27 graden?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:27 schreef huuphuup het volgende:
BE warme olie in je oor?het klinkt echt heul vies haha
Sugar heel veel pleziergeniet ervan!
![]()
Ik wil eigenlijk naar buiten maar mn lief heeft net anderhalf uur in de auto gezeten en is een soort van gaar. Muh.
Wordt het morgen trouwens echt zo'n 27 graden??![]()
Heb net ff op weeronline gekeken en volgens mij klopt het welquote:Op zondag 24 mei 2009 13:30 schreef huuphuup het volgende:
En ik me afvroeg of het morgen echt rond de 27 graden gaat worden
Ja volgens de site van hetweer.nl klopt het ookquote:Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heb net ff op weeronline gekeken en volgens mij klopt het wel
hahahha dat klinkt bijna als Chinezen zoquote:Op zondag 24 mei 2009 13:38 schreef PM-girl het volgende:
BE, helpt het, de olie? Ik herinner me dat ook van vroeger, als ik oorpijn had.
Mijn ouders verwarmden de lepel echter met een aanstekerwaarna ik dacht (als 3-jarige) dat mijn oor hetzelfde lot zou treffen.
Tijdens mijn opleiding heb ik veel te maken gehad met de verslavingszorg en kreeg ik ook cursussen over middelengebruik.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:43 schreef huuphuup het volgende:
hahahha dat klinkt bijna als Chinezen zo![]()
helpt vast ook tegen oorpijn maar s wat minder kindvriendelijk![]()
Het bleef vrij rustig, tot ik bij de slaapkamer aanbeland was...of ik wel helemaal lekker was, want hij lag pas om half 6 in bed. Ik: Dus? 6u slaap is toch genoeg? En anders verhuis je maar naar de bank, daar ben ik al klaarquote:
Ja, die vraag was van mijquote:Op zondag 24 mei 2009 13:46 schreef freecell het volgende:
Yay, de warmte komt
Nog even op de vraag: hoe rups ik: gewoon met een vinger rupsbewegingen maken, volgens mij niet moeilijk?
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Tijdens mijn opleiding heb ik veel te maken gehad met de verslavingszorg en kreeg ik ook cursussen over middelengebruik.
3 keer raden waar ik aan dacht toen het over heroïne ging
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
"hey! dat deden wij vroeger thuis ook zo!"
ja daar maak je wel een mooie binnenkomer mee ja
Ik film wel even een maakjequote:Op zondag 24 mei 2009 13:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, die vraag was van mijMaarre...ja, Guido Weijers deed in een show een keer rupsen na en die was vrij lenig met zn vingers. Ik kon het niet na doen in ieder geval. Vandaar dat ik me afvroeg of dat een afwijking van mij was, of dat meerdere mensen het niet konden
Dat kan ik dus nietquote:Op zondag 24 mei 2009 14:04 schreef freecell het volgende:
Gewoon zo! *rupsrupsrups* en dan op iemands buik
Wat kan je er niet aan dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat kan ik dus nietBen ik nou gehandicapt?
Mijn vinger kan gewoon niet zo soepeltjes die beweging maken...het ziet er vrij horkerig uit (is dat een woord?quote:
Neuh, valt best mee!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Hallo
Ben weer in het land. O nee wacht, ik ben nog steeds in jullie buurland. Jullie hebben toch niet al te veel gekletst hè, de afgelopen dagen? * bankjes zoeken gaat
Mijn man: Wat is dat? Een rat?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:04 schreef freecell het volgende:
mag ik met je meequote:Op zondag 24 mei 2009 15:06 schreef Ynske het volgende:
morgen 27 gradengister werd nog gezegd dat t begin van de week veel slechter zou worden
hoop dat ik me morgen wat beter voel, dan ga ik wel naar zee toe
net lekker dames landskampioenswedstrijd hockey gezien, jammer voor DenBosch dat ze de strafcorners niet haalden
Daar zijn we niet geweest: ze zijn dicht momenteel, blijkbaar worden ze gerenoveerd.quote:
Ja hallo, dat wil ik toch helemaal niet weten nu.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:00 schreef Popples het volgende:
webkim daarom moet je ook voor het seizoen kijken of in het najaar.
wij hebben teak tuinset. 4 stoelen tafel en een bankje 210 euro![]()
allemaal nieuw uit de doos.
We waren naar Bad Wimpfen (ja dat maakt ook geen indruk natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2009 15:38 schreef _Bar_ het volgende:
waar waren jullie naar toe geweest Rewimo?
het is niet echt blijven hangen
Kiwi-bes ??? Was da ? Ken je da ete dan ?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:40 schreef huuphuup het volgende:
Wb Rewimo![]()
Ttf ook WB![]()
![]()
wij zijn net terug van Intratuin, mn lief moest en zou een kiwi-bes plantje hebbenPuur en alleen omdat ie geintrigeerd was door het fenomeen kiwi-bes. Mafkees.
volgens Intratuin wel... haha ik weet niet of ik wilquote:Op zondag 24 mei 2009 16:43 schreef Stout het volgende:
[..]
Kiwi-bes ??? Was da ? Ken je da ete dan ?
Ik dacht er daarstraks nog aanquote:Op zondag 24 mei 2009 17:17 schreef Reinhilde het volgende:
(ik heb trouwens nog niets van mn Duitse Ebaydame gehoord)
leen-kindquote:Op zondag 24 mei 2009 17:44 schreef Stout het volgende:
oja... de leen-kind moest met paps babbelen...
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:58 schreef Popples het volgende:
[..]
leen-kind![]()
ik heb alles uitgezocht. jeej nu nog inpakken.
webkim het was echt een mazzeltje. was iemand van marktplaats.
Lineushof is leuk !! Alleen is merijn echt te groot geworden, hij vind er weinig meer aan (bijna 10 he)quote:Op zondag 24 mei 2009 18:05 schreef Vicky het volgende:
wij zijn ook weer thuis na een lekker dagje Lineushof!
Waar!!! heb je dat tafelkleed vandaan!!! Ik zie groene bloemen!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:04 schreef freecell het volgende:
Oef, voorzichtig doen hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 19:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben verbrand, zit helemaal te rillen hier met kippenvel
oeps, goed koelen, veel drinken en vooral rustig aan doen. Waarschijnlijk ben je wat koortsig, het zijn tenslotte brandwonden en dan kun je snel gaan koortsenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben verbrand, zit helemaal te rillen hier met kippenvel
Het rare is dat alleen mijn onderarmen een beetje verbrand zijn, en niet eens erg. Maar ik zit gewoon te bibberen hier. Huispak aan, dikke sokken en nog koude handenquote:
loungesets zijn goed! heb ik ook in mijn tuinquote:Op zondag 24 mei 2009 16:26 schreef moussy het volgende:
Mijn ouders hebbene en goedkope houten set en nu na 3 jaar buiten staan in weer en wind is het grijzig aan het worden, valt nog mee dus. Ik wil later als ik groot ben een loungeset in mn tuin.
ahw wat naar. Lekker ingepakt blijven zitten dan, en flink water blijven drinken hoor. Eventueel coolende gel erop? Als je goed verbrand bent inderdaad gewoon maar behandelen als een brandwond.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het rare is dat alleen mijn onderarmen een beetje verbrand zijn, en niet eens erg. Maar ik zit gewoon te bibberen hier. Huispak aan, dikke sokken en nog koude handen
Duik er lekker in joh, wat maakt het uitquote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef Vicky het volgende:
balen dat je zo verbrand bent Rewimo!
ik ben wel een beetje verbrand vandaag ondanks de factor 50
Ik heb het bloedje heet.. en ben echt helemaal kapot.. maar om nu al naar bed te gaan...
dan ben ik ws. morgen weer zo vroeg wakker..quote:Op zondag 24 mei 2009 20:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Duik er lekker in joh, wat maakt het uit
Ik ben dus ook verbrand ondanks factor 50 maar dat is bij mij niet vreemdIk heb vitiligo en ook waar ik géén witte plekken heb verbrand ik snel.
ooooooh!! Echt?! Vertel!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:30 schreef Memmel het volgende:
Hooooi*plof*
Anna d'r verjaardagsfeestje is ook weer klaar. nu nog even de resten spekkies van mezelf af pulken en ik kan ook met de pootkes omhoog!
Oeh oeh, ik heb het geheim van "De Chinese Mannetjes op Dezelfde Fietsjes met Dezelfde Fietstasjes" ontrafeld....
tvp!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:30 schreef Memmel het volgende:
Hooooi*plof*
Anna d'r verjaardagsfeestje is ook weer klaar. nu nog even de resten spekkies van mezelf af pulken en ik kan ook met de pootkes omhoog!
Oeh oeh, ik heb het geheim van "De Chinese Mannetjes op Dezelfde Fietsjes met Dezelfde Fietstasjes" ontrafeld....
linkje?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:02 schreef pinquit het volgende:
good evening!
ik ben zo benieuwd naar het verhaal van innepin
Oh rot is dat he? En dan gaat het straks jeuken en schuren als je in bed ligtquote:Op zondag 24 mei 2009 21:22 schreef Rewimo het volgende:
Uh, de oorzaak van de rillingen is bekendMijn nek is helemaal verbrand
Ik zit nog steeds te bibberen hier.
he, gatver, dat is zo rot. Lekker insmeren met aftersun, en dan even zitten met een natte washand in je nek?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:22 schreef Rewimo het volgende:
Uh, de oorzaak van de rillingen is bekendMijn nek is helemaal verbrand
Ik zit nog steeds te bibberen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |