Dus..?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef Plazier het volgende:
[..]
Ik studeer voor huisarts momenteel dus...
Volgensmij doet tarrel pijn, dit jeukt na een tijdje. Volgensmij gaat het jeuken omdat die niet afgeveegde stront aan het uitharden is.quote:
Dat is het volgensmij niet, want als het begint te jeuken ga ik vaak terug naar de wc en dan ''schraap'' ik de hard geworden stukjes er met wc papier af en dan is het ook gewoon klaar. Misschien is het een beetje te vergelijken met een helende wond; wonden die aan het genezen zijn jeuken ook...quote:Op zondag 24 mei 2009 17:22 schreef _LotT het volgende:
ik heb vandaag net bio gestudeerd en dit deed me onmiddellijk denken aan: de Enterobius vermicularis (aarsmade)
bij ons raakt 50% vd kinderen en vroeg of laat 20% van de volwassenen besmet
is niet echt gevaarlijk maar veroorzaakt wel een irriterende jeuk
ik weet absoluut niet of je dit hebt maar het deed me er aan denken xD
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef Meddo het volgende:
Ik heb altijd dat mijn konthaar op mijn kont gaat plakken. De volgende keer dat ik dan moet poepen wordt alles opgehoopt en komen er allemaal sliertjes poep tussen de haren door![]()
Net een eisnijder
Ja dat denk ik toch mooi niet! Laatste handeling? Soms kan ik blijven vegen. En na een tijdje dan heb ik zoiets van de boel de boel! En dan begint het hele gezeik...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef troellie het volgende:
Gewoon even als laatste handeling met een vochtig toiletpapiertje navegen! Opgelost!
Ranzige dwergquote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef Meddo het volgende:
Ik heb altijd dat mijn konthaar op mijn kont gaat plakken. De volgende keer dat ik dan moet poepen wordt alles opgehoopt en komen er allemaal sliertjes poep tussen de haren door![]()
Net een eisnijder
Dat heb ik nu dus gedaanquote:
Dat is een probleem, geen dilemma.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:35 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Dat je kont kan gaan jeuken als er nog een restje poep in zit na het kleien van een dino.
Dat probleem kan uitlopen op een dilemma.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is een probleem, geen dilemma.
Exact.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:03 schreef M1stral het volgende:
Er is geen sprake van een dilemma, alleen een probleem.
Ik zie nergens twee of meer alternatieven aangedragen worden om TS zijn probleem te verhelpen, waaruit hij dan niet kan beslissen welke oplossing te hanteren.
Geen dilemma.
Lolligerd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:08 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Jij snapt het niet omdat je een meisje bent
Serieus; als je te lang blijft vegen en er blijft ontlasting mee komen, dan zit er te veel vet in je ontlasting. Minder vet, meer vezels. Dan wordt je ontlasting wat 'compacter' en is het probleem zeker weten opgelost.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:13 schreef Plazier het volgende:
[..]
Ja dat denk ik toch mooi niet! Laatste handeling? Soms kan ik blijven vegen. En na een tijdje dan heb ik zoiets van de boel de boel! En dan begint het hele gezeik...
Een wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:11 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Serieus; als je te lang blijft vegen en er blijft ontlasting mee komen, dan zit er te veel vet in je ontlasting. Minder vet, meer vezels. Dan wordt je ontlasting wat 'compacter' en is het probleem zeker weten opgelost.
En anders; koop een bidet.
Zo'n mini-pleetje met zo'n waterstraaltje tegen je kont. Voor de rijken. Toiletpapier is voor het plebs, je weet.quote:
Klinkt wel geilquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:33 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Zo'n mini-pleetje met zo'n waterstraaltje tegen je kont. Voor de rijken. Toiletpapier is voor het plebs, je weet.
Ik wou er nog op ingaan, maar 't werd al verpest...helaas....quote:
Volgens mij moet ik daar niet op klikken op mijn werkquote:
Nu zal er altijd een leeg plekje in mijn hart blijvenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:28 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Ik wou er nog op ingaan, maar 't werd al verpest...helaas....
Moeten we rouwen? Of Mirjam bedanken? Ik ben er kapot van, echt....quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:18 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Nu zal er altijd een leeg plekje in mijn hart blijven
Waarom zouden we Mirjam bedanken? Ik weet niet of ik hier nog over heen komquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Moeten we rouwen? Of Mirjam bedanken? Ik ben er kapot van, echt....
Mirjam.....zie wat je deze jongen aandoet.....wat de gevolgen van je acties zijn verdorie!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:23 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Waarom zouden we Mirjam bedanken? Ik weet niet of ik hier nog over heen kom
Hoe kan dat als we je gevoelens niet eens kennen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:27 schreef Eindbaasbaas het volgende:
Ja echt niemand respecteert mijn gevoelens
Goeie vraag Lienquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe kan dat als we je gevoelens niet eens kennen?
Waar kan je dat kopen vochtig toilet papier?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:40 schreef Lollystokje het volgende:
Gebruik vochtig toiletpapier. Dat is veel zachter. :-) En smeer zinkzalf of sudocrème.
In de supermarkt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:11 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Waar kan je dat kopen vochtig toilet papier?
En die handdoek hang je dan terug?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:02 schreef Cavalinho het volgende:
Met een handdoekje dat er naast hangt, in een gezin heb je elk je eigen.
Of met een fohn.
Moderne computergestuurde hebben een ingebouwde droger.
Ligt eraan.Als je je handen hebt gewassen en je droogt je handen, doe je de handdoek ook niet meteen in de was na elke keer dat je die gebruikt, neem ik aan.quote:
Als ik kak welquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:48 schreef Eindbaasbaas het volgende:
Dus jij spoelt elke dag je reet?
Jij niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:48 schreef Eindbaasbaas het volgende:
Dus jij spoelt elke dag je reet?
Jij neemt me nooit serieus en je luistert nooit naar wat ik zegquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:12 schreef Lienekien het volgende:
Eindbaasbaas moet je in dit topic sowieso niet serieus nemen.
Maar krijg je dan geen kouwe reet als je je konthaar scheert?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef Brannagh het volgende:
Heerlijk gesprek.
Ik ben bang dat als ik hars, het lekker aan elkaar blijft plakken. Ik scheer het
Je stront bevriest in je rectum in de winter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Maar krijg je dan geen kouwe reet als je je konthaar scheert?
Gaat je kont dan niet aan elkaar plakken van al dat zweet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Je stront bevriest in je rectum in de winter.
Nee, alleen glijdt het zweet wel lekker door je naad heen.
Wees eerst maar eens serieus!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Jij neemt me nooit serieus en je luistert nooit naar wat ik zeg
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:29 schreef Lienekien het volgende:
Wees eerst maar eens serieus!
Of ben je echt zo wereldvreemd?
Nee, en als het wel zo is, dan flikker je er water inquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:29 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Gaat je kont dan niet aan elkaar plakken van al dat zweet?
Maar dan krijg je toch een natte kont?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:30 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Nee, en als het wel zo is, dan flikker je er water in
Af en toe, en jij?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom je wel eens in een supermarkt?
Dat moet je ook laten doen, terwijl je je billen spreid. De laatste plakresten worden met olie weggehaald.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef Brannagh het volgende:
Heerlijk gesprek.
Ik ben bang dat als ik hars, het lekker aan elkaar blijft plakken. Ik scheer het
Als ik mn eigen reet kan scheren, kan ik het toch ook harsen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:32 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat moet je ook laten doen, terwijl je je billen spreid. De laatste plakresten worden met olie weggehaald.
Zelf doen lijkt me onmogelijk.
Wat nou als je kont wat dikker is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:34 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Als ik mn eigen reet kan scheren, kan ik het toch ook harsen?
Welke olie? Kan er vast wel bij xD
laat je 2 piercings zetten in je kadetjes, en bind je ze met een touwtje aan haakjes in de muur vast.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:35 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Wat nou als je kont wat dikker is?
Morgenmiddag, kwart over vijf, bij het vochtige toiletpapier?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch een natte kont?
[..]
Af en toe, en jij?
Welke supermarkt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Morgenmiddag, kwart over vijf, bij het vochtige toiletpapier?
Als je zo gevoelig bent, moet je wel het vochtige papier met aloë vera nemen, hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:45 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Waarom moet je constant op mijn hart trappen
Wat is dat aloe vera?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je zo gevoelig bent, moet je wel het vochtige papier met aloë vera nemen, hoor.
Een vetplant die een bepaald sap in de bladeren heeft dat geneeskrachtig is en goed voor de huid.quote:
Ik heb nu steeds het gevoel dat ik moet kakken, maar als ik naar de plee ga wil het er niet uit, hoe hard ik ook drukquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef quirina het volgende:
Als je die gel uit de aloë niet uit laat druppen en opeet krijg je ontzettend de diarree. Misschien wel zo erg dat jeje poeperd niet eens af hoeft te vegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |