laat je 2 piercings zetten in je kadetjes, en bind je ze met een touwtje aan haakjes in de muur vast.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:35 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Wat nou als je kont wat dikker is?
Morgenmiddag, kwart over vijf, bij het vochtige toiletpapier?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch een natte kont?
[..]
Af en toe, en jij?
Welke supermarkt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Morgenmiddag, kwart over vijf, bij het vochtige toiletpapier?
Als je zo gevoelig bent, moet je wel het vochtige papier met aloë vera nemen, hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:45 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Waarom moet je constant op mijn hart trappen
Wat is dat aloe vera?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je zo gevoelig bent, moet je wel het vochtige papier met aloë vera nemen, hoor.
Een vetplant die een bepaald sap in de bladeren heeft dat geneeskrachtig is en goed voor de huid.quote:
Ik heb nu steeds het gevoel dat ik moet kakken, maar als ik naar de plee ga wil het er niet uit, hoe hard ik ook drukquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef quirina het volgende:
Als je die gel uit de aloë niet uit laat druppen en opeet krijg je ontzettend de diarree. Misschien wel zo erg dat jeje poeperd niet eens af hoeft te vegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |