quote:Op zondag 24 mei 2009 17:04 schreef RowanF1 het volgende:
Hoop op Feyenoord, maar gaat hem waarschijnlijk niet worden. Ook met wonderdokter Mario Been aan het roer.. ik doe een gok op FC Twente of Vitesse.
Gauw vooruitkijken dan, dat helpt. Heb nog geen officiële datum voor de loting gekregen / gevonden helaas. Iemand die dit al weet?quote:
Op naar de volgende finale!quote:
quote:Bekerfinale vervroegd
ZEIST - De finale om de KNVB-beker is komend seizoen naar voren gehaald op de speelkalender van het betaalde voetbal. Op verzoek van de clubs, die maandag in Zeist bijeen waren voor de algemene vergadering, wordt het duel op een zondag in De Kuip tussen de 33e en 34e ronde van de eredivisie gespeeld. Daardoor komt er voor de afsluitende competitieronde meer duidelijkheid over de mogelijke verdeling van de startbewijzen voor de play-offs om een plaats in de Europa League.
In het voorbije seizoen werd de bekerfinale tussen SC Heerenveen en FC Twente na afloop van de competitie gespeeld. Dat leverde de nodige verwarring op over de exacte toewijzing van de diverse startbewijzen voor Europees voetbal.
Door de vervroegde datum voor de bekerfinale moet de KNVB in het voorgenomen competitieschema nog wel een extra midweekse speelronde half april inlassen. De betrokken eredivisieclubs moeten dit zelf met de lokale autoriteiten rondmaken. Het officieuze speelschema wordt waarschijnlijk eind deze week naar de clubs gestuurd, waarna de KNVB mogelijk volgende week het definitieve competitieprogramma kan publiceren.
Tussen ronde 33 en 34 vind ik dan ook weer wat raar.. Begin dan die play-offs gewoon een week later of schaf ze helemaal af. Of bekerfinale nog een ronde eerder, met nog 1 speelronde te gaan kom je wel heel dicht in de buurt van competitievervalsing (kans op 1 ploeg die niets meer te winnen heeft + 2 teams die een wedstrijd/week minder rust hebben gehad)quote:
quote:KNVB bekerloting op dinsdag 7 juli
De loting voor de eerste en tweede ronde van het KNVB bekertoernooi 2009/'10 vindt dinsdag 7 juli om 14.00 uur plaats in de Rinus Michels Dug-out, gelegen op het sportcomplex tegenover het KNVB Bondsbureau.
In de eerste ronde strijden 48 amateurverenigingen tegen elkaar om één van de 24 plaatsen in de tweede ronde, waarin ook alle betaaldvoetbalorganisaties instromen. De loting zal uitgevoerd worden door dhr. Heinrich Welling, competitieplanner van de KNVB, in samenwerking met Ronald Graafland, doelman van voetbalclub Vitesse.
Aangezien er dit jaar meer zaterdag- dan zondagamateurverenigingen deelnemen en voor iedere wedstrijd een zaterdag tegen een zondagteam geloot wordt, zal de eerste speelronde van de KNVB beker plaatsvinden op zaterdag 29 augustus. De wedstrijden in de tweede ronde worden gespeeld op dinsdag 22, woensdag 23 en donderdag 24 september.
Bron: KNVB
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk met PSV dat alleen reserves opstelt
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dat kunnen we wel aan Reker overlaten, deze voormalige toptrainer zal toch nog wel iets kunnen/mogen bij de lampjes. Sinds Rutten in Eindhoven heeft hij net zo veel te vertellen als die vaatdoek die bij mij op het aanrecht ligt.. Wat een ontvangst krijgt hij weer in Enschede binnenkort. Het is te hopen voor de beste man dat hij dan een griepje onder de leden heeft en niet hoeft te komen, want ik vrees dat hij deze keer anders voortijdig het stadion zal verlaten. Hij zal niet weten wat hij mee gaat maken. En dan heb ik nog niet eens over Fredje en Ten Hag.
quote:A. FC Hilversum - sv Spakenburg
B. Hoek – Gemert
C. Capelle – UNA
D. Groene Ster - Harkemase Boys
E. IJsselmeervogels - HSC '21
F. Westlandia – Nunspeet
G. Babberich – Kloetinge
H. De Treffers - Go Ahead Kampen
J. FC Chabab – WHC
K. Drachtster Boys - SC Joure
L. Waspik - SDC Putten
M. JVC Cuijk – ASWH
N. EVV – Barendrecht
P. Rijnsburgse Boys – Argon
Q. ACV - AFC Amsterdam
R. GVVV – WKE
S. AFC '34 – Zaanslag
T. LRC Leerdam - Quick 20
U. Excelsior M - Rood Wit 62
V. HBS – Bennekom
W. DOVO – Haaglandia
X. Schaesberg - Sparta Nijkerk
Y. Achilles '29 – Berkum
Z. HHC Hardenberg - FC Lisse
Op naar Frieslandquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Twente heeft in iedergeval een makkie![]()
Heerenveen of Cambuur?quote:
EVV is vooral heel ver weg. Baronie wel een aardige ploeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:44 schreef BVO het volgende:
Barendrecht eerst bij EVV, dan bij Baronie of Kloetinge... ik word er niet warm van.
Maar die derde ronde halen we.
quote:Geen droomloting voor amateurclubs
ROTTERDAM
Voor de regionale deelnemers aan het toernooi om de ’grote’ KNVB-beker, zit een lucratieve wedstrijd tegen een gerenommeerde profclub er eventueel pas in de derde ronde in. Capelle, Barendrecht, ASWH en Excelsior M moeten dan de eerste twee schiftingen wel zien te overleven.
Capelle en Excelsior M beginnen het toernooi op zaterdag 29 augustus thuis tegen respectievelijk UNA en Rood Wit ’26. Barendrecht reist naar EVV Echt, ASWH is te gast bij JVC Cuijk. Plaatsen de clubs zich voor de tweede ronde, dan wacht Capelle een thuiswedstrijd tegen de winnaar van Westlandia-Nunspeet. De Maassluizers wacht in die ronde het thuisvoordeel tegen de winnaar van HBS-Bennekom. Barendrecht (Baronie-Kloetinge) en ASWH (GVVV-WKE) spelen dan opnieuw uit.
Excelsior M kan dolblij zijn met de loting. De zaterdag-eersteklasser van de kersverse oefenmeester Cor van Hoeven treft in Rood Wit 62 een bescheiden zondag-derde klasser uit Helmond. Het elftal van speler/trainer Tonni van de Wetering heeft de plaatsing voor de grote KNVB-beker te danken aan een overwinning in de halve finales van de Brabantse districtsbeker. Hoofdklasser JVC Cuijck bleek later in de eindstrijd met 3-1 te sterk voor de Helmonders.
Bij Capelle riep de door Vitesse-doelman Ronald Graafland in Zeist verrichtte loting herinneringen aan het bekergebeuren van vorig seizoen op. Na de uitschakeling van Argon (0-3), volgde het treffen met Roda JC, waarin de Capellenaren de Limburgse eredivisieclub lang kon bijhouden. Uiteindelijk won Roda JC op het vrijwel uitverkochte sportpark ’t Slot met 4-2.
,,Onze spelers en supporters hebben het nog steeds over die wedstrijd,” aldus Kees Kisjes. De voorzitter tekent voor hetzelfde scenario als toen, maar weigert te dagdromen. ,,Elke amateurclub die aan dit toernooi deelneemt, hoopt op een thuiswedstrijd tegen een grote profclub. Dat willen wij, maar dat wil UNA ook. Laten we eerst maar zien de derde ronde te bereiken. Voorlopig concentreren we ons in de voorbereiding op twee wedstrijden, die tegen UNA en die tegen Katwijk voor de competitie. Pas als we door zijn, richten we onze blik wel op Westlandia of Nunspeet.”
Via internet ontdekte Kisjes dat UNA al een jaar of tien behoorlijk meedraait in de zondag-hoofdklasse B, waarin de ploeg uit Veldhoven afgelopen seizoen als vierde eindigde. ,,In de voorbereiding gaan we daar wel een keertje kijken, en laten we ons over die club informeren.”
Barendrecht-trainer Jack van den Berg bewaart goede herinneringen aan EVV. In 2006 speelde hij in Echt met ASWH voor de beker. Met de Ambachters won Van den Berg toen met 3-1. ,,Ik weet alleen dat de bij Fortuna Sittard gestopte Dirk-Jan Derksen zijn loopbaan bij EVV vervolgt. Ik vind het wel jammer dat we twee keer uit spelen.”
,,Het is nooit fijn om uit te moeten spelen,’’ reageert ASWH-trainer Willem Leushuis op de uitwedstrijd tegen JVC in Cuijk. ,,En alle tegenstanders zijn lastig, het zijn stuk voor stuk goede ploegen. Wij kennen het zondagvoetbal ook minder. Ik weet wel dat daar anders wordt gevoetbald. Minder fysiek, meer technisch en best aanvallend. JVC Cuijk heeft financieel aardig wat mogelijkheden. Ik heb ze met IJsselmeervogels een keer voor de beker getroffen. We wonnen met 4-0, maar dat was wel geflatteerd.’’
LRC Leerdam-trainer Michel Langerak mag met zijn elftal tegen Quick’20 wel op eigen veld voetballen. ,,En daar ben ik blij om,’’ aldus Langerak. ,,Ik ken die club nog uit de tijd dat ik bij FC Lienden speelde. Het is een geduchte tegenstander die al jaren een goede hoofdklasser is. En bij winst krijgen we met RBC in elk geval een profclub. Alleen thuis spelen zal lastig worden, omdat we geen licht hebben. Natuurlijk kan het altijd mooier. Wij schakelden Groene Ster uit in de landelijke amateurbeker. Dat heeft nu een kans om Feyenoord te ontmoeten.’’
Omdat die site ook niet van de KNVB is. Vraag me af wat de KNVB hier van vindt ... ze gebruiken een 'merknaam' in de URL...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ziet er wel goed uit; raar dat het een .eu domein is though.
Ik vind het ook geen mooie site, kan zelf een betere maken, maar smalen verschillen nu eenmaal ... BS vindt het wel watquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:05 schreef pekel het volgende:
Die site uberhaupt!
Goed interview staat er.
En waarom AJAX in dat interview elke keer in hoofdletters moetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:05 schreef pekel het volgende:
Die site uberhaupt!
Goed interview staat er.
Het is op zich een leuk initiatief en kraak het voor de rest ook niet afquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:09 schreef knvb-beker het volgende:
@ Eilanden: Bedankt voor de positieve reactie, ik ben de beheerder van de website. Je hebt gelijk; iedereen zn eigen smaak. De bedoeling is in ieder geval om een website te hebben waar alle supporters nieuws etc kunnen lezen omtrent de knvb beker, en zo'n website was er nog niet. Je zegt dat jij het zeker beter kan, ik zou zeggen stuur me een email met een voorbeeld website die jij gemaakt hebt en misschien kunnen we wel samenwerken. Op de vraag waarom Ajax met hoofdletters staat: dat is hoe Patrick Lokken van sv Argon het heeft ingevuld en zo laat ik het, er zijn genoeg media te noemen die veel in stukken knippen en waar uiteindelijk als club Feyenoord eruit zou komen
. Maar bedankt voor je kritiek, hou de site in de gaten en wellicht dat hij nog veranderd op den duur.
Die lul heeft ons de algehele titel gekost.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:04 schreef methodmich het volgende:
De stijl waarin Lokken is ondervraagd is snel in te vullen, dus allicht zijn er wel spelers te vinden die even tijd hebben.
Bijna iedereen om 17 uur.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:38 schreef Mark-Hgl het volgende:
Het schema voor de 2e ronde: http://files.datawire.nl/(...)r2PGVuxTA/Fax_nl.pdf
Twente op woensdagmiddag om 17:00. Bedankt weer KNVB![]()
Dus is het een goede lul. Maar je bent weer eens in de war, want het Kahraman die uit een vrije trap de beslissende treffer scoorde...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die lul heeft ons de algehele titel gekost.
Ongetwijfeld. Maar belachelijk blijft het wel. Goed dat de KNVB de amateurs het thuisvoordeel wil geven, maar als dit dan uiteindelijk het resultaat is, vrees ik toch echt dat ik het nut er niet van in zie.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:34 schreef methodmich het volgende:
Zal mogelijk met de lichtinstallaties van enkele amateurclubs te maken hebben.
Hij scoorde tegen ons thuis de 1-1, anders hadden we gewonnenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:40 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dus is het een goede lul. Maar je bent weer eens in de war, want het Kahraman die uit een vrije trap de beslissende treffer scoorde...
Heel goed, ik haat WKE.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:25 schreef Dos37 het volgende:
de algeheel kampioen ligt er al uit dus.
Dan heeft hij zijn schorsing al uitgezeten, de kaarten die een speler in de beker heeft opgelopen tellen namelijk door in de competitie!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:24 schreef Amateurvolger het volgende:
Wanneer een amateurspeler in het KNVB bekertoernooi van 2008/2009 een rode kaart (2x geel) gehad heeft in een wedstrijd. Mag hij dan in het bekertoernooi van 2009/2010 meespelen?
Lichtmasten, het zou een keer tijd worden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:15 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Heel goed, ik haat WKE.
Rijnsburgse Boys wint heel makkelijk met 3-0 van Argon! Nu woensdag 22 september om 8 uur tegen Go Ahead, ik ben benieuwd wat het gaat worden... We krijgen door deze overwinning nu, als het klopt wat ik hoorde, het oude scorebord + lichtmasten van NEC!
www.hoofdklasse.orgquote:Bennekom speelt in de tweede ronde van de KNVB Beker hoogstwaarschijnlijk op een bijveld bij Excelsior Maassluis, zo meldt de Gelderlander. Dit omdat eersteklasser Excelsior Maassluis niet over een lichtinstallatie op het hoofdveld beschikt.
Excelsior wilde het duel graag om 17.00 uur afwerken, maar Bennekom heeft dat verzoek naast zich neergeelgd. "Want dan moet iedereen de hele dag vrij nemen van zijn werk", legt Kees Heij, teammanager van de Bennekom hoofdklasser uit. "Dat is niet zonder meer mogelijk. De wedstrijd staat officieel gepland om 20.00 uur en dat betekent ook al dat spelers extra vrij moeten nemen. Maar niet een hele dag, dus dat tijdstip geniet bij ons de voorkeur."
Het spelen op een bijveld neemt Heij voor lief: "Kijk, wij willen ook het liefste spelen in een mooie entourage en op een mooi veld, maar Excelsior heeft geen licht en neemt deze maatregel ook uit nood. Wij verwijten de club niets. Alleen is een vroeger tijdstip voor ons erg nadelig."
Daarnaast is er ook discussie over de speeltenues. Excelsior Maassluis speelt thuis, en dus in het rood-wit-blauw. Bennekom daarentegen heeft als thuistenue rood-witte shirts en als uittenue blauw-witte shirts. "Ook daarover moeten we dus in de slag", besluit Heij. "We wachten het nu allemaal even af. Voor zover wij weten is het tijdstip van de wedstrijd nog altijd 20.00 uur. En we treden aan in ons thuisshirt met zwarte broeken. Dat is het meest afwijkend van de kleding van Excelsior Maassluis."
quote:Sterk ASWH naar de 3e ronde KNVB Beker
ASWH heeft zich gisteravond, net als in het seizoen 2006/07, geplaatst voor de 3e ronde van de KNVB-beker. Op eigen veld werd zaterdag-hoofdklasser GVVV uit Veenendaal door de Ambachters met 2-1 verslagen, na een prima wedstrijd.
Trainer Willem Leushuis diende zijn elftal voor de ontmoeting met de ploeg uit de hoofdklasse B op enkele plaatsen te wijzigen ten opzichte van de wedstrijd met DOTO van afgelopen zaterdag. Aanvoerder Leon van Dalen ontbrak door een blessure. Damiën Vereecken nam zijn plaats in het centrum van de defensie in, waardoor er rechts achterin een plaats ontstond voor een debutant. Gerson Rodrigues, terug na lang blessureleed, maakte zijn eerste minuten in ASWH 1. Tweede aanvoerder Stefan van Dam moest wegens ziekte verstek laten gaan. Daardoor kwam Giovanni Klaverweide weer in de ploeg op zijn vertrouwde stek aan de rechterflank.
ASWH opende furieus tegen GVVV. Fel jagen leverde Henk Roeland balbezit op. Hij stuurde carpoolmaatje Klaverweide weg op rechts en liep zelf door. De voorzet van Klaverweide kon door Roeland worden ingeschoten, maar doelman Willemse en het houtwerk verhinderden een goal in de eerste minuut. Het was de opmaat voor een goede wedstrijd van ASWH, dat steeds de voetballende oplossing zocht. Af en toe ging dat heus weleens mis, maar het leverde ook kansen op. Zo mikte Silvino Soares op aangeven van Roeland net naast en bood de onvermoeibare Dordtenaar ook twee goede kansen aan Joeri Petrov. Helaas kon die niet tot scoren komen.
GVVV kwam gaandeweg, nadat Simon Brouwer na doorkoppen van de sterke spits Dennis van Meegdenburg de eerste waarschuwing afleverde, beter in de wedstrijd te zitten. De ploeg kreeg op gegeven moment vier corners op rij. Na een half uur nam men zelfs de leiding, al deed dit het wedstrijdbeeld bepaald geen recht. Roy Versluis gaf een steekbal op rechts, die via de rug van een ASWH'er voor de voeten van Van Meegdenburg kwam. De kale spits, bekend van zijn jaren bij Bennekom, bewees wederom genoeg te hebben aan een klein kansje. Al glijdend werkte hij de bal achter Ronald Ermes en zette GVVV op voorsprong.
Een tegenvaller voor ASWH dus, dat dankzij een prima sliding van Damiën Vereecken op de doorgebroken Van Meegdenburg later nog ontsnapte aan een grotere achterstand. In die fase kampte doelman Ronald Ermes met een gapende wond, maar de verzorging van Menno de Groot en flink op de tanden bijten boden soelaas. Het was tekenend voor de inzet van ASWH, dat van geen wijken wilde weten. Men moest dan wel gaan rusten met een achterstand, het wist ook dat het de betere ploeg was geweest.
Trainer Willem Leushuis koos voor een aanvallender concept na rust. Bryan Brard meldde zich aan het front en Gerson Rodrigues bleef achter in de kleedkamer. Dit had al snel succes. Silvino Soares, afgelopen zaterdag nog twee keer trefzeker tegen DOTO, zette een aanval op en bediende Brard, die met de rug naar de goal de bal doorspeelde richting Henk Roeland. De Dordtenaar verlengde ineens en zo dook de doorgelopen Soares alleen voor doelman Willemse op. Hij bleef uiterst kalm en scoorde beheerst de gelijkmaker.
Daarna was ASWH, dat nog maar met drie verdedigers speelde, de ploeg die de aanval bleef zoeken. Volop strijdend zocht men de winst, ondertussen wel beducht blijvend voor uitbraken van GVVV. Van Meegdenburg, die door Antoine Wellens goed werd geschaduwd, bood Simon Brouwer één keer een mogelijkheid, maar verder waren de kansen voor ASWH. Vaak was Henk Roeland hier als aangever bij betrokken, maar het ging steeds net mis. Joeri Petrov, Roeland zelf en Bryan Brard stuitten op de doelman of mikten naast, terwijl een vrije trap van Ivar Eltenberg net naast de goal krulde.
Een kwartier voor tijd kreeg ASWH dan toch loon naar werken. Sander Barragan nam een vrije trap, die werd weggewerkt, maar door Joeri Petrov opnieuw voor de goal kon worden gebracht. Daar kon aanvoerder Joshua Brard koppend de bevrijdende 2-1 maken. Nu moest GVVV wel komen en kon ASWH wat speculeren op de omschakeling, middels de snelle invaller Ramon Ouwehand. Hij omspeelde bij zo'n uitbraak zelfs de uitgelopen doelman, maar zag zijn inzet van de lijn gekopt worden.
GVVV probeerde het met lange ballen, die soms goed kunnen vallen. Ronald Ermes diende zijn kwaliteiten te tonen toen een afgeslagen corner voor de voeten van Van Meegdenburg kwam. Ermes deed dit prima en keerde de inzet. Verder kon GVVV de Ambachtse defensie eigenlijk niet meer zo verontrusten, ook niet toen Bryan Brard na een stevig duel zijn tweede gele kaart kreeg van trainer Bronsvoort. Ook GVVV haalde het einde niet met elf man. Michiel van der Valk trapte na op de ingevallen Wessel de Jager. Eerst nog mis, daarna vol op diens kuit. Bronsvoort stond er bovenop en trok terecht rood.
Na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter kon ASWH een feestje vieren op het veld. Men kreeg een passende beloning voor een prima teamprestatie, waarin iedereen volle bak speelde. Donderdag weet ASWH wie in de derde ronde de tegenstander is. Dit kan een hoofdklasser of zelfs een eersteklasser zijn, maar even goed wordt het een club uit de Jupiler League of de Eredivisie. Nog even afwachten dus. Na het nagenieten wacht zaterdag alweer een mooie uitdaging, als ASWH op bezoek gaat bij zaterdagkampioen Rijnsburgse Boys.
ASWH - GVVV 2-1 (0-1)
31. 0-1 Dennis van Meegdenburg 51. 1-1 Silvino Soares 76. 2-1 Joshua Brard
Scheidsrechter: Bronsvoort
ASWH: Ronald Ermes; Gerson Rodrigues (46. Bryan Brard), Damiën Vereecken, Antoine Wellens, Ivar Eltenberg; Giovanni Klaverweide (84. Wessel de Jager), Joshua Brard, Sander Barragan, Silvino Soares; Joeri Petrov (77. Ramon Ouwehand) en Henk Roeland
GVVV: Niels Willemse; Roy Versluis, Jurriaan van Well, Michiel van der Valk, Koert Thalen; Danny van Brenk (68. Rudy Hack), Simon Brouwer, Antonio Aguilar Aguilera (82. Anouar Tmim); Gijs van Manen (84. Patrick Donkervoort), Dennis van Meegdenburg en Youssef Atibi
Waar vind ik het totale programma van vandaag?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:16 schreef Positive_Thinking het volgende:
ondertussen al 0-2 twente en 0-1 Heerenveen.
Kwartier onderweg...
heb net ook beetje rond zitten te kijken, maar vooralsnog geen samenvattingen kunnen vinden van gisterenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef F.M.D. het volgende:
zijn er nog ergens beelden te zien van de wedstrijden van gister?
hup sparta nijkerk en RB dan maarquote:Op woensdag 23 september 2009 19:00 schreef NoMercy285 het volgende:
ET Sparta Nijkerk 1 - 1 FC Zwolle -
T. Muller 19'
76' Van Polen
ET Rijnsburgse Boys 1 - 1 Go Ahead Eagles -
Sardar 23'
82' Van der Biezen
Het resultaat telt, hèquote:Op donderdag 24 september 2009 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn god, Ajax nog maar op 1-0?
Komop, Ajax moet AGOVV met een nulletje of 6 wel op kunnen rollenquote:
Tja, dat moest PSV gisteren ook. En dat moesten HSV en Wolfsburg ook. En...quote:Op donderdag 24 september 2009 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komop, Ajax moet AGOVV met een nulletje of 6 wel op kunnen rollen
Pas maar op voor onderschattingquote:
Als het tijdstip het toelaat kom ik weer vanuit Capelle naar de Vestequote:
Schakel die lui a.u.b. uit. Verdienen ze wel na gisteren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:00 schreef DRD het volgende:
Lekkere loting! Na jaren van vroege uitschakelingen door kleine clubs mogen we het eindelijk proberen tegen een topclub! Is alweer 14 jaar geleden dat ajax hier geweest is.......
Zijn ze de weg kwijt bij RTLl ofzo?Helmond Sport - ASWH live en vitesse-groningen niet live???quote:Op maandag 28 september 2009 17:22 schreef methodmich het volgende:
De data zijn ook bekend:
Dinsdag 27 oktober
De Treffers - NAC Breda
Helmond Sport - ASWH *
Feyenoord - FC Den Bosch
Heracles Almelo - HFC Haarlem
Sparta - VVV-Venlo
Go Ahead Eagles - FC Emmen
Jong De Graafschap - FC Zwolle
Woensdag 28 oktober
AZ - Spakenburg
FC Twente - Capelle
Gemert - WHC
Baronie - Excelsior Maassluis
Roda JC - PSV*
Vitesse - FC Groningen
SC Heerenveen - RBC Roosendaal
NEC - Excelsior
Donderdag 29 oktober
FC Dordrecht - Ajax *
Duels met een * komen live op de televisie.
Wat een opmerkelijke keuze inderdaad. Al is het alleen maar omdat ze in Helmond alleen maar SBS6 kijken.quote:Op maandag 28 september 2009 18:11 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Zijn ze de weg kwijt bij RTLl ofzo?Helmond Sport - ASWH live en vitesse-groningen niet live???
Bij RTL verbaast me niets meerquote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef Clough het volgende:
[..]
Wat een opmerkelijke keuze inderdaad. Al is het alleen maar omdat ze in Helmond alleen maar SBS6 kijken.
En er is pas 4 minuten gespeeld?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef Adelante het volgende:
De Treffers ook niet blijkbaar, NAC heeft er al 4 inliggen
Nee die zijn om 20 uur begonnen.quote:
Maar dan is 't een slechte prestatie! Als je in 1 helft slechts 4 doelpunten kan maken tegen zo'n prutsploegje!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee die zijn om 20 uur begonnen.
Op erediviselive nu SPA - VVV 1-1
Laten we dan maar niet beginnen over Feyenoordquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar dan is 't een slechte prestatie! Als je in 1 helft slechts 4 doelpunten kan maken tegen zo'n prutsploegje!
Tactiek. Tegen VVV, RKC en FCDB slecht spelen, Ajax gaat gemakzuchtig de klassiekert in, en wij gaan gewoon helemaal los.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laten we dan maar niet beginnen over Feyenoord
waarom las ik Zwolle staat voor, lul.. en ik maar denken.. De GRaafschap stond toch voor??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:59 schreef Borizzz het volgende:
Spinnekop, Doetinchem:
1-0 Zwolle staat voor lul
ZWOLLE HAHAHA
ontopic: zwolle was echt dramatisch..
Nee, ze speelden alleen met het tweede team aangevuld met A-junioren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Speelde De graafschap trouwens met spelers uit het eerste ?
Of mag dat niet als ze in de wedstrijd tegen PSV hebben meegespeeld?
Volgens mij geldt dat per ronde..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Speelde De graafschap trouwens met spelers uit het eerste ?
Of mag dat niet als ze in de wedstrijd tegen PSV hebben meegespeeld?
En terecht, hij heeft z'n neus gebrokenquote:
0-2 inmiddels, kut vitesse weerquote:
Straks win je 250 euro ofzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:33 schreef Blinker het volgende:
AZ
Ik lach de ballen uit m'n broek.
Had voor de grap 50 cent op Spakenburg ingezet
Eredivisie Live, het is net rust.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wtf.Kan ik dat ergens live bekijken? Al zal de tweede helft nu wel tegenvallen.
Eredivisie Livequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wtf.Kan ik dat ergens live bekijken? Al zal de tweede helft nu wel tegenvallen.
Jammerquote:
Helaas, 3-1 inmiddelsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
SC Heerenveen - RBC 2 - 1.
RBC komt terug
10 10 10quote:77 min
GOAL!!! Het aandringen van AZ wordt eindelijk beloond met een goal...Schaars schiet uit de tweede lijn keihard binnen
Ik ga liever gewoon dood.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef Drassss het volgende:
Ik wil de samenvatting van AZ wel eens zien.
HAAAHAA VERLENGINGquote:92 min
Doelpunt Spakenburg....oud-AZ'er Bonavacia schiet de bal keihard onderkant lat in de verre kruising
heerlijk chaotisch bij Langs de Lijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:45 schreef Samael het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-2
OMG echt?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:45 schreef Samael het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-2
Daar moest je een half uur over nadenken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De eerste treffer van isaksson kan niet lang meer op zich laten wachten idd.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:51 schreef Droopie het volgende:
Ik hoop dat de curator Koeman gaat ontslaan.
over een half uur krijg je antwoordquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar moest je een half uur over nadenken?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:51 schreef Droopie het volgende:
Ik hoop dat de curator Koeman gaat ontslaan.
Koopsommen genoeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moet hij toch echt genoeg geld hebben voor een afkoopsom.
"Hebben dat goed in de smiezen"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Samael het volgende:
http://losradio.dahstream.nl/stream.asx
Koeman, de man die alles in stront kan laten veranderenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:00 schreef Adidah het volgende:
[..]
Spakenburg thuis is anders best lastig.
Valencia was ook al drama iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Koeman, de man die alles in stront kan laten veranderen
Dat ten eerste.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef Blinker het volgende:
Balen. AZ moet zich sowieso schamen dat het zo ver heeft mogen komen.
Pseudo-rethoriek. Gezwets, het is grotendeels hetzelfde team, dus de potentie is er nog. Als er geen potentie is, kun je pas weer spreken van een degradatiekandidaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef Pedroso het volgende:
Het is wel duidelijk dat de luchtbel AZ is doorgeprikt. Volgend jaar gewoon weer ouderwets een degradatie kandidaat.
Ik kan me geen één club herinneren waar hij iets heeft opgebouwd in plaats van afgebrokenquote:
Ik heb het ook over volgend jaar, als spelers als Dembele, El Hamdoui en Schaars vertrokken zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pseudo-rethoriek. Gezwets, het is grotendeels hetzelfde team, dus de potentie is er nog. Als er geen potentie is, kun je pas weer spreken van een degradatiekandidaat.
Valencia en AZ zijn zo ongeveer mijn favoriete voetbalclubs, dus vandaar dat ik het zo ontieglijk jammer is dat hij bij beiden zit/heeft gezetenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me geen één club herinneren waar hij iets heeft opgebouwd in plaats van afgebroken
Een van Gaal heeft het lef om een 'sterspeler' op de bank of buiten de ze selectie te zetten als hij zn werk niet doet, dat zie ik een Koeman nog niet doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pseudo-rethoriek. Gezwets, het is grotendeels hetzelfde team, dus de potentie is er nog. Als er geen potentie is, kun je pas weer spreken van een degradatiekandidaat.
Idd. El Hamdaoui met beide benen op de grond zetten zou helpen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een van Gaal heeft het lef om een 'sterspeler' op de bank of buiten de ze selectie te zetten als hij zn werk niet doet, dat zie ik een Koeman nog niet doen.
Ik hoop op Jong De Graafschap - AZ en dat de eerste dan wint op de Vijverberg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop op Ajax - AZ met de loting (als we uiteraard tegen Dordrecht geen probleem kennen....)
Ik hoop dat AZ hoe dan ook zoveel mogelijk verliest.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop op Jong De Graafschap - AZ en dat de eerste dan wint op de Vijverberg.
Zou het niet erg vinden als AZ wint van bv PSV en Twente hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik hoop dat AZ hoe dan ook zoveel mogelijk verliest.
Ik niet, ik hou van sterke competitie ipv een voorspelbare top 3.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik hoop dat AZ hoe dan ook zoveel mogelijk verliest.
Na Vitesse gisterenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het lijkt de Kuip wel met die liedjes. Het is wachten op het "Hand in Hand"
Volgens Van De Gijp komt Lee niet terug in de rust na het You'lll never walk alonequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het lijkt de Kuip wel met die liedjes. Het is wachten op het "Hand in Hand"
Ja gek hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Zondag zal het anders doodse stilte zijn in de kuip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |