quote:Op zondag 24 mei 2009 18:07 schreef mafkees01 het volgende:
Niet zeiken. je krijgt ervoor betaald.
Ik heb eens vijf dagen (1,5 maand lang) in 30 graden moeten zweten omdat ze geen airco hadden terwijl ik 0 euro betaald kreeg (stage)
Teringlijers
Ik ook, maar morgen ben ik vrijquote:Op zondag 24 mei 2009 18:04 schreef Furia het volgende:
Ik moet nu werkenen het is nu ook heerlijk weer
Wat heb je daar van geleerd?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:07 schreef mafkees01 het volgende:
Niet zeiken. je krijgt ervoor betaald.
Ik heb eens vijf dagen (1,5 maand lang) in 30 graden moeten zweten omdat ze geen airco hadden terwijl ik 0 euro betaald kreeg (stage)
Teringlijers
Morgen moet ik ookquote:Op zondag 24 mei 2009 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook, maar morgen ben ik vrij
Ik moet ook werken -ter afwisseling op mijn bijstand-, maar lekker van 6-11 dus ik kan erna weer vrolijck de zon inquote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef washball het volgende:
Morgen word het weer fantastisch weer, maar TS heeft een baan en moet dus werken.
Klacht: Moeten werken i.p.v. chillen in de zon.
Verwachter reactie:
TS werkt
OMFGquote:Op zondag 24 mei 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
TS heeft niks te klagen, zo ziet mijn week eruit:
[ afbeelding ]
50Cquote:Op zondag 24 mei 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt beter werken (mits kantoor met airco) met dat weer dan met je ballen op het strand worden gekookt. Lekker ook die klamme nachten.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel goed smeren he, anders ben je op je 40e een verdroogd veenlijk en heb je met je 60e huidkanker.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:02 schreef L0t.. het volgende:
Ik ga morgen heel de dag heeeerlijk in de zon liggen, witbiertje erbij, muziekjeZal aan je denken TS.
Ja baas.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel goed smeren he, anders ben je op je 40e een verdroogd veenlijk en heb je met je 60e huidkanker.
Welke klamme nachten? Men heeft hiet standaard airco hoor en de mijn staat op een constante 22 graden.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt beter werken (mits kantoor met airco) met dat weer dan met je ballen op het strand worden gekookt. Lekker ook die klamme nachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |