Ooo oke, ik snapquote:Op zondag 24 mei 2009 18:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Rotterdam, ben van oorsprong brabander, dan wordt je nooit een randstedeling
Ja, best wel eigenlijkquote:
Ja dat dus. Blijdorp is ook vet, dus dan ligt het aan het gezelschapquote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
Het is tenminste maar net wat je er voor over hebt
Dan wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wel als je net als ik nog naar huis te moet zometeen
Is dat maar 10 uur?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
met 2 uur rijden is de kans op blijven slapen ook groter
Dan moet dat haast welquote:Op zondag 24 mei 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Lekker die taartquote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk
en:
ie chocoladevulling voor de taart is zo heerlijk![]()
![]()
(320 ml slagroom koken met twee afgestreken eetlepels suiker en een snufje zout, dan 450 gram chocolade erbij mieteren en 120 gram boter en roeren tot het allemaal gesmolten is en dan nog 100 ml melk er doorheen roeren, maar dat ben ik vergeten)
Goed voor de lijn ook
Ja vanaf Groningen is het 9 en half uurquote:Op zondag 24 mei 2009 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is dat maar 10 uur?
Maar dan nog.. in 1 dag op en neer zie ik me dat niet zo snel doen. In 1 weekend ook niet trouwens
Last van heimwee pien?
Ja, weleens, maar dit heb je al 8 keer gevraagd ofzoquote:Op zondag 24 mei 2009 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker die taart![]()
Tsja ik mis wel eens iets. Daar kan ik niks aan doen.
Jij mag ook blijven slapen ookal woon je om de hoek hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:
Dat is inderdaad wel leuk. Ik ben er begin deze maand geweestquote:Op zondag 24 mei 2009 18:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar abbonee geweest. Dan mag je ook achter de schermen enzo, echt heel gaaf
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij mag ook blijven slapen ookal woon je om de hoek hoor
Als het zolang is moet je wel een hele zooi stops meetellen. Naar Denemarken deed ik 10 uur over 8 uur en naar Berlijn, 7 over 6 ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja vanaf Groningen is het 9 en half uur
Geen heimwee, teminste, niet echt... Vind het alleen irritant om niet mn vriendjes en vriendinnetjes om me heen te hebbenEn in 1 keer is best te doen
Hier is ook een dierentuin sinds een aantal jaar, zit me af te vragen of ik een abonnement zal nemen, maar eigenlijk is het voor ons net iets te ver weg (toen we nog aan de andere kant van de stad woonden, gingen we regelmatig (was net open) Nu schijnt het veel mooier te zijn en zit ik dus weer te twijfelen...quote:Op zondag 24 mei 2009 18:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar abbonee geweest. Dan mag je ook achter de schermen enzo, echt heel gaaf
Ik eind vorige maand (Heb berg foto's hier neergegooid toenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk. Ik ben er begin deze maand geweest
Ja, die heb ik toen gezienquote:Op zondag 24 mei 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik eind vorige maand (Heb berg foto's hier neergegooid toen)
TomTom zegt 9 en half uurquote:Op zondag 24 mei 2009 18:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als het zolang is moet je wel een hele zooi stops meetellen. Naar Denemarken deed ik 10 uur over 8 uur en naar Berlijn, 7 over 6 ofzo.
Berlijn is voor mij bijna 7 uur (West-Brabant)quote:Op zondag 24 mei 2009 18:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als het zolang is moet je wel een hele zooi stops meetellen. Naar Denemarken deed ik 10 uur over 8 uur en naar Berlijn, 7 over 6 ofzo.
Voordeel van een abbo was voor mij dat ik op een dag als vandaag heel snel even een paar uurtjes ging met m'n ex. Normaal maak je er een hele dag van, dat 'hoeft' dan niet zo. Verder moest je 4 keer gaan om het er uit te krijgen in een jaar, dat heb je er het eerste jaar er zo uit.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier is ook een dierentuin sinds een aantal jaar, zit me af te vragen of ik een abonnement zal nemen, maar eigenlijk is het voor ons net iets te ver weg (toen we nog aan de andere kant van de stad woonden, gingen we regelmatig (was net open) Nu schijnt het veel mooier te zijn en zit ik dus weer te twijfelen...
Maar ik heb geen logeerbed hoorquote:
Ja, geloof dat t hier 3,5 keer is ofzoquote:Op zondag 24 mei 2009 18:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Voordeel van een abbo was voor mij dat ik op een dag als vandaag heel snel even een paar uurtjes ging met m'n ex. Normaal maak je er een hele dag van, dat 'hoeft' dan niet zo. Verder moest je 4 keer gaan om het er uit te krijgen in een jaar, dat heb je er het eerste jaar er zo uit.
Oke het is al goed.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, weleens, maar dit heb je al 8 keer gevraagd ofzo
Wij hadden altijd zo'n familieabonnement. Fantastisch was dat!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Voordeel van een abbo was voor mij dat ik op een dag als vandaag heel snel even een paar uurtjes ging met m'n ex. Normaal maak je er een hele dag van, dat 'hoeft' dan niet zo. Verder moest je 4 keer gaan om het er uit te krijgen in een jaar, dat heb je er het eerste jaar er zo uit.
klein baalmomentjequote:
Tot straksquote:Op zondag 24 mei 2009 18:45 schreef Murmeli het volgende:
even een tvp-tje anders moet ik jullie steeds zoeken
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
A couple of New Jersey hunters are out in the woods when one of them falls to the ground. He doesn't seem to be breathing, his eyes are rolled back in his head. The other guy whips out his cell phone and calls the emergency services. He gasps to the operator: 'My friend is dead! What can I do?'
The operator, in a calm soothing voice says: 'Just take it easy. I can help. First, let's make sure he's dead'
There is a silence, then a shot is heard.
The guy's voice comes back on the line. He says: 'OK, now what?'
Gelukkig maar een kleintje. Wat is er dan?quote:
Goeie grapquote:
Da's in Emmen toch? Ga ik volgende week naartoe!quote:
Met wie?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's in Emmen toch? Ga ik volgende week naartoe!
Kwam mezelf ff tegenquote:
Leukquote:Op zondag 24 mei 2009 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's in Emmen toch? Ga ik volgende week naartoe!
Meis toch!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:52 schreef Sinceria het volgende:
Verdomme nou moet ik weer huilen.![]()
![]()
Emotionele rollercoaster hierzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |