Dus..?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef Plazier het volgende:
[..]
Ik studeer voor huisarts momenteel dus...
Volgensmij doet tarrel pijn, dit jeukt na een tijdje. Volgensmij gaat het jeuken omdat die niet afgeveegde stront aan het uitharden is.quote:
Dat is het volgensmij niet, want als het begint te jeuken ga ik vaak terug naar de wc en dan ''schraap'' ik de hard geworden stukjes er met wc papier af en dan is het ook gewoon klaar. Misschien is het een beetje te vergelijken met een helende wond; wonden die aan het genezen zijn jeuken ook...quote:Op zondag 24 mei 2009 17:22 schreef _LotT het volgende:
ik heb vandaag net bio gestudeerd en dit deed me onmiddellijk denken aan: de Enterobius vermicularis (aarsmade)
bij ons raakt 50% vd kinderen en vroeg of laat 20% van de volwassenen besmet
is niet echt gevaarlijk maar veroorzaakt wel een irriterende jeuk
ik weet absoluut niet of je dit hebt maar het deed me er aan denken xD
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef Meddo het volgende:
Ik heb altijd dat mijn konthaar op mijn kont gaat plakken. De volgende keer dat ik dan moet poepen wordt alles opgehoopt en komen er allemaal sliertjes poep tussen de haren door![]()
Net een eisnijder
Ja dat denk ik toch mooi niet! Laatste handeling? Soms kan ik blijven vegen. En na een tijdje dan heb ik zoiets van de boel de boel! En dan begint het hele gezeik...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef troellie het volgende:
Gewoon even als laatste handeling met een vochtig toiletpapiertje navegen! Opgelost!
Ranzige dwergquote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef Meddo het volgende:
Ik heb altijd dat mijn konthaar op mijn kont gaat plakken. De volgende keer dat ik dan moet poepen wordt alles opgehoopt en komen er allemaal sliertjes poep tussen de haren door![]()
Net een eisnijder
Dat heb ik nu dus gedaanquote:
Dat is een probleem, geen dilemma.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:35 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Dat je kont kan gaan jeuken als er nog een restje poep in zit na het kleien van een dino.
Dat probleem kan uitlopen op een dilemma.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is een probleem, geen dilemma.
Exact.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:03 schreef M1stral het volgende:
Er is geen sprake van een dilemma, alleen een probleem.
Ik zie nergens twee of meer alternatieven aangedragen worden om TS zijn probleem te verhelpen, waaruit hij dan niet kan beslissen welke oplossing te hanteren.
Geen dilemma.
Lolligerd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:08 schreef Eindbaasbaas het volgende:
[..]
Jij snapt het niet omdat je een meisje bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |