"Hebben dat goed in de smiezen"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Samael het volgende:
http://losradio.dahstream.nl/stream.asx
Koeman, de man die alles in stront kan laten veranderenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:00 schreef Adidah het volgende:
[..]
Spakenburg thuis is anders best lastig.
Valencia was ook al drama iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Koeman, de man die alles in stront kan laten veranderen
Dat ten eerste.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef Blinker het volgende:
Balen. AZ moet zich sowieso schamen dat het zo ver heeft mogen komen.
Pseudo-rethoriek. Gezwets, het is grotendeels hetzelfde team, dus de potentie is er nog. Als er geen potentie is, kun je pas weer spreken van een degradatiekandidaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef Pedroso het volgende:
Het is wel duidelijk dat de luchtbel AZ is doorgeprikt. Volgend jaar gewoon weer ouderwets een degradatie kandidaat.
Ik kan me geen één club herinneren waar hij iets heeft opgebouwd in plaats van afgebrokenquote:
Ik heb het ook over volgend jaar, als spelers als Dembele, El Hamdoui en Schaars vertrokken zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pseudo-rethoriek. Gezwets, het is grotendeels hetzelfde team, dus de potentie is er nog. Als er geen potentie is, kun je pas weer spreken van een degradatiekandidaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |