Mja.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je in deze post nog even wat wijzigen in de reactie.
Ik was toen ik zwanger was altijd vrolijkquote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er op mijn werk dan vooral last van
En mijn collega is dan zo liefDie zegt dan altijd: Is het weer zo ver meis?
JaZegtie: Kom maar op! Ik kan het hebben. Heb zelf een zwangere muts meegemaakt dagelijks dus jou kan ik ook wel hebben.
En dan moet ik lachen en smelt ik en ben ik het vaak kwijtTegenover hem dan
Tijnbrein heeft nog wat goed te maken!!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef Murmeli het volgende:
hmmmmz best jammer....
afreageren op iemand anders die je niet lief vindt?
Kan je dan wel liggen met de kindjes?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok
Kom je hierheen? Ik zit met de kindjes!
En het gaat over zwangerschap. Daar gaat mijn zin.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was toen ik zwanger was altijd vrolijk
Maar mn ex werd dus altijd kwaad, ben heel blij dat ik daar nu niet meer tegen hoef te 'vechten'
Neuken?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En het gaat over zwangerschap. Daar gaat mijn zin.
Oh ja dat is waar.quote:
Het is ruim 7 jaar geleden hoor, nu ben ik niet zwanger en word ik het ook nietquote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En het gaat over zwangerschap. Daar gaat mijn zin.
Moet me ff afreagerenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ja dat is waar.![]()
Wat had je in gedachten?
Dat vind jij wel geil, neuken met iemand die geen zin heeft?quote:
Oequote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eer jij hier bent, liggen ze in bed
Ik heb een heel fijn bed
Kom maar op dan.quote:
Dat verander ik welquote:Op zondag 24 mei 2009 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind jij wel geil, neuken met iemand die geen zin heeft?
tuurlijk mag je dat. ik ben wel nieuwsgierig waarom precies. dan weet ik ook wat ik de volgende keer iig niet mo0et posten....quote:
Kom jij maar hierheenquote:
Met een oranje dekbedovertrekquote:
Is goed. PM je adres maar.quote:
Ze heeft zelf dat deel van dr post weggehaalddat daarover gingquote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dat. ik ben wel nieuwsgierig waarom precies. dan weet ik ook wat ik de volgende keer iig niet mo0et posten....
Ik heb hem niet verwijderd maar hetgeen wat er stond vervangen voor eenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dat. ik ben wel nieuwsgierig waarom precies. dan weet ik ook wat ik de volgende keer iig niet mo0et posten....
Nee=ja bij jou dus.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat verander ik wel
En een beetje tegenstribbelen mag best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |