abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69375030
Geen Olsen? Heeft hij zelf al afgezegt?

Stiekum hoop ik toch op Adriaanse, maar het zal wel Jol of Blind worden...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 25 mei 2009 @ 10:30:35 #177
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69375217
blind

nog slechter dan koeman
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69375490
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:05 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Dat bericht dateert van een jaar geleden.
Ik dacht al
pi_69375512
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Geen Olsen? Heeft hij zelf al afgezegt?

Stiekum hoop ik toch op Adriaanse, maar het zal wel Jol of Blind worden...
Volgens het AD wel, groot gelijk ook, die ligt op koers met Denemarken.

Ik hoop echt dat ze toch een andere trainer uit de hoge hoed toveren.
pi_69375683
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:40 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Volgens het AD wel, groot gelijk ook, die ligt op koers met Denemarken.
Je kunt ook het positieve ervan in zien. Die is volgend jaar dan mooi beschikbaar. We moeten natuurlijk niet vergeten dat we volgend jaar weer opzoek moeten naar een trainer.
pi_69375730
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:30 schreef Fortitudo het volgende:
blind

nog slechter dan koeman
Serieus joh?
pi_69375751
Het zou wel een droomscenario zijn dat van der Vaart terug komt wanneer Jol ja zegt.
Het zal alleen waarschijnlijk jammer genoeg toch niet gebeuren.
pi_69375811
Blind, heeft die man er geen moeite mee dat hij 8e keus is ofzo? Wat een soap is dit aan het worden zeg, als ze Blind aanstellen gaat hij het eind van het seizoen niet halen.
pi_69375827
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:48 schreef toma het volgende:
Het zou wel een droomscenario zijn dat van der Vaart terug komt wanneer Jol ja zegt.
Het zal alleen waarschijnlijk jammer genoeg toch niet gebeuren.
Wat heeft Jol met Van der Vaart te maken?
pi_69375919
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat heeft Jol met Van der Vaart te maken?
HSV?
pi_69375972
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:54 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

HSV?
Ja, dus? Als Jol een belletje pleegt naar Vd Vaart komt hij niet meteen met het eerste vliegtuig naar Ajax hoor. Zeker niet in deze fase van zijn leven, waar die de clubs nog voor het uitzoeken heeft.
pi_69375983
quote:

[..]

HSV?
Eh, van der Vaart was al weg toen Jol kwam
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_69376007
quote:

[..]

HSV?
Van der Vaart heeft nauwelijks onder Jol getraind.
pi_69376039
quote:
Beschermde status Nederlandse clubs in EL

De Nederlandse clubs hebben een beschermde status bij de loting voor de voorrondes van de Europa League, de voormalige UEFA Cup. Ajax en SC Heerenveen stromen in de laatste ronde vóór de groepsfase in, de eerste ronde, en ontlopen onder meer clubs van het formaat als Benfica (Por), Everton (Eng) en Zenit Sint-Petersburg (Rus). PSV komt een ronde eerder in actie, de derde voorronde, en kan in elk geval niet clubs als AS Roma, Hamburger SV, Club Brugge, Athletic Bilbao of Fulham loten. De loting van de derde voorronde van het eindtoernooi vindt op 17 juli plaats.

De eerste Nederlandse club die op het Europese toneel verschijnt, is FC Groningen of NAC Breda in de tweede voorronde. Mochten de Brabanders de play-offs winnen, dan is er alvast een meevaller. In die fase kan NAC niet tegen Rosenborg BK loten. Ook de Noorse club, die de Bredanaars afgelopen seizoen uitschakelde, is geplaatst.
pi_69376040
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Oja
Ik was nog aan het dromen. Word tijd dat ik wakker word
pi_69376069
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nauwelijks, hij heeft dus wel onder hem getraind

Toma heeft gelijk, jij bent dom
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69376151
Voor de mensen die zeggen dat Martin Jol geen (Ajax-)uitstraling heeft:

"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69376198
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat Martin Jol geen (Ajax-)uitstraling heeft:

AJAX AMSTERDAM!
  maandag 25 mei 2009 @ 11:08:19 #194
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69376301
geniaal liedje idd, zegt genoeg over hoe populair hij si bij de supporters.

de mensen bij tottenham dragen hem nog steeds op handen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 25 mei 2009 @ 11:15:33 #195
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69376516
Clubs als RKC, Tottenham en HSV zijn en waren natuurlijk ook op het lijf van Jol geschreven. Jonge groep met mogelijkheden en niet allemaal vedettes.
Bij Tottenham de pech gehad dat hij veel blessures had en met name defensief heel veel problemen. Dat men hem daar nog steeds op handen draagt zegt ook wel wat inderdaad.
Bij HSV lang om alle prijzen meegedaan, maar uiteindelijk toch als een soort pudding in elkaar gezakt.
In principe heeft hij het in de slangenkuil van de Spurs opmerkelijk lang uitgehouden, normaal zou ik het geen Ajax-man vinden, maar ik denk dat het nu best mogelijk zou zijn. Als je het langer dan een half seizoen redt bij Tottenham, dan kan je wel wat.
Ik vraag me alleen af of HSV wel bereid is hem te laten gaan. Jol ligt goed, deed het niet slecht, alleen het eindresultaat viel wat tegen. Bovendien blijkt het ook in Duitsland lastig een nieuwe trainer te vinden.
pi_69376676
Jol zou ik nog niet eens heel verkeerd vinden. Maar nog een keertje Blind zie ik echt niet zitten
  maandag 25 mei 2009 @ 11:29:55 #197
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_69376908
Het wordt wel erg sneu zo onderhand zeg... Zelfs Foppe heeft inmiddels al bedankt voor "de eer" zie ik en nu wordt het zelfs misschien maar weer een keertje Blind omdat er werkelijk geen enkele fatsoenlijke trainer naar Amsterdam gehaald kan worden

Analogie:
Stel dat een man zegt dat hij rijk is en een huis gaat kopen. Stel nu dat hij eerst biedingen doet op villas, als hij de villas niet krijgt vervolgens op vrijstaande huizen, dan op twee-onder-één kappers, vervolgens op rijtjeshuizen en tot slot op de woonwagen van zijn broer. Als hij zelfs deze uiteindellijk ook niet krijgt besluit hij toch maar zijn tent (die hij al had) op te zetten en daarin te gaan wonen.

Bovenstaande man = Ajax als jullie uiteindelijk eindigen met Blind. Wat een sneue bedoeling zeg

Ik kan me herinneren dat Rijkaard een jaar of twee geleden een grachtenpandje in A'dam heeft gekocht en volgens mij woont hij er momenteel zelfs. Volledig werkeloos bovendien. Ga er dan nog eens een tweede keer langs. Jullie zijn gvd Ajax, dan ga je naar Rijkaard en zeg je "luister vriend. We hebben je nodig en je weet zelf ook dat je van Ajax houdt dus je komt ons maar lekker trainen" Kijk.. Als Hij nu naar Chelsea gaat ben je misschien uitgeluld. Maar Fenerbache Jullie zijn Ajax en jullie droomtrainer en clubicoon bedankt voor Ajax maar wordt wel in verband gebracht met Fenerbache... Dieptriest Overigens zou je zelfs Cruyf nog wel voor de groep kunnen krijgen alshij op de juiste wijze benaderd wordt volgens mij.

Zoals het nu gaat moet Ajax zich kapot schamen in ieder geval.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_69376974
Het lijkt dat niemand het aandurft. Oer Ajacied Blind schuift zichzelf in belang van de club naar voren. HUlde Danny... Denk ook direct dat hij de enige is die genoeg krediet heeft bij de supporters. Alle trainers van buitenaf moeten kampioen worden... NIemand acht zichzelf zo goed, dat aan te durven. . Jawel 1.. Koeman
Ajax!!
  maandag 25 mei 2009 @ 11:34:00 #199
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69377035
Wat een berichten weer.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 25 mei 2009 @ 11:36:36 #200
51286 w00h00
Digital man!
pi_69377101
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:29 schreef Hanoying het volgende:
Het wordt wel erg sneu zo onderhand zeg... Zelfs Foppe heeft inmiddels al bedankt voor "de eer" zie ik en nu wordt het zelfs misschien maar weer een keertje Blind omdat er werkelijk geen enkele fatsoenlijke trainer naar Amsterdam gehaald kan worden

Analogie:
Stel dat een man zegt dat hij rijk is en een huis gaat kopen. Stel nu dat hij eerst biedingen doet op villas, als hij de villas niet krijgt vervolgens op vrijstaande huizen, dan op twee-onder-één kappers, vervolgens op rijtjeshuizen en tot slot op de woonwagen van zijn broer. Als hij zelfs deze uiteindellijk ook niet krijgt besluit hij toch maar zijn tent (die hij al had) op te zetten en daarin te gaan wonen.

Bovenstaande man = Ajax als jullie uiteindelijk eindigen met Blind. Wat een sneue bedoeling zeg

Ik kan me herinneren dat Rijkaard een jaar of twee geleden een grachtenpandje in A'dam heeft gekocht en volgens mij woont hij er momenteel zelfs. Volledig werkeloos bovendien. Ga er dan nog eens een tweede keer langs. Jullie zijn gvd Ajax, dan ga je naar Rijkaard en zeg je "luister vriend. We hebben je nodig en je weet zelf ook dat je van Ajax houdt dus je komt ons maar lekker trainen" Kijk.. Als Hij nu naar Chelsea gaat ben je misschien uitgeluld. Maar Fenerbache Jullie zijn Ajax en jullie droomtrainer en clubicoon bedankt voor Ajax maar wordt wel in verband gebracht met Fenerbache... Dieptriest Overigens zou je zelfs Cruyf nog wel voor de groep kunnen krijgen alshij op de juiste wijze benaderd wordt volgens mij.

Zoals het nu gaat moet Ajax zich kapot schamen in ieder geval.
Jezus wat een bullshit zeg. Ik ga er niet eens op reageren.

Als je de feiten niet kent, tyf dan op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')