Als die taart net zo lekker smaakt als hij eruit ziet komt het vast wel goed.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Mn taart, ik ben niet zo goed in het mooi maken van mn eten
Maar het is wel echt heel erg lekker![]()
(Komt nog cacaopoeder en misschien slagroom op)
ze lopen hier nog rond morgen..ff de voorman zoekenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das wel kut ja...
Gelijk bellen morgen
Was de les van vandaag niet 'beloofd is beloofd'? Daar hou ik je aan. Ik hecht namelijk erg veel waarde aan beloftes.quote:
Ik zie dat niet als een straf, maar als een warming up. Nu je opgewarmd bent kun je een briljante PM voor mij in elkaar gaan dichten.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
Voor straf heb ik MNR vooraan gezet in de rij
ik zeg... maar een tosti met kaas en de volgende sausquote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je lijkt kwaak wel die post ook foto's van zn eten. maar dit is volgens mij een plaatje van internet...nepperd
was het lekker?
Het moet alleen niet te zwaar zijn, want dan zakt t erinquote:Op zondag 24 mei 2009 20:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik krijg er alweer honger van
Versieren van een taart is een kwestie van groefjes en dingetjes er op leggen(ik lijk wel een wijf
)
quote:
Klinkt lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zeg... maar een tosti met kaas en de volgende saus
1 eetlepel maizena oplossen in 1 dl melk, doe hier een pilsje bij, en een glas rode port. 1 blok kippenboullon, laurierblaadjes (stuk of 2), blikje tomatenpuree, scheut olijfolie en piripiri poeder. Lekker mixen, saus in laten koken op laag vuur totdat je nog maar helft over hebt et voilla... tosti op zijn portugees, voor de gevorderde tosti eter voeg je aan deze tosti behalve kaas, ook worstjes en een plak gebakken bieflap toe![]()
dat is zwaar kut!! is het je eigen huis? of een huurhuis?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
![]()
ontdek net dat het toilet op de badkamer lekt...als ik doorspoel komt er water door het plafond beneden gedruppeld![]()
kut
Goede avondquote:
Hij ziet er alleen niet echt lekker uit, maar ik wéét toevallig dat ie beter smaaktquote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
Als die taart net zo lekker smaakt als hij eruit ziet komt het vast wel goed.
Kwestie van tien minuutjes voor hen wsquote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze lopen hier nog rond morgen..ff de voorman zoeken
en die saus serveer je naast de tosti?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zeg... maar een tosti met kaas en de volgende saus
1 eetlepel maizena oplossen in 1 dl melk, doe hier een pilsje bij, en een glas rode port. 1 blok kippenboullon, laurierblaadjes (stuk of 2), blikje tomatenpuree, scheut olijfolie en piripiri poeder. Lekker mixen, saus in laten koken op laag vuur totdat je nog maar helft over hebt et voilla... tosti op zijn portugees, voor de gevorderde tosti eter voeg je aan deze tosti behalve kaas, ook worstjes en een plak gebakken bieflap toe![]()
Hooooii Tijnquote:
nee over je tostiquote:Op zondag 24 mei 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
en die saus serveer je naast de tosti?
Wel grappig om te zien dat bijna iedereen zo postief op een hallo van Tijn reageertquote:
Helaas wel. Veel te snel naar mijn idee.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hooooii Tijn![]()
sow het weekend is weer voorbij
moet de port en het bier in de saus of drink je die erbij?quote:
Heb ik gezegd dat je geen pm meer kreeg vandaag? Ik heb je niet beloofd dat mijn antwoord aan jou de eerste zou zijn, wel dat die dit weekend nog zou komenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was de les van vandaag niet 'beloofd is beloofd'? Daar hou ik je aan. Ik hecht namelijk erg veel waarde aan beloftes.
[..]
Ik zie dat niet als een straf, maar als een warming up. Nu je opgewarmd bent kun je een briljante PM voor mij in elkaar gaan dichten.
Dat is toch leukquote:Op zondag 24 mei 2009 20:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat bijna iedereen zo postief op een hallo van Tijn reageert
Nee, maar ik weet dat jij er op reageert. En toevallig ben ik in een bui waar ik mensen uit hun tent probeer te lokken om niks. Sorry...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
Heb ik gezegd dat je geen pm meer kreeg vandaag? Ik heb je niet beloofd dat mijn antwoord aan jou de eerste zou zijn, wel dat die dit weekend nog zou komen![]()
Weet ik, had ik gezienquote:Op zondag 24 mei 2009 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet dat jij er op reageert. En toevallig ben ik in een bui waar ik mensen uit hun tent probeer te lokken om niks. Sorry...![]()
Ik vroeg me al af of je hem met je kaas erop moest doenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
Weet ik, had ik gezien
En dan voldoe ik graag aan je verwachtingen vandaag
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ontdek net dat het toilet op de badkamer lekt...als ik doorspoel komt er water door het plafond beneden gedruppeld![]()
kut
die moet er in dus!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet de port en het bier in de saus of drink je die erbij?
maargoed, je hebt dus de dinges saus gevonden....
mijn internetheld
bier én port in de franscesinha saus? vandaar dat wij hem zo lekker vinden kwaakjequote:Op zondag 24 mei 2009 20:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die moet er in dus!
@JB het moet zoiets worden uiteindelijk
[ afbeelding ]
Jij wil óók al een PM van me?quote:
De jongste wilde bij nader inzien toch liever naar de speeltuin, toen ik al klaar stond met mijn zwempak aan, de tas ingepakt enz. Aangezien ik hen beloofd had te gaan zwemmen, en niet andersom, en het ook nog eens een meerderheid was die voor de speeltuin was, is het dus alsnog de speeltuin geworden.quote:
oja tuurlijk, stom sorry. maar zijn er andere mensen die het voor je moeten oplossen? of ben je zelf de lul qua kosten en gedoe?quote:
Het lijkt niet eens op een tostiquote:Op zondag 24 mei 2009 20:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die moet er in dus!
@JB het moet zoiets worden uiteindelijk
[ afbeelding ]
andere mensen...maar het was net klaar na 3 weken in een verbouwing gewoond te hebben...nu moet er dus weer een stuk uitgebroken wordenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja tuurlijk, stom sorry. maar zijn er andere mensen die het voor je moeten oplossen? of ben je zelf de lul qua kosten en gedoe?
Ligt eraan wat er mis is toch?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
andere mensen...maar het was net klaar na 3 weken in een verbouwing gewoond te hebben...nu moet er dus weer een stuk uitgebroken worden
De afvoer van het toilet...en die zit ingebouwd en is betegeldquote:
Heerlijk... Ik lag vanmiddag in het zonnetje op de bank te lezen en toen heb ik ook heerlijk een tukkie gedaan. Tukkies!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb heerlijk gelezen, en zelfs 3 kwartier geslapen
Wheeleys? Ik word oud...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
Nu moet ik nog 3 wheeleys op de wielen van de jongste gaan bevestigen.. ook dat heb ik beloofd.
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
andere mensen...maar het was net klaar na 3 weken in een verbouwing gewoond te hebben...nu moet er dus weer een stuk uitgebroken worden
ajj.. da's balen. Ik neem aan dat je het iig kunt verhalen op degene die het gemaakt heeft?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mooiquote:
Vervelendquote:Op zondag 24 mei 2009 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De afvoer van het toilet...en die zit ingebouwd en is betegeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |