Valencia en AZ zijn zo ongeveer mijn favoriete voetbalclubs, dus vandaar dat ik het zo ontieglijk jammer is dat hij bij beiden zit/heeft gezetenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me geen één club herinneren waar hij iets heeft opgebouwd in plaats van afgebroken
Een van Gaal heeft het lef om een 'sterspeler' op de bank of buiten de ze selectie te zetten als hij zn werk niet doet, dat zie ik een Koeman nog niet doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pseudo-rethoriek. Gezwets, het is grotendeels hetzelfde team, dus de potentie is er nog. Als er geen potentie is, kun je pas weer spreken van een degradatiekandidaat.
Idd. El Hamdaoui met beide benen op de grond zetten zou helpen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een van Gaal heeft het lef om een 'sterspeler' op de bank of buiten de ze selectie te zetten als hij zn werk niet doet, dat zie ik een Koeman nog niet doen.
Ik hoop op Jong De Graafschap - AZ en dat de eerste dan wint op de Vijverberg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop op Ajax - AZ met de loting (als we uiteraard tegen Dordrecht geen probleem kennen....)
Ik hoop dat AZ hoe dan ook zoveel mogelijk verliest.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop op Jong De Graafschap - AZ en dat de eerste dan wint op de Vijverberg.
Zou het niet erg vinden als AZ wint van bv PSV en Twente hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik hoop dat AZ hoe dan ook zoveel mogelijk verliest.
Ik niet, ik hou van sterke competitie ipv een voorspelbare top 3.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik hoop dat AZ hoe dan ook zoveel mogelijk verliest.
Na Vitesse gisterenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het lijkt de Kuip wel met die liedjes. Het is wachten op het "Hand in Hand"
Volgens Van De Gijp komt Lee niet terug in de rust na het You'lll never walk alonequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het lijkt de Kuip wel met die liedjes. Het is wachten op het "Hand in Hand"
Ja gek hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Zondag zal het anders doodse stilte zijn in de kuip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |