag is of jij voldoende gevoel voor humor hebt om mijn humor te begrijpen.
Als ik Nee zeg en dat bedoel ik ook dan weet je datquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik let op je dekbedovertrek
Ik let op je lichaam! Kan mij dat dekbedovertrek verrekken.
Just checkingquote:Op zondag 24 mei 2009 19:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik Nee zeg en dat bedoel ik ook dan weet je dat
'k ga eerst wel ff met de fiets door de polder crossen.quote:
Gister nouk al vandaag jij en Jannuk...ligt het aan het weer ofzo ?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef Sinceria het volgende:
Thnx allemaal, jullie zijn lief.
Emotionele rollercoaster
ah ok nu zie ik het ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verwijderd maar hetgeen wat er stond vervangen voor een
Maar de inhoud liet niets te raden over. Ik had een gedeelte aangepast maar je post er op kon je uit op merken wat er gestaan heb.
Niet jouw fout
Afgesproken.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
'k ga eerst wel ff met de fiets door de polder crossen.
Tot latersDan hou ik je eraan!!
Je zou het bijna denken inderdaad. Wie is er morgen aan de beurt?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gister nouk al vandaag jij en Jannuk...ligt het aan het weer ofzo ?
Ah je gaat later deze weekt toch weer afspreken met je verloofdequote:Op zondag 24 mei 2009 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
heb zin om zachtjes in iemands nek te bijten
zo maar eens koken dan
Don't know...quote:Op zondag 24 mei 2009 19:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ah je gaat later deze weekt toch weer afspreken met je verloofde
quote:
Ik heb nog plekquote:Op zondag 24 mei 2009 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
heb zin om zachtjes in iemands nek te bijten
zo maar eens koken dan
Ik leg nergens de relatie tussen gevoel voor humor en de aan-/afwezigheid van intelligentie hoor.quote:
Jammerquote:
Ja dat was nog ff spannend tochquote:
Dat is toch echt het bewijs dat je het niet hebt.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik leg nergens de relatie tussen gevoel voor humor en de aan-/afwezigheid van intelligentie hoor.
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:23 schreef Ofresca het volgende:
Dat is toch echt het bewijs dat je het niet hebt.
Hoiquote:
tijnquote:
ik denk ikke. moet weer naar mn werk, moet naar de arbo arts ook nog.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken inderdaad. Wie is er morgen aan de beurt?
Degene die ik wil is niet hierquote:Op zondag 24 mei 2009 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]Ik ook. Want mijn wederhelft heeft geen zin
[..]
Ik heb nog plek
Ik niet, ben morgen jarig en krijg leuk bezoekquote:Op zondag 24 mei 2009 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk ikke. moet weer naar mn werk, moet naar de arbo arts ook nog.heb er zo'n zin in!!
whehehequote:
Neuh, er heerst momenteel nog een radiostilte jammergenoeg... nou ja, merk het vanzelf welquote:Op zondag 24 mei 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat was nog ff spannend tochMaar zij heeft dan ook nog niets van haar laten horen ? Ja nieuwschierig enzo
![]()
ik proef sarcasmequote:Op zondag 24 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, ben morgen jarig en krijg leuk bezoek
Als ze je laat schieten is ze gekquote:Op zondag 24 mei 2009 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, er heerst momenteel nog een radiostilte jammergenoeg... nou ja, merk het vanzelf wel
degene die ik denk dat je op bezoek krijgt? jarig zijn is idd wel leuk jaquote:Op zondag 24 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, ben morgen jarig en krijg leuk bezoek
Kom je ook?
Sterkte alvast.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk ikke. moet weer naar mn werk, moet naar de arbo arts ook nog.heb er zo'n zin in!!
Tis dat je niet een vrijgezel bent maar als vrij gezelle dames dat tegen je zeggen is wel zo'n kut actie.quote:
Kop op het komt goed.quote:
Arbo arts staat in veel gevallen wel garant voor een slechte bui ja. Sterkte.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Komt net binnen vallen, begint meteen te miepen..quote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte alvast.
Dan reseveer ik vast volgende week dinsdag.Of mag ik als man niet.
Die opmerking is inderdaad een dooddoener.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis dat je niet een vrijgezel bent maar als vrij gezelle dames dat tegen je zeggen is wel zo'n kut actie.
[frustratie] Als je hem zo geweldig dan vond waarom hoef je hem dan zelf niet[/frustratie]
Eenschquote:
Neem jij dan wel iedere vrijgezelle vrouw?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis dat je niet een vrijgezel bent maar als vrij gezelle dames dat tegen je zeggen is wel zo'n kut actie.
[frustratie] Als je hem zo geweldig dan vond waarom hoef je hem dan zelf niet[/frustratie]
HIj is vooral ook wel lief bedoel hoor tijnquote:Op zondag 24 mei 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die opmerking is inderdaad een dooddoener.
dank je!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte alvast.
Dan reseveer ik vast volgende week dinsdag.Of mag ik als man niet.
M!quote:
Gelukkig want dat ga ik nodig hebben. Volgende week dinsdag krijg ik namelijk de uitslag van mijn onderzoek. Wat de uitslag ook mag zijn het zal een impact hebben.quote:
Nee maar mij hoor je dat ook niet snel zeggenquote:
Ja, wat er ook uit komt het zal een impact hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank je!
heb je dan je gesprek over je testen?
nja ik moet met haar gaan praten over hoe nu verder op mn werk omdat het voor de vakantie helemaal mis ging...misschien heeft ze inmiddels met mn baas een goeie oplossing bedacht ofzo maar kweetniet natuurlijk hoe het loopt....quote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Arbo arts staat in veel gevallen wel garant voor een slechte bui ja. Sterkte.
Whehehe, ik heb vannacht om 3 uur kaarten gelegd met een bizar dronken hoofd. Mijn arme, arme geestquote:Op zondag 24 mei 2009 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
M, ik heb net online nog eens kaarten gelegd.. ze liegen er niet om hoor.
quote:
Oke, en toch wil je dat niet horen.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
HIj is vooral ook wel lief bedoel hoor tijnIk was ook niet zo heel serieus
Hoi MNRquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar mij hoor je dat ook niet snel zeggenhoi MNR, en dit is niet hersenloos bezig zijn
![]()
Ik bedoelde dat er niet veel mensen komenquote:
Die ook jaquote:Op zondag 24 mei 2009 19:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
degene die ik denk dat je op bezoek krijgt? jarig zijn is idd wel leuk ja
ik moet gewoon werken enzo dus is beetje ver dan he...
Mis je Kwaak wel?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik niet hoor.... ik mis murmeltje nooit eigenlijk.....
Mouw mouwquote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Komt net binnen vallen, begint meteen te miepen..
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja ik moet met haar gaan praten over hoe nu verder op mn werk omdat het voor de vakantie helemaal mis ging...misschien heeft ze inmiddels met mn baas een goeie oplossing bedacht ofzo maar kweetniet natuurlijk hoe het loopt....
nou.... dan mis ik jouw wel in mijn eentje hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 19:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik niet hoor.... ik mis murmeltje nooit eigenlijk.....
Gaat wel goed opzich.quote:
Het boeit me eerlijk gezegd weinigquote:Op zondag 24 mei 2009 19:43 schreef MNR het volgende:
Tijn is in de confrontatie modus. Leuk om te zien! Slimmerd
Oh ja, Helmond hè?quote:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:43 schreef MNR het volgende:
Tijn is in de confrontatie modus. Leuk om te zien! Slimmerd
Je zegt meer wat je denkt. Of misschien is het wel gewoon zo dat het me nu pas opvaltquote:
goeie save...vooruit maar danquote:
Dat mag.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het boeit me eerlijk gezegd weinig
uhuh, op zijn Helmonds dus: mauw mauwquote:
nu nog niet, vind wel lekker ff alleen maar dat zal straks als ik alleen in bed lig wel komen....quote:
Ze heeft nog maar iets meer dan vier uur om haar PM belofte aan mij waar te maken. sluit dus maar achteraan aan in de PM rij.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:40 schreef MNR het volgende:
[..]
na-na na na naaaa!
![]()
Nee, de geest is alweer in de realiteit terecht gekomen. Morgen weer werken <insert L icon>
ruzie met mn baas, helemaal in de dip daardoor en kreeg mn werk niet meer voor elkaar. en dat terwijl ik weer bijna betergemeld wasquote:
Hehe, dat is goed schatquote:Op zondag 24 mei 2009 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft nog maar iets meer dan vier uur om haar PM belofte aan mij waar te maken. sluit dus maar achteraan aan in de PM rij.
Ik ben altijd al vrij direct geweest. Soms te direct.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Je zegt meer wat je denkt. Of misschien is het wel gewoon zo dat het me nu pas opvalt
ahhhh zieligje....quote:Op zondag 24 mei 2009 19:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nou.... dan mis ik jouw wel in mijn eentje hoor
Ik word een beetje simpel van die complimentjes naar Tijn toe, alsof het een baby is die zn eerste stapjes zet en iedereen moet roepen: 'Oh! Wat goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Je interpretatie over het ongeduldige heb je onjuist. Vroeg naar bed: check!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goh wat ben je weer ongeduldig om aan het werk te mogen, straks ga je nog vertellen dat je extra vroeg naar bed toe gaat zodat het sneller morgen is
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
Ik word een beetje simpel van die complimentjes naar Tijn toe, alsof het een baby is die zn eerste stapjes zet en iedereen moet roepen: 'Oh! Wat goed!Je bent geweldig!!!' En dan in je handen klappen ofzo.
Ja, hij zet de juiste stappen en doet er tenminste iets aan (wat je niet van iedereen kan zeggen) maar het is geen baby heoh we zullen het naar jou ook wel gaan doen dan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed zo JB! dat je van je afbijtgheghe
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
[..]
Ik word een beetje simpel van die complimentjes naar Tijn toe, alsof het een baby is die zn eerste stapjes zet en iedereen moet roepen: 'Oh! Wat goed!Je bent geweldig!!!' En dan in je handen klappen ofzo.
Ja, hij zet de juiste stappen en doet er tenminste iets aan (wat je niet van iedereen kan zeggen) maar het is geen baby heDat mag ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
quote:
Nee!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh we zullen het naar jou ook wel gaan doen dan!!
goed zo JB! dat je van je afbijtgheghe
Als je het niet persoonlijk opvat als ik lullige opmerkingen ga maken over je bedvaardigheden.quote:
Zo, met je baas nog wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ruzie met mn baas, helemaal in de dip daardoor en kreeg mn werk niet meer voor elkaar. en dat terwijl ik weer bijna betergemeld was
[..]
Ja, hij zet de juiste stappen en doet er tenminste iets aan (wat je niet van iedereen kan zeggen) maar het is geen baby heDat mag jij vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je hebt ergens een goed punt.
Mensen doodgooien met complimentjes kan ook avenrechts gaan werken.Dus af en toe negatief toespreken op fouten is ook nodig.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nou niet claimerig worden hè?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft nog maar iets meer dan vier uur om haar PM belofte aan mij waar te maken. sluit dus maar achteraan aan in de PM rij.
Mwa, daar maak ik me niet zo druk omquote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het niet persoonlijk opvat als ik lullige opmerkingen ga maken over je bedvaardigheden.
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Je interpretatie over het ongeduldige heb je onjuist. Vroeg naar bed: check!![]()
Dat het sneller morgen is: check(om mijn werk op tijd af te ronden).
Verder ben ik extreem rustig. Vast nog de alcohol en zo..
Je geeft het maar aan als je het vervelend vindt Tijn. Ik heb ook niet alle wijsheid in pacht en kan ook niet alles inschatten.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.En je hebt ergens een goed punt.
Mensen doodgooien met complimentjes kan ook avenrechts gaan werken.Dus af en toe negatief toespreken op fouten is ook nodig.
Nou, dat hoeft niet hoor, maar ik vind de manier waarop het soms tegen jou gezegd wordt een beetje overkomen als: Je bent nog zo'n kind, ik zal je wel even bemoederen, maar dat ligt niet aan jou hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.En je hebt ergens een goed punt.
Het was een leuke PM Airquote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou niet claimerig worden hè?![]()
Voor straf heb ik MNR vooraan gezet in de rij
Nope, maar als het lekker weer wordt, ga ik in ieder geval een van mijn zomerschoentjes uit de kast trekkenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nog wel die innerlijke rust
houden zo. Al wel bedacht wat je morgen aantrekt ?
Ik kan geen jurkje aan naar mn werk, maar zo gauw ik thuis ben, trek ik er eentje aan hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 20:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Nope, maar als het lekker weer wordt, ga ik in ieder geval een van mijn zomerschoentjes uit de kast trekken![]()
![]()
De que ca va....(don't ask, weet t zelf niet eens).
En jij Box? Al wilde plannen?
De kerel die me gister heeft geleerd cocktails te maken, dat was gewoon een replica van jou!quote:
Ziet er lekker uit en brengt me op een idee (Nee, ik weet dat het geen vissoep is, maar dat was wel mn ideequote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef kingmob het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk weer eens echt gekookt voor mezelf
Oh, met een blaadje! Hoe touchyquote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef kingmob het volgende:
[ afbeelding ]
je lijkt kwaak wel die post ook foto's van zn eten. maar dit is volgens mij een plaatje van internet...nepperdquote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef kingmob het volgende:
[ afbeelding ]
Een replica van mij?!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef MNR het volgende:
[..]
De kerel die me gister heeft geleerd cocktails te maken, dat was gewoon een replica van jou!![]()
Kheb een lekkere appelmartini/wodka cocktail op en een 'after eight', die was ook wel errug lekker![]()
Ik beweerde nergens dat dat niet zo wasquote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je lijkt kwaak wel die post ook foto's van zn eten. maar dit is volgens mij een plaatje van internet...nepperd
was het lekker?
ja dat is ook leuk, je bord beetje mooi maken. tof dat het lekker was!!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik beweerde nergens dat dat niet zo was
Had teveel honger, zal de volgende keer ff foto maken, want ik maak m'n eten wel graag mooi. Dat komt de beleving en daarmee de smaak ten goede
En het was lekker
Gewoon in je mond stoppenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh, met een blaadje! Hoe touchy![]()
(kheb trouwens gisteren geleerd, als je dat blaadje in je handpalm legt en je slaat er een keer hard op met je andere hand, komen die lekkere geur- en smaakstoffen uit).
Hahaha! Nou, hij was eigenlijk niet echt een open persoonlijkheid, dus heeft niet veel indruk op me achtergelaten. Maar ik bedoelde qua uiterlijk he?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een replica van mij?!dus ik ben niet uniek?!
vertel vertel, wat voor indruk liet hij achter bij jou?
Ik maak dit gerecht wekelijks, dus dan moet ik het ook wel kunnen inmiddelsquote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat is ook leuk, je bord beetje mooi maken. tof dat het lekker was!!
Nee hoor ik vind het niet vervelend. Ik vind het juist fijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Je geeft het maar aan als je het vervelend vindt Tijn. Ik heb ook niet alle wijsheid in pacht en kan ook niet alles inschatten.
Misschien heb ik dat nodig dat ik nog een beetje bemoederd wordt.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft niet hoor, maar ik vind de manier waarop het soms tegen jou gezegd wordt een beetje overkomen als: Je bent nog zo'n kind, ik zal je wel even bemoederen, maar dat ligt niet aan jou hoor
Ik zou er niet goed tegen kunnen als ze zo tegen mij praatten hoe goed bedoeld ook
quote:
Ik ben inderdaad niet vrijgezel. Maar Snuit weet ook dat ik hem wel zou willen proberen als ik wel vrijgezel zou zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aaah, dan is ie toch wel iets anders dan ik..quote:Op zondag 24 mei 2009 20:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Nou, hij was eigenlijk niet echt een open persoonlijkheid, dus heeft niet veel indruk op me achtergelaten. Maar ik bedoelde qua uiterlijk he?
Hij had een ontzettend leuk koppie, hele leuke grijns, heel mooi lijf, maar toonde erg weinig interesse in de mensen om hem heen. Verder kwam hij ook afwezig over. Maar ingredienten voor cocktails bedenken en deze tot hun recht laten komen, dat kon ie!
Nou zet die alvast maar klaar danquote:Op zondag 24 mei 2009 20:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Nope, maar als het lekker weer wordt, ga ik in ieder geval een van mijn zomerschoentjes uit de kast trekken![]()
![]()
De que ca va....(don't ask, weet t zelf niet eens).
En jij Box? Al wilde plannen?
Gezien het tijdstip val ik na afloop gewoon lekker in slaap om morgen weer fris en fruitig wakker te worden.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dat dat wel helpt in zo'n bui om even je frustraties kwijt te raken, maar toen ik op invoeren drukte, was het weg
quote:
daarom, frustraties wegquote:Op zondag 24 mei 2009 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip val ik na afloop gewoon lekker in slaap om morgen weer fris en fruitig wakker te worden.
Chocolade.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Mn taart, ik ben niet zo goed in het mooi maken van mn eten
Maar het is wel echt heel erg lekker![]()
(Komt nog cacaopoeder en misschien slagroom op)
Ik krijg er alweer honger vanquote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
O, das wel kut ja...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
![]()
ontdek net dat het toilet op de badkamer lekt...als ik doorspoel komt er water door het plafond beneden gedruppeld![]()
kut
Als die taart net zo lekker smaakt als hij eruit ziet komt het vast wel goed.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
ze lopen hier nog rond morgen..ff de voorman zoekenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das wel kut ja...
Gelijk bellen morgen
Was de les van vandaag niet 'beloofd is beloofd'? Daar hou ik je aan. Ik hecht namelijk erg veel waarde aan beloftes.quote:
Ik zie dat niet als een straf, maar als een warming up. Nu je opgewarmd bent kun je een briljante PM voor mij in elkaar gaan dichten.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
Voor straf heb ik MNR vooraan gezet in de rij
ik zeg... maar een tosti met kaas en de volgende sausquote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je lijkt kwaak wel die post ook foto's van zn eten. maar dit is volgens mij een plaatje van internet...nepperd
was het lekker?
Het moet alleen niet te zwaar zijn, want dan zakt t erinquote:Op zondag 24 mei 2009 20:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik krijg er alweer honger van
Versieren van een taart is een kwestie van groefjes en dingetjes er op leggen(ik lijk wel een wijf
)
quote:
Klinkt lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zeg... maar een tosti met kaas en de volgende saus
1 eetlepel maizena oplossen in 1 dl melk, doe hier een pilsje bij, en een glas rode port. 1 blok kippenboullon, laurierblaadjes (stuk of 2), blikje tomatenpuree, scheut olijfolie en piripiri poeder. Lekker mixen, saus in laten koken op laag vuur totdat je nog maar helft over hebt et voilla... tosti op zijn portugees, voor de gevorderde tosti eter voeg je aan deze tosti behalve kaas, ook worstjes en een plak gebakken bieflap toe![]()
dat is zwaar kut!! is het je eigen huis? of een huurhuis?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
![]()
ontdek net dat het toilet op de badkamer lekt...als ik doorspoel komt er water door het plafond beneden gedruppeld![]()
kut
Goede avondquote:
Hij ziet er alleen niet echt lekker uit, maar ik wéét toevallig dat ie beter smaaktquote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
Als die taart net zo lekker smaakt als hij eruit ziet komt het vast wel goed.
Kwestie van tien minuutjes voor hen wsquote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze lopen hier nog rond morgen..ff de voorman zoeken
en die saus serveer je naast de tosti?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zeg... maar een tosti met kaas en de volgende saus
1 eetlepel maizena oplossen in 1 dl melk, doe hier een pilsje bij, en een glas rode port. 1 blok kippenboullon, laurierblaadjes (stuk of 2), blikje tomatenpuree, scheut olijfolie en piripiri poeder. Lekker mixen, saus in laten koken op laag vuur totdat je nog maar helft over hebt et voilla... tosti op zijn portugees, voor de gevorderde tosti eter voeg je aan deze tosti behalve kaas, ook worstjes en een plak gebakken bieflap toe![]()
Hooooii Tijnquote:
nee over je tostiquote:Op zondag 24 mei 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
en die saus serveer je naast de tosti?
Wel grappig om te zien dat bijna iedereen zo postief op een hallo van Tijn reageertquote:
Helaas wel. Veel te snel naar mijn idee.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hooooii Tijn![]()
sow het weekend is weer voorbij
moet de port en het bier in de saus of drink je die erbij?quote:
Heb ik gezegd dat je geen pm meer kreeg vandaag? Ik heb je niet beloofd dat mijn antwoord aan jou de eerste zou zijn, wel dat die dit weekend nog zou komenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was de les van vandaag niet 'beloofd is beloofd'? Daar hou ik je aan. Ik hecht namelijk erg veel waarde aan beloftes.
[..]
Ik zie dat niet als een straf, maar als een warming up. Nu je opgewarmd bent kun je een briljante PM voor mij in elkaar gaan dichten.
Dat is toch leukquote:Op zondag 24 mei 2009 20:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat bijna iedereen zo postief op een hallo van Tijn reageert
Nee, maar ik weet dat jij er op reageert. En toevallig ben ik in een bui waar ik mensen uit hun tent probeer te lokken om niks. Sorry...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
Heb ik gezegd dat je geen pm meer kreeg vandaag? Ik heb je niet beloofd dat mijn antwoord aan jou de eerste zou zijn, wel dat die dit weekend nog zou komen![]()
Weet ik, had ik gezienquote:Op zondag 24 mei 2009 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet dat jij er op reageert. En toevallig ben ik in een bui waar ik mensen uit hun tent probeer te lokken om niks. Sorry...![]()
Ik vroeg me al af of je hem met je kaas erop moest doenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
Weet ik, had ik gezien
En dan voldoe ik graag aan je verwachtingen vandaag
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kut
die moet er in dus!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet de port en het bier in de saus of drink je die erbij?
maargoed, je hebt dus de dinges saus gevonden....
mijn internetheld
bier én port in de franscesinha saus? vandaar dat wij hem zo lekker vinden kwaakjequote:Op zondag 24 mei 2009 20:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die moet er in dus!
@JB het moet zoiets worden uiteindelijk
[ afbeelding ]
Jij wil óók al een PM van me?quote:
De jongste wilde bij nader inzien toch liever naar de speeltuin, toen ik al klaar stond met mijn zwempak aan, de tas ingepakt enz. Aangezien ik hen beloofd had te gaan zwemmen, en niet andersom, en het ook nog eens een meerderheid was die voor de speeltuin was, is het dus alsnog de speeltuin geworden.quote:
oja tuurlijk, stom sorry. maar zijn er andere mensen die het voor je moeten oplossen? of ben je zelf de lul qua kosten en gedoe?quote:
Het lijkt niet eens op een tostiquote:Op zondag 24 mei 2009 20:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die moet er in dus!
@JB het moet zoiets worden uiteindelijk
[ afbeelding ]
andere mensen...maar het was net klaar na 3 weken in een verbouwing gewoond te hebben...nu moet er dus weer een stuk uitgebroken wordenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja tuurlijk, stom sorry. maar zijn er andere mensen die het voor je moeten oplossen? of ben je zelf de lul qua kosten en gedoe?
Ligt eraan wat er mis is toch?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
andere mensen...maar het was net klaar na 3 weken in een verbouwing gewoond te hebben...nu moet er dus weer een stuk uitgebroken worden
De afvoer van het toilet...en die zit ingebouwd en is betegeldquote:
Heerlijk... Ik lag vanmiddag in het zonnetje op de bank te lezen en toen heb ik ook heerlijk een tukkie gedaan. Tukkies!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb heerlijk gelezen, en zelfs 3 kwartier geslapen
Wheeleys? Ik word oud...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
Nu moet ik nog 3 wheeleys op de wielen van de jongste gaan bevestigen.. ook dat heb ik beloofd.
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
andere mensen...maar het was net klaar na 3 weken in een verbouwing gewoond te hebben...nu moet er dus weer een stuk uitgebroken worden
ajj.. da's balen. Ik neem aan dat je het iig kunt verhalen op degene die het gemaakt heeft?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mooiquote:
Vervelendquote:Op zondag 24 mei 2009 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De afvoer van het toilet...en die zit ingebouwd en is betegeld
Ik heb bij opa en oma in het gras liggen zonnenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
Oooh jongens! Eten in het avondzonnetje op je balkon met een biertje!
Het leven is goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |