Ik dacht alquote:Op maandag 25 mei 2009 10:05 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat bericht dateert van een jaar geleden.
Volgens het AD wel, groot gelijk ook, die ligt op koers met Denemarken.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Geen Olsen? Heeft hij zelf al afgezegt?
Stiekum hoop ik toch op Adriaanse, maar het zal wel Jol of Blind worden...
Je kunt ook het positieve ervan in zien. Die is volgend jaar dan mooi beschikbaar. We moeten natuurlijk niet vergeten dat we volgend jaar weer opzoek moeten naar een trainer.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Volgens het AD wel, groot gelijk ook, die ligt op koers met Denemarken.
Wat heeft Jol met Van der Vaart te maken?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:48 schreef toma het volgende:
Het zou wel een droomscenario zijn dat van der Vaart terug komt wanneer Jol ja zegt.
Het zal alleen waarschijnlijk jammer genoeg toch niet gebeuren.
HSV?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heeft Jol met Van der Vaart te maken?
Ja, dus? Als Jol een belletje pleegt naar Vd Vaart komt hij niet meteen met het eerste vliegtuig naar Ajax hoor. Zeker niet in deze fase van zijn leven, waar die de clubs nog voor het uitzoeken heeft.quote:
Eh, van der Vaart was al weg toen Jol kwamquote:
quote:Beschermde status Nederlandse clubs in EL
De Nederlandse clubs hebben een beschermde status bij de loting voor de voorrondes van de Europa League, de voormalige UEFA Cup. Ajax en SC Heerenveen stromen in de laatste ronde vóór de groepsfase in, de eerste ronde, en ontlopen onder meer clubs van het formaat als Benfica (Por), Everton (Eng) en Zenit Sint-Petersburg (Rus). PSV komt een ronde eerder in actie, de derde voorronde, en kan in elk geval niet clubs als AS Roma, Hamburger SV, Club Brugge, Athletic Bilbao of Fulham loten. De loting van de derde voorronde van het eindtoernooi vindt op 17 juli plaats.
De eerste Nederlandse club die op het Europese toneel verschijnt, is FC Groningen of NAC Breda in de tweede voorronde. Mochten de Brabanders de play-offs winnen, dan is er alvast een meevaller. In die fase kan NAC niet tegen Rosenborg BK loten. Ook de Noorse club, die de Bredanaars afgelopen seizoen uitschakelde, is geplaatst.
Ojaquote:Op maandag 25 mei 2009 10:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van der Vaart heeft nauwelijks onder Jol getraind.
Nauwelijks, hij heeft dus wel onder hem getraindquote:Op maandag 25 mei 2009 10:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van der Vaart heeft nauwelijks onder Jol getraind.
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat Martin Jol geen (Ajax-)uitstraling heeft:
Jezus wat een bullshit zeg. Ik ga er niet eens op reageren.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:29 schreef Hanoying het volgende:
Het wordt wel erg sneu zo onderhand zeg... Zelfs Foppe heeft inmiddels al bedankt voor "de eer" zie iken nu wordt het zelfs misschien maar weer een keertje Blind omdat er werkelijk geen enkele fatsoenlijke trainer naar Amsterdam gehaald kan worden
![]()
Analogie:
Stel dat een man zegt dat hij rijk is en een huis gaat kopen. Stel nu dat hij eerst biedingen doet op villas, als hij de villas niet krijgt vervolgens op vrijstaande huizen, dan op twee-onder-één kappers, vervolgens op rijtjeshuizen en tot slot op de woonwagen van zijn broer. Als hij zelfs deze uiteindellijk ook niet krijgt besluit hij toch maar zijn tent (die hij al had) op te zetten en daarin te gaan wonen.
Bovenstaande man = Ajax als jullie uiteindelijk eindigen met Blind. Wat een sneue bedoeling zeg![]()
Ik kan me herinneren dat Rijkaard een jaar of twee geleden een grachtenpandje in A'dam heeft gekocht en volgens mij woont hij er momenteel zelfs. Volledig werkeloos bovendien. Ga er dan nog eens een tweede keer langs. Jullie zijn gvd Ajax, dan ga je naar Rijkaard en zeg je "luister vriend. We hebben je nodig en je weet zelf ook dat je van Ajax houdt dus je komt ons maar lekker trainen" Kijk.. Als Hij nu naar Chelsea gaat ben je misschien uitgeluld. Maar FenerbacheJullie zijn Ajax en jullie droomtrainer en clubicoon bedankt voor Ajax maar wordt wel in verband gebracht met Fenerbache... Dieptriest
Overigens zou je zelfs Cruyf nog wel voor de groep kunnen krijgen alshij op de juiste wijze benaderd wordt volgens mij.
Zoals het nu gaat moet Ajax zich kapot schamen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |